Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg har noen annonser liggende ute på Finn. Jeg er stort sett åpen for pruting, men et av plaggene er ferdig prutet. Om jeg ikke får solgt det til den prisen jeg har satt, så beholder jeg heller plagget selv. Er en som vil møtes for å kjøpe plagget i morgen. Kjøper har ikke nevnt noe om prisen. Kan man da regne med at kjøper godtar prisen? Det er vel normalt å prute før man sier man vil kjøpe varen? Jeg tar egentlig det som en selvfølge at kjøper godtar prisen som er satt hvis kjøper ikke pruter på forhånd, men har opplevde at en jeg møtte bare ville betale halve prisen... 

Anonymkode: 2d2c7...757

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan selvfølgelig bare sende en mld å spørre, men jeg lurer på hva som er normalt for andre sånn generelt. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Da kan du regne med at prisen du har satt er den kunden er villig til å betale.

Anonymkode: 0d699...999

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De fleste "anstendige" folk har vel da akseptert prisen ja, når de har avtalt møte for kjøp. Men sikkert noen som er frekke nok til å prøve seg. 

Anonymkode: 25abb...f90

• Liker 1
Gjest Yellowrose
Skrevet
Den 26. mai 2016 at 17.44, AnonymBruker skrev:

Hei,

Jeg har noen annonser liggende ute på Finn. Jeg er stort sett åpen for pruting, men et av plaggene er ferdig prutet. Om jeg ikke får solgt det til den prisen jeg har satt, så beholder jeg heller plagget selv. Er en som vil møtes for å kjøpe plagget i morgen. Kjøper har ikke nevnt noe om prisen. Kan man da regne med at kjøper godtar prisen? Det er vel normalt å prute før man sier man vil kjøpe varen? Jeg tar egentlig det som en selvfølge at kjøper godtar prisen som er satt hvis kjøper ikke pruter på forhånd, men har opplevde at en jeg møtte bare ville betale halve prisen... 

Sånt avtaler man på forhånd. Jeg synes det er frekt å plutselig forlange at man får den for halve prisen når man møtes. Da med unntak av hvis gjenstanden er i dårlig stand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...