Gå til innhold

Hvem av disse ville du ha valgt?

Hvem ville dere valgt å date?  

44 stemmer

1. 1. Hvem ville dere valgt å date?

• Litt lubben mann med hjerte av gull og fantastisk humoristisk sans. Ok utseende. Under utdanning, men har valgt et yrke med gode jobbmuligheter.
      17
    • Kjekk, utenlandsk mann (fra for eksempel Russland, Tyskland eller Frankrike), oppvokst i Norge. Omsorgsfull, morsom og har ting i orden. Men med et svært annerledes etternavn. Under utdanning, men har valgt et yrke med gode jobbmuligheter.
      16
    • Alenepappa med en 2 år gammel sønn. Han er kjekk og er en flink pappa. Ønsker seg flere barn. Fast 8-16 jobb, ikke helg.
      6
    • En populær kar blant mange jenter, men som viser interesse for deg. Han har alt; usedvanlig kjekk, bra humor, lang utdannelse, fast jobb og god inntekt. Men han er også veldig klar over det.
      9
    • Herlig mann med ok utseende. Veldig snill og tillitsfull. Fast jobb, men lange arbeidsdager.
      19

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en kompis er bare nysgjerrige på hva dere anser som viktig og mindre viktig, når det kommer til dating.

Har ikke lagd en slik "spørreundersøkelse" her inne på KG før, men vi krysser fingrene for at det går :)

Håper at alle kan holde seg til temaet og ikke svare "ingen" og slike unødvendige kommentarer. Begrunn gjerne svaret ditt!

Anonymkode: cea8e...008

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er da ganske innlysende at nummer to er best - for de fleste. Ser dere virkelig ikke det selv, gutter?

Anonymkode: 21c88...1ca

AnonymBruker
Skrevet

Jeg for min del ville datet den av de jeg hadde kjemi med.

Anonymkode: 4301f...403

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ganske innlysende at nummer to er best - for de fleste. Ser dere virkelig ikke det selv, gutter?

Hva som gjør nummer 2 innlysende best? 

Jeg stemmer helt klart nr.1 og skjønte bare ikke hvorfor nr. 2 var innlysende best..

Anonymkode: c6f68...d02

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Stemte på alle jeg, siden alle var aktuelle kandidater for meg.

Anonymkode: a0c8c...572

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

2 og 5

Anonymkode: c3fac...bd2

AnonymBruker
Skrevet

Nr 5 og kanskje nr 3.

(foretrekker skandinavisk utseende, og menn i god fysisk form som gjenspeiles av kroppens fysikk...)

Anonymkode: 9b838...7a0

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva som gjør nummer 2 innlysende best? 

Jeg stemmer helt klart nr.1 og skjønte bare ikke hvorfor nr. 2 var innlysende best..

Anonymkode: c6f68...d02

Fordi nummer to er både kjekk og sympatisk.

Skrevet

Ryddet vekk spekulajsoner.

pinar, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Førstnevnte eller sistnevnte. 

Fra jente med ok utseende, under (relativt lang) utdanning men med gode jobbmuligheter - 8-16 jobb, trofast og kjærlig

Anonymkode: 3695b...377

AnonymBruker
Skrevet

Tok nr 2 da jeg har en tendens til å falle for menn med utenlandsk utseende :P

Anonymkode: 18613...d51

Skrevet

Stemte på nummer 5, men 1 og 2 hadde ikke vært noe dårligere.

3 kunne funker om han var veldig ferdig med eksen.

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig passet ikke noen av dem helt (eller man kan si at alle kunne passet, bortsett fra han som ville ha flere barn.), men valgte:

En populær kar blant mange jenter, men som viser interesse for deg. Han har alt; usedvanlig kjekk, bra humor, lang utdannelse, fast jobb og god inntekt. Men han er også veldig klar over det.

Men da på grunnlag av det med god utdannelse og jobb. Vil gjerne ha en som er på nivå med meg selv der.

Men som ung falt jeg for, og giftet meg med en nr 1. Og var veldig godt fornøyd med det i mange år.

Det som er viktig er jo at man finner noen man har kjemi med, noen man trives med. Det meste annet er bare bonus.

Anonymkode: ecc97...54e

Skrevet

Synes alternativene var for like til å velge. Hva var egentlig forskjellen? En lubben, en utenlandsk, en med barn, en selvdigger og en med for lange arbeidsdager?

Jeg ville nok ikke falt for en lubben mann, men ble han lubben etterhvert, hadde det ikke vært et problem. Utenlandsk er heller ikke et problem. En med barn er imidlertid et problem, jeg har hatt så mange dårlige stemødre, at jeg ikke hadde turt å være det selv. Vet ikke helt hva det med han som "vet veldig godt selv" at han er populær innebærer, men sålenge han er interessert i meg og trofast, så er ikke god selvtillit er problem. Lange arbeidsdager kunne kanskje blitt et problem, siden jeg antar at mine dager kommer til å bli veldig lange. Noen må jo være hjemme med barna, og det blir ikke meg. 

Så da velger jeg han utenlandske og han populære. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...