Gå til innhold

Vis han døra, ta abort, avliv....etc. Kvinnegreie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det en typisk kvinnegreie å kaste om seg med såkalte "gode råd" når noen har et problem? Spesielt her inne ødsles det ut beinharde konklusjoner i så og si alle tråder.

Jeg er innom andre forum, og ingen av de er i nærheten av bitchingen man ser her inne, så det må jo være noe sært som skjer med så mange kvinner på samme forum. Råtøffe i AB-trynene sine. :P

Anonymkode: 8b407...48c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange andre store kvinneforum finnes der da der man spør om råd når man er 18 år og gravid med en ONS eller en som ikke vil ha noe med en å gjøre, eller når man har en kjæreste som er avhengig av narkotika og selger alle tingene til både seg selv og dama? For eksempel.

Du må gjerne komme med eksempel på sånne forum. Jeg vet ikke om noen andre enn kvinneguiden som er for kvinner. 

Anonymkode: 5b6f3...c4e

AnonymBruker
Skrevet

Tror det handler mer om at det er de samme problemstillingene som kommer igjen og igjen fra forsjellige personer. Noen svarer kanskje mer åpent og lenger i begynnelsen, men etterhvert blir man litt lei av å gi lange råd som uansett ikke følges, eller en gang vurderes. Da ender det fort opp med korte, harde råd når nesteman spør.

Anonymkode: e809f...c19

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange andre store kvinneforum finnes der da der man spør om råd når man er 18 år og gravid med en ONS eller en som ikke vil ha noe med en å gjøre, eller når man har en kjæreste som er avhengig av narkotika og selger alle tingene til både seg selv og dama? For eksempel.

Du må gjerne komme med eksempel på sånne forum. Jeg vet ikke om noen andre enn kvinneguiden som er for kvinner. 

Hvorfor må man ha et eget forum for kvinner for å diskutere slikt?

Anonymkode: aa5ed...06c

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp det jeg sier. På andre forum der kjønnsfordelingen er litt likere, ser jeg ikke dette.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er ofte fæle mot hverandre, og medsøsterskapet funker kun der man ikke føler seg truet av utseende og/eller utdanning. :) 

Anonymkode: 381ea...275

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er da like mange under nick som spyr ut "velmente råd"..

Anonymkode: f071d...00a

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må man ha et eget forum for kvinner for å diskutere slikt?

Anonymkode: aa5ed...06c

Du svarte ikke på det jeg spurte om. Hvor mange andre store forum retter seg mot kvinner? 

Tviler på at så mange spør på diskusjon.no om de skal ta abort eller ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp det jeg sier. På andre forum der kjønnsfordelingen er litt likere, ser jeg ikke dette.

Hvilke forum er det som er like stort som dette der kjønnsfordelingen er lik der så mange kvinner spør om råd i forhold til graviditet for eksempel? Jeg vil gjerne vite :) 

Gjest Keiserensnyeklær
Skrevet

Jeg håper da virkelig ikke det :) Når det er sagt, så er det nå endel som kommer med den typen råd under brukernavn også.

AnonymBruker
Skrevet

Du har tydeligvis aldri vært på 4chan, ts....

Anonymkode: 7753a...6ba

AnonymBruker
Skrevet

avliv...kvinnegreie..:klaske: gikk ned i IQ bare av å lese dette her

Anonymkode: 5ff85...ff7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...