Gå til innhold

Slettet innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Innlegg slettet

Endret av independent woman
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

??

Anonymkode: 8a80e...eb3

Skrevet

Jeg ville forholdt meg helt rolig, og sagt at han bare kan gå til politiet.. (Dette gjør han selvsagt ikke, for et bilde beviser INGENTING)

Ikke vis frykt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, fra politiet og barnevern har du ikke noe å frykte. Hva skulle anmelde deg, melde deg inn for? 

Hvis han anmelder deg til politiet, kan du jo bare anmelde han for vold, trusler og falsk anklage. Høres ut som du har langt mer på han enn han har på deg. 

Anonymkode: a37d4...fea

• Liker 3
Skrevet (endret)

takk:)

Endret av independent woman
Skrevet (endret)
2 minutter siden, independent woman skrev:

Han mener han har bevis utifra meldinger og et gammelt bilde. 
Jeg er ikke ute etter noe bråk fra hans side. Jeg tenker kun på mitt barns beste. Jeg er kjemperedd for at disse meldingene fra ''meg'' er godt nok bevis på at jeg har røyket før noe jeg ikke har.

For at bevise at du bruker narkotika så tar vel politiet urinprøver? Det gjorde de på kusinen min. Et bilde og noen gamle meldinger beviser ingenting.

Endret av Vattenflaska
  • Liker 4
Skrevet

Alle har vel vært på fest i ungdommen, og mange på fester hvor det har blitt inntatt litt av hvert. Så lenge dette er fortid, og ikke nåtid, så ville jeg tatt det med knusende ro om jeg var deg. Nyt heller graviditeten og ikke bekymre deg for ham.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, independent woman skrev:

Han mener han har bevis utifra meldinger og et gammelt bilde. 
Jeg er ikke ute etter noe bråk fra hans side. Jeg tenker kun på mitt barns beste. Jeg er kjemperedd for at disse meldingene fra ''meg'' er godt nok bevis på at jeg har røyket før noe jeg ikke har.

Folk blir ikke straffeforfulgt for å ha røykt dop eller tatt fra barna for fortiden sin. Til og med om det var sant. Han har ingen sak. 

Anonymkode: a37d4...fea

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han kommer ingen vei. Ta det med ro. Blir barnevernet koblet inn legger de saken død. Viktigste er å samarbeide med innsatsene hvis han klarer å gjennomføre noe som helst 

Anonymkode: 144ab...603

• Liker 1
Skrevet

Takk, men det står jo at meldingene er sendt fra mitt telefonnummer og det virker som jeg har ment det som står på meldingen. Men som sagt bilde er tatt for lengesiden.

Skrevet

Meldingene er ikke så gamle. 

Skrevet (endret)
36 minutter siden, independent woman skrev:

Meldingene er ikke så gamle. 

Og hva står i meldingen? "Skal gå og røyke på" lissom? Man kan si det uten å mene det. Hvis det hadde vært så enkelt for å bli anmeldt så hadde mange hatt rulleblad på seg.

Hvis noen tok heroin for 5 år siden og det fantes bilde bevis på dette så hadde det fremdeles ikke vært mulig å anmelde det. Hadde noen derimot brukt stoffet NÅ så hadde kaaanskje politiet tatt opp anmeldesen.

Han kan anmelde men politiet vil aldri ta opp saken.

Uansett så har politiet viktigere ting å bry seg om. Ikke om noen sitte å røyker hasj hjemme lissom.

Endret av Vattenflaska
Skrevet

Han har vel ikke samvær med barnet?? Siden du skriver han har vært voldelig, og tydeligvis er helt sykelig sjalu og kontrollerende. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg ville ikke bekymret meg. Da jeg var gravid fortalte jeg helsesøster at jeg hadde røykt hasj ved noen anledninger da jeg var yngre, men at det var flere år siden. Hun reagerte ikke på det. Og skulle du bli mistenkt, vil en urinprøve lett kunne avkrefte mistanken.

Anonymkode: 3f2ca...0a4

• Liker 1
Skrevet

Et bilde av deg ved siden av en gutt som holder en joint? Haha, det beviser absolutt ingenting!

AnonymBruker
Skrevet
Den 26.5.2016 at 15.38, independent woman skrev:

Jeg har barn med min eksmann. Barnefar har vært svært voldelig ovenfor meg og truet meg. Han forteller meg om jeg noen gang lager noe problemer ovenfor han og forteller barnevernet eller politiet om hvordan han har behandlet meg vil han vise et gammelt bilde av meg der jeg sitter påsiden av en gutt som holder en joint i hånden(på en fest). Dette bildet er svært gammelt. Han truer med å si at jeg tar narkotika noe jeg ikke gjør.  Han har også meldinger der jeg hevder at jeg har røyket før og hatt et høyt alkohol forbruk i ung før. Dette er selføgelig IKKE sant og har nærmest blitt tvunget til å skrive dette og beklage meg. Jeg er en helt vanlig oppegående 25 åring som ønsker det beste for mine barn. Barnevernet har allerede fått en bekymringsmelding om han, men somsagt for jeg et helvete om jeg sier noe negativt om han. Jeg føler meg svært truet og er ikke interessert i noe rettsak.. Jeg stoler ikke på denne mannen, plutselig kan han finne på å lage kaous for meg uten grunn.. Er det noen som har vært i lignende situasjon? Har jeg noe å frykte? Som sagt det er et gammelt bilde av meg på fest der jeg sitter påsiden av en som holder en joint i hånden.. Vi bor ikke sammen, men vi bor i samme kommune.

Skjønner ikke hvorfor du spør her om det. I såfall må du spørre noen som er kvalifiserte til å vite om sånt. Du kjenner jo barnefaren best, så... Skjønner ikke hva annet folk får gjort med det enn å vise deg hvor du kan henvende deg når han er sånn i mot deg (krisesenter eller noe sånt).

Anonymkode: 7b7ff...ead

AnonymBruker
Skrevet
Den 26.5.2016 at 16.14, Stjerneku skrev:

Alle har vel vært på fest i ungdommen, og mange på fester hvor det har blitt inntatt litt av hvert. Så lenge dette er fortid, og ikke nåtid, så ville jeg tatt det med knusende ro om jeg var deg. Nyt heller graviditeten og ikke bekymre deg for ham.

Om det er nå eller ikke er irrelevant. En som hun beskriver bestemmer ikke og har ingenting i med noe sånt - det høres veldig rart ut. Så nei, jeg hadde ikke bekymret meg om det var sant eller ikke. det som derimot hadde vært større grunn til bekymring er jo om personen er truende eller ikke. Det er det som burde vært lagt mest vekt på på "riktig" måte - av profesjonelle fagfolk. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 26.5.2016 at 16.14, Stjerneku skrev:

Suleyman og dem kaster jo gjenstander etter folk helt umotivert så da ville jeg kontaktet politiet, ja. 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Suleyman og dem kaster jo gjenstander etter folk helt umotivert så da ville jeg kontaktet politiet, ja. 

Hvem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...