Mockingjay93 Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 (endret) Hei! Eksen til samboeren min (og mora til barna hans) la nettopp ut et bilde på sosiale medier med teksten "ungen min var ikke en feil - faren deres var". Hun har i tillegg blokkert han fra alt på sosiale medier og nekter ham innsyn i livene til ungene. Jeg har hele tiden holdt meg på sidelinjen og latt dem styre det der, men jeg vet at han blir så jævlig såra når hun gjør slike ting. Ikke minst er han redd for hva eldste barnet kommer til å tenke når hun får seg FB om noen få år, og kan se alt dette. Hun henger ham jo ut og oppfører seg (i mine øyne) svært barnslig. Vet at det ikke er noe jeg kan gjøre, så vet ikke helt formålet med denne tråden.. Kanskje jeg bare vil ha tips til hvordan jeg kan oppmuntre ham? Vi bor ikke på samme plass, og far har dem kun i ferier. Endret 26. mai 2016 av MichelleT
Calleia Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 I lys av en annen tråd her, så vil jeg bare si at jeg syntes dette er skikkelig trist.. Dessverre er det noen som setter sine egne følelser foran barnas, og klarer ikke se at det blir konsekvenser av slike holdninger. Barna lider, men det betyr visst svært lite.. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #3 Skrevet 26. mai 2016 Dette du holde deg unna, og la de 2 ornde opp i. Anonymkode: 8acb8...897 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #4 Skrevet 26. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Dette du holde deg unna, og la de 2 ornde opp i. Anonymkode: 8acb8...897 "må Anonymkode: 8acb8...897
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #5 Skrevet 26. mai 2016 Ellers så lager du bare vondt verre. Anonymkode: 8acb8...897 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #6 Skrevet 26. mai 2016 Synes strengt tatt ikke dette er noen krise. Det blir som jeg sier noen ganger, man angrer aldri på barnet man får, men man kan angre på hvem man fikk det med. Det er ikke noe annet enn et utspill over en eks man helst skulle sett at man aldri var sammen med. At de har barn gjør jo at barna etterhvert vil få med seg den holdningen, men så lenge hun ikke utdyper så er det ikke krise. Hun snakker jo ikke stygt om han, sier bare at det var en feil å være sammen med han. Anonymkode: b9c06...c50 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #7 Skrevet 26. mai 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes strengt tatt ikke dette er noen krise. Det blir som jeg sier noen ganger, man angrer aldri på barnet man får, men man kan angre på hvem man fikk det med. Det er ikke noe annet enn et utspill over en eks man helst skulle sett at man aldri var sammen med. At de har barn gjør jo at barna etterhvert vil få med seg den holdningen, men så lenge hun ikke utdyper så er det ikke krise. Hun snakker jo ikke stygt om han, sier bare at det var en feil å være sammen med han. Anonymkode: b9c06...c50 Enig, og tilegg hvis dere ikke har tilgang til sosial mediene vet dere ikke noe om hun henger ut far, jeg vil tippe nei, da formålet blir borte når far ikke ser det. Anonymkode: 8acb8...897
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #8 Skrevet 26. mai 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes strengt tatt ikke dette er noen krise. Det blir som jeg sier noen ganger, man angrer aldri på barnet man får, men man kan angre på hvem man fikk det med. Det er ikke noe annet enn et utspill over en eks man helst skulle sett at man aldri var sammen med. At de har barn gjør jo at barna etterhvert vil få med seg den holdningen, men så lenge hun ikke utdyper så er det ikke krise. Hun snakker jo ikke stygt om han, sier bare at det var en feil å være sammen med han. Anonymkode: b9c06...c50 Så klart kan man angre på hvem man kan få barna sammen med, det gjør jeg og det fordi det viste seg at han mishandlet barna. Men jeg legger ikke ut sånne tekster på sosiale medier likevel. Jeg ser også at folk legger ut private ting om sine barn og ekser på forskjellige plasser på facebook, helt forkastelig syns jeg! Anonymkode: 6ae1a...d46 4
makkapakka Skrevet 26. mai 2016 #9 Skrevet 26. mai 2016 det er den som henger ut som driter seg ut mest til slutt, stakkars barn 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #10 Skrevet 26. mai 2016 Her syns jeg mest synd på barna, som har en mor som ikke evner og se forbi sin egen nesetipp. Jeg syns du skal ta en telefon til FVK for å høre om dette kan være aktuelt og snakke om. Eventuelt be samboeren din om å ta kontakt, så kanskje han og eksen kan mekle frem en løsning. Anonymkode: ac6ec...ff7
Peter007 Skrevet 26. mai 2016 #11 Skrevet 26. mai 2016 (endret) 3 timer siden, MichelleT skrev: Hei! Eksen til samboeren min (og mora til barna hans) la nettopp ut et bilde på sosiale medier med teksten "ungen min var ikke en feil - faren deres var". Hun har i tillegg blokkert han fra alt på sosiale medier og nekter ham innsyn i livene til ungene. Jeg har hele tiden holdt meg på sidelinjen og latt dem styre det der, men jeg vet at han blir så jævlig såra når hun gjør slike ting. Ikke minst er han redd for hva eldste barnet kommer til å tenke når hun får seg FB om noen få år, og kan se alt dette. Hun henger ham jo ut og oppfører seg (i mine øyne) svært barnslig. Vet at det ikke er noe jeg kan gjøre, så vet ikke helt formålet med denne tråden.. Kanskje jeg bare vil ha tips til hvordan jeg kan oppmuntre ham? Vi bor ikke på samme plass, og far har dem kun i ferier. Be han kontakte advokat. Han kan anmelde henne så får politiet avgjøre om det er krenkende. Ta utklipp for å samle beviser Endret 26. mai 2016 av Peter007 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #12 Skrevet 26. mai 2016 Høres ut som min mor. Dette var riktignok før sosiale medier sin tid, men likevel. Da jeg og søskene mine var små visste vi jo ikke bedre, men etterhvert som vi ble eldre så skjønte vi jo hva hun drev på med. Det førte jo til voldsom turbulens hjemme for vi ville ikke høre henne snakke drit om pappa mens hun ville absolutt snakke drit om pappa. Det var uendelig konflikt hjemme med hyling og skriking og krangling. Selv i dag skyr jeg konflikter som pesten. Nå er jeg og søskene mine voksne(vel, en er 17), og vi har i dag primært kontakt med far. Mor har selvsagt tatt på seg offerrollen med hvor fæl og slem barna hennes er, at pappa har manipulert oss, osv. Men hun får nå bare holde på. Nyttet ikke å snakke med henne den gang, gjør ikke det nå heller. Anonymkode: 88d41...a59 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #13 Skrevet 26. mai 2016 Ville holdt meg langt unna og oppfordret han til å forholde seg rolig og ikke fyre oppunder. Det er hun som er den barnslige her og han har alt å vinne på å være "the bigger person." For barnas del bør dere begge prøve å avdramatisere dette. Anonymkode: 88804...e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå