AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 Jeg har flyttet hjem til bygda for å jobbe og komme meg på bena igjen og spare penger til egenkapital. Jeg har greie foreldre som lar meg bo gratis med dem i et fint hus. Problemet er at foreldrene mine krangler masse. Min mor oppfører seg som tenåring i trassalderen og stefar er distre som få. Og jeg sitter midt oppi dette. Jeg prøver ikke å ta noens side, men prøver å snakke fornuftig med den som "har feil", ofte hjelper ikke dette. Annenhver dag har jeg lyst å flytte ut, men slik jeg har regnet på det, med den lønna jeg har og forbruket, så må jeg bo hjemme 1,5 år til og spare maksimalt for å kunne få nok egenkapital. Så om jeg flytter ut så kommer jeg til å bruke mye lengre tid på å spare. Det andre problemet er at det er få/ingen leiligheter til leie i bygda. Iblant dukker det opp et helt hus, men det blir både for dyrt og overkill for meg. Dessuten har jeg hund, noe som gjør det vanskeligere. Men jeg klarer snart ikke mer! Det er så frustrerende å hele tiden være fredsmekler. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.... Anonymkode: bb7bf...4d4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 Er det noe som helst ved forbruket ditt du kan redusere? Anonymkode: 91cf8...293
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå