Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En slektning og h*n samboer skal ha fest om en ukes tid, og jeg (ilag med maaaange andre) fikk invitasjon på Facebook. Siden jeg fikk invitasjon på Facebook og siden det var så mange invitert så tenkte jeg ikke at dette var sånn super viktig, og jeg ventet med å svare fordi jeg ikke visste om jeg kunne enda. Så hørte jeg fra en annen slektning at de hadde fått en kommentar på at jeg ikke hadde svart enda. Jeg hadde glemt det, men jeg hadde ikke fått noe melding eller telefon fra dem. Fordi vennene mine fra vgs ville samles den dagen (har ikke sett dem på flere år) og siden jeg nesten ikke kjente noen av gjestene deres bestemte jeg meg for å ikke dra, og sendte da en melding for å gi beskjed om at det ikke passet. Jeg sa ikke hva jeg skulle, jeg bare beklaget at jeg glemte å gi beskjed og sa at det ikke passet. 

Jeg fikk aldri noe melding tilbake. Jeg syns dette var litt rart da de hadde kommentert det at jeg ikke hadde gitt beskjed til andre slektninger, så jeg tenkte at de ville skrive noe i den duren "Okay, synd du ikke kunne komme" eller noe. Jeg ville gjort det selv. Jeg svarer på alle meldinger fra folk. Men jeg hørte ikke et ord fra dem.
I tillegg så har jeg sett dem flere ganger på butikken uten at de har sagt noe til meg. Ikke noe hei eller noe. Så da sier jeg "Hei!" og da min slektning sagt hei tilbake, men om jeg ikke hadde sagt noe så hadde de ikke hilst på meg. Samboer har ikke sagt noe til meg.

Er de sur eller? Det er jo drøssevis av folk som skal på festen deres, og man må ta med ting selv. Så det er ikke sånn at de har planlagt og handlet inn. Dessuten er festen i Juni. 

Eller er det jeg som føler et ubehag og inbiller meg ting fordi jeg har dårlig samvittighet eller noe? 

Anonymkode: d01b7...171

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har gjort det du skal i denne situasjonen. Du har meldt avbud fordi det ikke passer. Ikke noe feil med det. At de henger seg opp i at du ikke kan komme er deres problem. Fortsett med å smile og si hei, du. Det er ikke du som har gjort noe galt.

Anonymkode: 0d122...af0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...