Gå til innhold

Jeg tenner på radmagre jenter.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenter som er så tynne at du ser ribbeina deres. Med tigh gap, liten rumpe og små pupper. Uten at de har anorexia. Du vet sånne type jenter som kan spise spise spise...men aldri legger på seg. Jeg kunne aldri greid å tenne på tjukke jenter.

Flere som har de samme preferanser?

Anonymkode: fa7d1...101

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vet du spør på et kvinneforum? Så mange lesbiske er det ikke her, tror jeg. Selv tenner jeg på menn.

Anonymkode: 88fba...6e6

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så mange lesbiske er det ikke her, tror jeg.

Anonymkode: 88fba...6e6

Er da noen av oss her. Og sikkert enda flere som er biseksuelle.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Virkelig ikke min greie.

Anonymkode: 8495b...8cb

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig ikke min greie.

Anonymkode: 8495b...8cb

Og du er mann?

Anonymkode: 472a6...c08

• Liker 1
Skrevet

Det et flott for de radmagre jentene det 😊 Og så er det noen som er sånn naturlig ja, uten spiseforstyrrelse.  

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jenter som er så tynne at du ser ribbeina deres. Med tigh gap, liten rumpe og små pupper. Uten at de har anorexia. Du vet sånne type jenter som kan spise spise spise...men aldri legger på seg. Jeg kunne aldri greid å tenne på tjukke jenter.

Er du den brukeren som er på KG for å starte "Tynn er bra!"-tråder?

Eller er du en mann? Hvor gammel er du?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en kompis som tenner på det samme som deg, så du er ikke alene.

Anonymkode: 9ec6a...bda

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en kompis som tenner på det samme som deg, så du er ikke alene.

Eller er du en mann? Hvor gammel er kompisen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også en kamerat som utelukkende tenner på de med bmi rundt 16, men der er det uavhengig av naturlig eller anoreksi. Ullebø har den ultimate kroppen i følge ham.

og for å komme deg anonym..c08 i forkjøpet: han er 28år. 

Anonymkode: 8ac30...33f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For ordens skyld er jeg i slutten av 20-årene og mann. Supertynne jenter er utrolig sexy. Har aldri tent noe på såkalte former, svære patter av noen jur, hengemager og kardashian-rumper. For meg ser det bare rart ut og jeg tenker på kuer.

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg har ingenting i mot tynne mennesker. Jeg har noe i mot dem som forherliger sykdom, og dem som spiller på lag med de som forherliger sykdom.

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

For ordens skyld er jeg i slutten av 20-årene og mann. Supertynne jenter er utrolig sexy. Har aldri tent noe på såkalte former, svære patter av noen jur, hengemager og kardashian-rumper. For meg ser det bare rart ut og jeg tenker på kuer.

ts

Ja. Men hvorfor er det så viktig for deg å poengtere hvor ekle alle de du ikke tenner på er?

Patter, hengemager, jur.

Jeg tror det er en nokså fellesmenneskelig greie at man lett lar seg såre dersom noen kommenterer noe man selv har, som om det var en stygg, ekkel greie.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller er du en mann? Hvor gammel er kompisen?

Nei og nei. Kompisen min er 24.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å være frekk, men du er sikker på at du ikke er homofil/biseksuell da? 

Jeg har en kompis som visstnok tente på jenter med kropper som små gutter. Viste seg til slutt at han var homofil. 

Selv tenner jeg på pupper, lår og rumpe. Tror de fleste menn gjør det, men det er jo forskjell på folk. Dersom du ikke er homofil er jo asiatiske damer ofte veldig tynne. 

Anonymkode: cf483...829

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en kompis som visstnok tente på jenter med kropper som små gutter. Viste seg til slutt at han var homofil. 

Selv tenner jeg på pupper, lår og rumpe. Tror de fleste menn gjør det, men det er jo forskjell på folk. Dersom du ikke er homofil er jo asiatiske damer ofte veldig tynne. 

Nei. Jeg tenner kun på å knulle fitte.

Skrevet

Du må vite at tynn er sykdom og fet er naturlig :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vedder på at du er ei jente selv, og lubben sådan. Hvorfor blir man så støtt av hva forskjellige menn tenner på? Må man rakke ned på de og/eller på tynne jenter for å føle seg bedre selv? Det skjer i hver eneste tråd en mann våger å ha en preferanse som ikke passer andre jenter. 

Det kommer nok mange sinte svar i denne tråden:popcorn:

Er jente og er ikke radmager selv, men synes det er fint når man er slank. Det må man få lov til å si uten at man skal kritiseres for det, på samme måte at mange synes litt ekstra er fint. Det er preferanser.

Anonymkode: 93f3e...d06

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt helg allerede TS? Siden du ikke har noe bedre å finne på enn å trolle ;) du er lett å gjennomskue.

Anonymkode: 24c24...6e6

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts

Men sjekk den personligheten da!

aad.jpg

Anonymkode: fb163...b81

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min foretrekker trente jenter med lav fettprosent, men ikke de som er direkte tynne-tynne nei. Mer type Johaug. :) Og jeg er helt enig med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...