Pepsiboy89 Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 Lvg har fått sparken, mourinho er hans etterfølgerolle.. noen tanker?
Maskopi Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 Spent på spillestilen han går for. Old Trafford er ikke tjent med å parkere bussen, det bør kommr festfotball og mye mer mål snart ellers tærer det på tålmodigheten til fansen. Jeg håper også at kombinasjonen Mata/Mourinho kan fungere da Mata er en spiller jeg har sansen for, sympatisk og en bra mann å ha i laget. Også spent på eventuelle signeringer, kommer Zlatan til å tørre å gå for united? Og hvem andre kommer inn? 1
Rosaboble15 Skrevet 26. mai 2016 #3 Skrevet 26. mai 2016 Veldig spent på hvordan det blir, faktisk. Personlig har jeg aldri likt Mourinho, fordi han tar så mye plass. Ellers er han jo helt klart flink i jobben sin, og det tror jeg han er i United også. Håper han satser på mer spennende, offensiv fotball enn LvG, og det er jo langt ifra umulig. Litt usikker på hvordan det blir med Mata f.eks., men jeg håper JM er voksen nok til å se hvor viktig han har vært for United, og at de kan skvære opp. Tror også han har med seg hodet inn i den ryktede kjøpefesten, slik at vi faktisk får valuta for pengene. Både Zlatan og Benzema høres ut som spennende kjøp som kan tilføre laget noe de mangler, men sånne spillere kan jo være litt vanskelige å få tak i. Alt i alt er jeg fornøyd med managerbyttet og ser frem til neste sesong, selv om klubben behandlet LvG på en ganske ufin måte. Jeg håper de aldri gjør noe lignende igjen, man kan faktisk gi noen sparken på en OK måte! 2
Pepsiboy89 Skrevet 27. mai 2016 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2016 Den 26.5.2016 at 10.02, Maskopi skrev: Spent på spillestilen han går for. Old Trafford er ikke tjent med å parkere bussen, det bør kommr festfotball og mye mer mål snart ellers tærer det på tålmodigheten til fansen. Jeg håper også at kombinasjonen Mata/Mourinho kan fungere da Mata er en spiller jeg har sansen for, sympatisk og en bra mann å ha i laget. Også spent på eventuelle signeringer, kommer Zlatan til å tørre å gå for united? Og hvem andre kommer inn? nå spiller jo mourinho en mer "happy" fotball enn LVG da,men igjen alt mourinho gjør vil bli speilet i hva LVG gjorde, så nesten alt vil være bedre så lenge resultatene kommer:) Mata kommer nok til og forsvinne fra stallen, samme med carrick, rooney og par andre spillere hehe hører rykter om zlatan, men er i tvil på om jeg vil ha han
Testosteron Skrevet 25. november 2018 #6 Skrevet 25. november 2018 Dette blir nok hans siste sesong som United-manager. Selv David Moyes gjorde det bedre enn portugiseren. https://www.united.no/nyhetsarkiv/verre-enn-moyes-2/
Jordbærogfløte Skrevet 25. november 2018 #7 Skrevet 25. november 2018 Denne passer vel inn i sportstråden? 3
Gjest Keikolina Skrevet 27. november 2018 #8 Skrevet 27. november 2018 På 25.11.2018 den 16.19, Jordbærogfløte skrev: Denne passer vel inn i sportstråden? Ja. Fotballpiss kan de flytte dit
Jordbærogfløte Skrevet 27. november 2018 #9 Skrevet 27. november 2018 39 minutter siden, Keikolina skrev: Ja. Fotballpiss kan de flytte dit 😂 1
MinaMariee Skrevet 3. desember 2018 #10 Skrevet 3. desember 2018 Har dere sett de nye draktene til Manchester United? Må si de er pene!
hocane Skrevet 3. desember 2018 #11 Skrevet 3. desember 2018 4 minutter siden, MinaMariee skrev: Har dere sett de nye draktene til Manchester United? Må si de er pene! Så lenge de fortsetter å bruke de rosa bortedraktene som ekte mannfolk
Jordbærogfløte Skrevet 3. desember 2018 #12 Skrevet 3. desember 2018 På tide å flytte denne tråden bort fra Rampelyset nå? 2
MinaMariee Skrevet 11. desember 2018 #13 Skrevet 11. desember 2018 On 12/3/2018 at 1:41 PM, hocane said: Så lenge de fortsetter å bruke de rosa bortedraktene som ekte mannfolk Enig.. Dog er disse flottere enn de gamle
Testosteron Skrevet 16. desember 2018 #14 Skrevet 16. desember 2018 Manchester United er nå 19 poeng bak serieleder Liverpool og 11 poeng bak Chelsea på 4. Mourinho innrømmet etter det fortjente tapet på Anfield i dag at det beste United kan klare er 4. plassen. https://www.united.no/nyhetsarkiv/de-viste-de-er-det-sterkeste-laget2/ Selv om Mourinho prioriterer det defensive har United sluppet inn flere mål på de 17 første kampene denne sesongen (29) enn hele forrige sesong (28 mål på 38 kamper). https://www.united.no/nyhetsarkiv/har-sluppet-inn-mer-enn-fjor/
Gjest SVK Skrevet 16. desember 2018 #15 Skrevet 16. desember 2018 (endret) 13 minutter siden, Testosteron said: https://www.united.no/nyhetsarkiv/de-viste-de-er-det-sterkeste-laget2/ Virker håpløst å intervjue Mourinho. Endret 16. desember 2018 av SVK
Testosteron Skrevet 16. desember 2018 #16 Skrevet 16. desember 2018 4 minutter siden, SVK skrev: Virker håpløst å intervjue Mourinho. Mourinho virker påfallende rolig. Har han gitt opp? Venter han bare på å få sparken sånn at han kan få en kjempediger fallskjerm?
Gjest SVK Skrevet 16. desember 2018 #17 Skrevet 16. desember 2018 (endret) 26 minutter siden, Testosteron said: Mourinho virker påfallende rolig. Har han gitt opp? Venter han bare på å få sparken sånn at han kan få en kjempediger fallskjerm? Han har nok lyst på en pause ja. Tror ikke det er så mye mer å få gjort i Manchester. Det å være manager handler jo mye om at man har tillit og kjemi med spillerne. Virker ikke som om Mourinho har det. Ikke vinner han og når han taper så henger han spillerne ut i media for å slippe å ta støyten selv. Det kan umulig være populært blant spillerne. Endret 16. desember 2018 av SVK
Gjest SVK Skrevet 18. desember 2018 #18 Skrevet 18. desember 2018 On 12/16/2018 at 10:50 PM, Testosteron said: Mourinho virker påfallende rolig. Har han gitt opp? Venter han bare på å få sparken sånn at han kan få en kjempediger fallskjerm? Fikk sparken nå. https://www.vg.no/sport/fotball/i/4d4rva/mourinho-ferdig-i-manchester-united-tror-de-var-helt-kvalt-naa
Testosteron Skrevet 18. desember 2018 #19 Skrevet 18. desember 2018 8 timer siden, SVK skrev: Fikk sparken nå. https://www.vg.no/sport/fotball/i/4d4rva/mourinho-ferdig-i-manchester-united-tror-de-var-helt-kvalt-naa Dette måtte komme. Jeg syns ikke det var galt å ansette ham, men det var en STOR tabbe å gi ham ny kontrakt i januar, for det hadde ingen hast, og alle vet at Mourinho ikke holder lenger enn i to sesonger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå