Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lvg har fått sparken, mourinho er hans etterfølgerolle.. noen tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spent på spillestilen han går for. Old Trafford er ikke tjent med å parkere bussen, det bør kommr festfotball og mye mer mål snart ellers tærer det på tålmodigheten til fansen. 

Jeg håper også at kombinasjonen Mata/Mourinho kan fungere da Mata er en spiller jeg har sansen for, sympatisk og en bra mann å ha i laget. 

Også spent på eventuelle signeringer, kommer Zlatan til å tørre å gå for united? Og hvem andre kommer inn?

• Liker 1
Skrevet

Veldig spent på hvordan det blir, faktisk. Personlig har jeg aldri likt Mourinho, fordi han tar så mye plass. Ellers er han jo helt klart flink i jobben sin, og det tror jeg han er i United også. Håper han satser på mer spennende, offensiv fotball enn LvG, og det er jo langt ifra umulig. 

Litt usikker på hvordan det blir med Mata f.eks., men jeg håper JM er voksen nok til å se hvor viktig han har vært for United, og at de kan skvære opp. 

Tror også han har med seg hodet inn i den ryktede kjøpefesten, slik at vi faktisk får valuta for pengene. Både Zlatan og Benzema høres ut som spennende kjøp som kan tilføre laget noe de mangler, men sånne spillere kan jo være litt vanskelige å få tak i. 

Alt i alt er jeg fornøyd med managerbyttet og ser frem til neste sesong, selv om klubben behandlet LvG på en ganske ufin måte. Jeg håper de aldri gjør noe lignende igjen, man kan faktisk gi noen sparken på en OK måte!

• Liker 2
Skrevet
Den 26.5.2016 at 10.02, Maskopi skrev:

Spent på spillestilen han går for. Old Trafford er ikke tjent med å parkere bussen, det bør kommr festfotball og mye mer mål snart ellers tærer det på tålmodigheten til fansen. 

Jeg håper også at kombinasjonen Mata/Mourinho kan fungere da Mata er en spiller jeg har sansen for, sympatisk og en bra mann å ha i laget. 

Også spent på eventuelle signeringer, kommer Zlatan til å tørre å gå for united? Og hvem andre kommer inn?

nå spiller jo mourinho en mer "happy" fotball enn LVG da,men igjen alt mourinho gjør vil bli speilet i hva LVG gjorde, så nesten alt vil være bedre så lenge resultatene kommer:) 

Mata kommer nok til og forsvinne fra stallen, samme med carrick, rooney og par andre spillere :) 
hehe hører rykter om zlatan, men er i tvil på om jeg vil ha han :) 

Gjest Tom/Loki
Skrevet

En ufyselig type han der.

• 2 år senere...
Skrevet

Denne passer vel inn i sportstråden?

• Liker 3
Gjest Keikolina
Skrevet
På 25.11.2018 den 16.19, Jordbærogfløte skrev:

Denne passer vel inn i sportstråden?

Ja. Fotballpiss kan de flytte dit

Skrevet
39 minutter siden, Keikolina skrev:

Ja. Fotballpiss kan de flytte dit

😂

• Liker 1
Skrevet

På tide å flytte denne tråden bort fra Rampelyset nå?

• Liker 2
Skrevet
On 12/3/2018 at 1:41 PM, hocane said:

Så lenge de fortsetter å bruke de rosa bortedraktene som ekte mannfolk

Enig.. 

Dog er disse flottere enn de gamle

Skrevet

Manchester United er nå 19 poeng bak serieleder Liverpool og 11 poeng bak Chelsea på 4. Mourinho innrømmet etter det fortjente tapet på Anfield i dag at det beste United kan klare er 4. plassen. 

https://www.united.no/nyhetsarkiv/de-viste-de-er-det-sterkeste-laget2/

Selv om Mourinho prioriterer det defensive har United sluppet inn flere mål på de 17 første kampene denne sesongen (29) enn hele forrige sesong (28 mål på 38 kamper).

https://www.united.no/nyhetsarkiv/har-sluppet-inn-mer-enn-fjor/

Skrevet
4 minutter siden, SVK skrev:

Virker håpløst å intervjue Mourinho.

Mourinho virker påfallende rolig. Har han gitt opp? Venter han bare på å få sparken sånn at han kan få en kjempediger fallskjerm?

Skrevet (endret)
26 minutter siden, Testosteron said:

Mourinho virker påfallende rolig. Har han gitt opp? Venter han bare på å få sparken sånn at han kan få en kjempediger fallskjerm?

Han har nok lyst på en pause ja. Tror ikke det er så mye mer å få gjort i Manchester. Det å være manager handler jo mye om at man har tillit og kjemi med spillerne. Virker ikke som om Mourinho har det. Ikke vinner han og når han taper så henger han spillerne ut i media for å slippe å ta støyten selv. Det kan umulig være populært blant spillerne. 

Endret av SVK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...