AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 Jeg har vært endel på datern i det siste året, og det har alltid endt med at jeg ikke får nok følelser eller at magefølelsen min sier at det ikke funker. Når magefølelsen min sier nei så pleier jeg som regel å høre på den. Må alltid såre folk.. For øyeblikket dater jeg en veldig bra fyr. Han er morsom og veldig forståelsesfull. Greia er at han e langt foran meg, og er dermed veldig gira. Vi har kjent hverandre i to uker, møttes tre ganger. Han sender veldig ofte meldinger og sier han er glad i meg allerede. Ikke nok med det så er det veldig mye kliss og hjerter. Han er jo veldig kjekk, morsom og er en bra fyr. Men jeg får rett og slett ikke tvingt frem følelsene mine. Jeg er litt redd for at jeg aldri får følelser for noen, at det er usikkerheten min som ødelegger alt. Er veldig uerfaren og har aldri vært i et forhold. Derfor freaker jeg ut med engang noe blir seriøst. Skal man prøve mer eller lytte til magefølelsen? Vet ikke om det er usikkerheten min som gjør at jeg ikke vil mer.. Anonymkode: a0c65...e0d
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 Jeg å freaker ut når de blir seriøst. Anonymkode: 39a0b...7ac 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #3 Skrevet 26. mai 2016 Vel, er magefølelsen din pålitelig? Stemmer fordommene dine som regel overens med virkeligheten, eller tar du feil like ofte som du har rett? Anonymkode: 4c441...912
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #4 Skrevet 26. mai 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, er magefølelsen din pålitelig? Stemmer fordommene dine som regel overens med virkeligheten, eller tar du feil like ofte som du har rett? Anonymkode: 4c441...912 Føler selv jeg har veldig ofte rett. Om det stemmer overens med virkeligheten vet jeg ikke.. Ts Anonymkode: a0c65...e0d
lillsunshine Skrevet 26. mai 2016 #5 Skrevet 26. mai 2016 (endret) Dette handler vel kanskje litt om måten han kommuniserer på også? Jeg er ikke særlig klissete av meg og ville aldri funnet på å sende hjerter og lignende etter bare 2 uker. Stemmer det at du også er litt annerledes i hvordan du pleier å kommunisere? For meg hadde det rett og slett blitt for voldsomt etter så kort tid, og det kan være at det er dette som gjør til at du er så usikker. Det hadde jeg blitt, men jeg hadde nok droppa han da måten som kommuniseres på blir for voldsom for meg. Eksen min var forresten veldig klissete og sendte hjerter o.s.v. Det var ikke så tidlig i datingen, men det ble etterhvert et problem da han ble sur fordi jeg ikke responderte på samme måte, selv om jeg prøvde å fortelle han at det er sånn jeg er. Han hadde rett og slett et enormt bekrefteselsbehov og en annen måte å kommunisere på som jeg ikke kunne leve opp til. Endret 26. mai 2016 av lillsunshine 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #6 Skrevet 26. mai 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler selv jeg har veldig ofte rett. Om det stemmer overens med virkeligheten vet jeg ikke.. Ts Anonymkode: a0c65...e0d Hvis du føler at du har rett er du liksom tilbake til start. Veldig mange stoler så mye på magefølelsen at de aldri faktisk sjekker om de FAKTISK hadde rett. Det er magefølelse som er opphavet til rasisme, homofobi og en haug med teite valg. Har du kjipe forhold bak deg? Har du blitt stormende forelsket, fulgt magefølelsen, og så dumpet så det sang? Har han kanskje vært utro, eller vist seg å være en slask eller kjempekjedelig? Eller har forholdene dine alle vært fine, men endt med et vennskapelig "vi passer ikke sammen "? Anonymkode: 4c441...912
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #7 Skrevet 26. mai 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du føler at du har rett er du liksom tilbake til start. Veldig mange stoler så mye på magefølelsen at de aldri faktisk sjekker om de FAKTISK hadde rett. Det er magefølelse som er opphavet til rasisme, homofobi og en haug med teite valg. Har du kjipe forhold bak deg? Har du blitt stormende forelsket, fulgt magefølelsen, og så dumpet så det sang? Har han kanskje vært utro, eller vist seg å være en slask eller kjempekjedelig? Eller har forholdene dine alle vært fine, men endt med et vennskapelig "vi passer ikke sammen "? Anonymkode: 4c441...912 Har aldri vært i noe forhold, så kan liksom ikke komme på at det er noe. Er kanskje mer redd for å havne i et forhold jeg ikke vil være i. Men de jeg har holdt på med, har alltid vært så veldig "på" og det gjør meg ukomfortabel. Føler det er slik med han jeg holder på med nå, at det rett og slett blir for mye av det gode. ts Anonymkode: a0c65...e0d
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #8 Skrevet 26. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg å freaker ut når de blir seriøst. Anonymkode: 39a0b...7ac Vet du hvorfor? Har kontakt med ei jente som jeg tror er slik, og tenker hun er redd for å miste kontroll over følelsene. Anonymkode: 01139...305 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #9 Skrevet 26. mai 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du hvorfor? Har kontakt med ei jente som jeg tror er slik, og tenker hun er redd for å miste kontroll over følelsene. Anonymkode: 01139...305 Kanskje det er meg Fra spøk til alvor, jeg kjenner meg igjen i problemstillingen, ts. Jeg lytter alltid til magefølelse. Men jeg har tenkt at det kanskje går an å si til den det gjelder at det går for fort? Anonymkode: 8da94...80f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #10 Skrevet 26. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det er meg Fra spøk til alvor, jeg kjenner meg igjen i problemstillingen, ts. Jeg lytter alltid til magefølelse. Men jeg har tenkt at det kanskje går an å si til den det gjelder at det går for fort? Anonymkode: 8da94...80f Vil ikke si det går for fort akkurat, men det er en omstendighet som kan gjøre at hun kan tenke det fort blir seriøst dersom neste steg tas(ikke sex-relatert). Tenker det bare er bra om du sier fra. Jeg hadde hvertfall satt stor pris på det. Har vurdert å spørre selv, men er redd for at hun ikke åpner opp om det og trekker seg unna, og det hadde jo vært ganske dritt. Anonymkode: 01139...305
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #11 Skrevet 26. mai 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du hvorfor? Har kontakt med ei jente som jeg tror er slik, og tenker hun er redd for å miste kontroll over følelsene. Anonymkode: 01139...305 Jeg er ikke Ts... Men jeg freaker ut når det blir seriøst jeg også, av samme grunn nesten hver gang. Mannfolka begynner å analysere/overanalysere hver minste ting. Og tror de kjenner meg, noe de ikke gjør etter kort tid 😉 Må også innrømme at jeg stortrives som singel- da skal det noe dritbra til for at jeg skal endre på det 😊 Anonymkode: 7aef1...d9d
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #12 Skrevet 26. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke si det går for fort akkurat, men det er en omstendighet som kan gjøre at hun kan tenke det fort blir seriøst dersom neste steg tas(ikke sex-relatert). Tenker det bare er bra om du sier fra. Jeg hadde hvertfall satt stor pris på det. Har vurdert å spørre selv, men er redd for at hun ikke åpner opp om det og trekker seg unna, og det hadde jo vært ganske dritt. Anonymkode: 01139...305 Kan jeg spørre hvilken omstendighet det er snakk om? Jeg sier fra og som regel blir det tatt hensyn til. Men det føles likevel noen ganger litt stressende, for det føles lett som det er jeg som holder noe igjen, og at jeg har et slags overtak som jeg ikke liker å ha. Jeg ville ha likt å bli spurt! 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke Ts... Men jeg freaker ut når det blir seriøst jeg også, av samme grunn nesten hver gang. Mannfolka begynner å analysere/overanalysere hver minste ting. Og tror de kjenner meg, noe de ikke gjør etter kort tid 😉 Må også innrømme at jeg stortrives som singel- da skal det noe dritbra til for at jeg skal endre på det 😊 Anonymkode: 7aef1...d9d Ja, det er dette med overanalysering jeg også tenker på. Det er litt enklere dersom den andre viser at h*n legger merke til det og bryr seg om det, i stedet for at h*n bare tenker sitt. Anonymkode: 8da94...80f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #13 Skrevet 26. mai 2016 Jeg skal nok bare tenke høyt med han å fortelle han at jeg er usikker. Siden magefølelsen alltid forteller meg det riktige, så velger jeg å høre på den. Hadde dette vært riktig hadde jeg vært storm forelska. Kjent han knapt to uker... Burde vært oppi skyene nå, men er mer stressa. Ts Anonymkode: a0c65...e0d
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #14 Skrevet 26. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal nok bare tenke høyt med han å fortelle han at jeg er usikker. Siden magefølelsen alltid forteller meg det riktige, så velger jeg å høre på den. Hadde dette vært riktig hadde jeg vært storm forelska. Kjent han knapt to uker... Burde vært oppi skyene nå, men er mer stressa. Ts Anonymkode: a0c65...e0d Men har du møtt han da? du kan jo ikke vite om du har noen følelser for han bare fra meldinger. Anonymkode: f8cf8...fcb
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #15 Skrevet 26. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men har du møtt han da? du kan jo ikke vite om du har noen følelser for han bare fra meldinger. Anonymkode: f8cf8...fcb Selvfølgelig har jeg møtt han. Han har til og med sovet over hos meg. Flere ganger... Ts Anonymkode: a0c65...e0d
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #16 Skrevet 26. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hvilken omstendighet det er snakk om? Jeg sier fra og som regel blir det tatt hensyn til. Men det føles likevel noen ganger litt stressende, for det føles lett som det er jeg som holder noe igjen, og at jeg har et slags overtak som jeg ikke liker å ha. Jeg ville ha likt å bli spurt! Anonymkode: 8da94...80f Hun er redd for at et vennskap hun har skal gå i dass hvis det skulle gå dårlig. Det er i så fall jeg som måtte ha forpestet det, så er ikke bekymret selv. Jeg har kontroll nok over handlingene mine til at jeg ikke ville latt det gå ut over vennskapet dem i mellom. Hvis jeg skal gå full analytics så tror jeg hun synes det er skummelt når ting blir seriøst/hun mister kontroll over følelsene, redd for at hun da trekker seg unna for å "beskytte" sine egne følelser, sårer meg, og med det igjen fucker opp det andre vennskapet. Anonymkode: 01139...305
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #17 Skrevet 26. mai 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært endel på datern i det siste året, og det har alltid endt med at jeg ikke får nok følelser eller at magefølelsen min sier at det ikke funker. Når magefølelsen min sier nei så pleier jeg som regel å høre på den. Må alltid såre folk.. For øyeblikket dater jeg en veldig bra fyr. Han er morsom og veldig forståelsesfull. Greia er at han e langt foran meg, og er dermed veldig gira. Vi har kjent hverandre i to uker, møttes tre ganger. Han sender veldig ofte meldinger og sier han er glad i meg allerede. Ikke nok med det så er det veldig mye kliss og hjerter. Han er jo veldig kjekk, morsom og er en bra fyr. Men jeg får rett og slett ikke tvingt frem følelsene mine. Jeg er litt redd for at jeg aldri får følelser for noen, at det er usikkerheten min som ødelegger alt. Er veldig uerfaren og har aldri vært i et forhold. Derfor freaker jeg ut med engang noe blir seriøst. Skal man prøve mer eller lytte til magefølelsen? Vet ikke om det er usikkerheten min som gjør at jeg ikke vil mer.. Anonymkode: a0c65...e0d alder? Anonymkode: d15d1...405
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #18 Skrevet 26. mai 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: alder? Anonymkode: d15d1...405 23 Ts Anonymkode: a0c65...e0d
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #19 Skrevet 26. mai 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er redd for at et vennskap hun har skal gå i dass hvis det skulle gå dårlig. Det er i så fall jeg som måtte ha forpestet det, så er ikke bekymret selv. Jeg har kontroll nok over handlingene mine til at jeg ikke ville latt det gå ut over vennskapet dem i mellom. Hvis jeg skal gå full analytics så tror jeg hun synes det er skummelt når ting blir seriøst/hun mister kontroll over følelsene, redd for at hun da trekker seg unna for å "beskytte" sine egne følelser, sårer meg, og med det igjen fucker opp det andre vennskapet. Anonymkode: 01139...305 Hmmm. Akkurat det svaret der gjorde meg mer forvirret enn jeg var fra før jeg tror det går under kategorien "for kryptisk til å kunne fungere som eksempel". Men kan du ikke bare spørre henne? Anonymkode: 8da94...80f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #20 Skrevet 26. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hmmm. Akkurat det svaret der gjorde meg mer forvirret enn jeg var fra før jeg tror det går under kategorien "for kryptisk til å kunne fungere som eksempel". Men kan du ikke bare spørre henne? Anonymkode: 8da94...80f Gikk for litt kryptisk ja. Ballen er hos henne nå, så ser hvilken retning hun sparker den i før jeg spør. Vil at hun skal føle seg trygg, men er redd for å få hun til å føle seg utrygg og drive henne vekk ved å ta det opp. Anonymkode: 01139...305
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå