Gå til innhold

Hva tenker dere om hennes atferd? Litt spesiell synes jeg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En venninne skriver som oftest til meg på FB, jeg svarer også rimelig kjapt.

For eksempel så skriver hun "Hey, hva gjør du på?:) " 

Så svarer jeg like etterpå hva jeg gjørpå/har gjort på, også kommer jeg med et oppfølgingsspørsmål "duda? :) " 

...får aldri svar, kan plutselig få svar dagen etter, selv om hun har sett meldingen rett etter jeg skrev. 

Jeg klarer ikke helt å sette ord på dette. Hva tenker dere? Jeg synes det er rimelig spesielt, at du spør hva jeg gjør på, jeg svarer, du får et spørsmål, jeg får ikke svar. HVA faen, hvor er logikken? 

Hva kan dette være? 

Jeg er mann/gutt forresten

Anonymkode: f09b5...bdd

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun bruker deg for å få oppmerksomhet når hun kjeder seg eller føler behov for oppmerksomhet. Ikke noe å bruke tid på

Anonymkode: 484f0...59f

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun bruker deg for å få oppmerksomhet når hun kjeder seg eller føler behov for oppmerksomhet. Ikke noe å bruke tid på

Takk!

Du satt ord på det jeg ikke klarte å tenke ut sjøl. Burde jeg egentlig bare ignorere? 

Hun spurte meg hva jeg gjør på, og jeg svarte langt tilbake. Hadde gjort på noe veldig mye, så antar hun er bitter/sjalu fordi jeg har mye å gjør på, mens hun kjeder seg og er oppmerksomhetssjuk? enig i dette?

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Takk!

Du satt ord på det jeg ikke klarte å tenke ut sjøl. Burde jeg egentlig bare ignorere? 

Hun spurte meg hva jeg gjør på, og jeg svarte langt tilbake. Hadde gjort på noe veldig mye, så antar hun er bitter/sjalu fordi jeg har mye å gjør på, mens hun kjeder seg og er oppmerksomhetssjuk? enig i dette?

Ja eller svar veldig kort. men med null intiativ.

Anonymkode: 6b337...4b8

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk!

Ser ingen grunn til å tenke at hun er bitter og sjalu. Kan være så enkelt at hun er vant til å få oppmerksomhet fra deg evt menn og bruker det uten å tenke noe over hvordan det får andre mennesker til å føle seg.

Jeg hadde ignorert, men om hun er oppmerksomhetssyk kommer hun sikkert til å spørre deg om hvorfor du ignorer. Da hadde jeg brukt anledningen til å si at hun aldri svarer tilbake så da var det ikke så interessant å skrive med henne.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ingen grunn til å tenke at hun er bitter og sjalu. Kan være så enkelt at hun er vant til å få oppmerksomhet fra deg evt menn og bruker det uten å tenke noe over hvordan det får andre mennesker til å føle seg.

Jeg hadde ignorert, men om hun er oppmerksomhetssyk kommer hun sikkert til å spørre deg om hvorfor du ignorer. Da hadde jeg brukt anledningen til å si at hun aldri svarer tilbake så da var det ikke så interessant å skrive med henne.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja eller svar veldig kort. men med null intiativ.

Anonymkode: 6b337...4b8

Takk dere!

Jeg har alltid svart utfyllende og med initiativ fordi jeg tenker på andres følelser også. Da vet jeg hva jeg har å gjøre fremover, og det blir å svare lenge etter jeg har fått en melding fra henne, og med lite initiativ. Det blir rart for min del, men det som må til.

Takk! :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ironisk nok så tar jeg jeg svært sjelden kontakt med henne, så der har jeg allerede vunnet for meg selv. 

TS

(Hun har behov for kontakt med meg, men ikke omvendt!)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun skriver til mange når hun kjeder seg. Ser hvem som svarer, og preiker videre med den som er mest interessant.

Anonymkode: 880b2...af5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun skriver til mange når hun kjeder seg. Ser hvem som svarer, og preiker videre med den som er mest interessant.

Kunne vært det, men vet at hun ikke har så mange å snakke med utenom venninnegjengen sin på 3-5 stk. Guttevenner har hun nesten ikke, utenom meg. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne vært det, men vet at hun ikke har så mange å snakke med utenom venninnegjengen sin på 3-5 stk. Guttevenner har hun nesten ikke, utenom meg. 

Holder vel i massevis det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holder vel i massevis det?

Nevnte ikke det var lite, svarte bare på et spørsmål, jf. lenger oppe

AnonymBruker
Skrevet

Ignore! Venninnen til en kompis av meg er sånn. Hun skriver til flere jeg kjenner. Svarer de med en gang, leser hun meldingen og gidder ikke svare på flere dager. Svarer de ikke med en gang sender hun melding på melding. Hun er noe skrudd i toppen og har et enormt bekreftelsesbehov. Det er flere som har blokkert henne fordi hun blir så intens når ikke hun får svar. Hun forstår heller ikke at det hun holder på med virker helt søkt. Jeg hadde ikke svart henne, og spør hun om hvorfor kan du jo si det som det er :) 

Anonymkode: 9aed7...0e8

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville svart hyggelig og kort med ingen oppfølgingsspørsmål.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun lodder vel bare stemning rundt omkring, fordi hun kjeder seg å vil finne på noe. Hadde ikke tenkt så mye over det.

Anonymkode: 4ef10...01c

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være fordi at du utbroderer for mye om hva du gjør. 

Folk flest vil snakke om seg selv. Når de spør hva andre gjør er det høflighet

Anonymkode: 6db34...b90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så svarer jeg like etterpå hva jeg gjørpå/har gjort på, også kommer jeg med et oppfølgingsspørsmål "duda? :) " 

...får aldri svar, kan plutselig få svar dagen etter, selv om hun har sett meldingen rett etter jeg skrev. 

Jeg klarer ikke helt å sette ord på dette. Hva tenker dere? Jeg synes det er rimelig spesielt, at du spør hva jeg gjør på, jeg svarer, du får et spørsmål, jeg får ikke svar. HVA faen, hvor er logikken? 

Hva kan dette være? 

Oi, høres ut som min venninne. Hun kan sende en melding på FB: Hey, hvordan går det med deg? :) 

Jeg svarer. Enten "Takk, bare bra! Og du?" eller mer utfyllende om det har skjedd noe spesielt + spørsmål om hva som skjer med henne. Hun svarer aldri tilbake. Hvis jeg tar kontakt med henne først, svarer hun ikke. Kanskje jeg får et "Heeeyyy" tilbake, men det er sjeldent. Jeg kan spørre om hun vil møtes og ta en øl eller kaffe, ikke noe svar. Et par uker senere inviterer hun meg på fest, eller kan begynne å mase om at jeg skal være med på ett eller annet. To ganger har hun invitert meg på fest, men nektet å svare på adresse/tidspunkt festen skulle være på. Jeg skjønner heller ikke logikken her. Hvorfor ta kontakt med noen man tydeligvis ikke vil ha kontakt med? Vi er begge kvinner.  

Anonymkode: a9c4b...899

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en sånn venn også. Hadde. Jeg ble lei. Det tyder på at man kun blir tenkt på i det personen kjeder seg noe alldeles voldsomt. Når noe gøyere dukker opp, har de ikke engang såpass respekt for deg at de svarer deg. 

Neste gang hun gjør det, la være å svare. Om hun påpeker det, kan du bare si at du ikke gidder siden hun aldri svarer tilbake så likevel. 

Anonymkode: d9aed...095

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan dette være? 

Kanskje hun stalker deg og vil vite hvor du er/hva du gjør :fnise:

Anonymkode: be7ac...258

AnonymBruker
Skrevet

Takk for hjelpen :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan dette være? 

Kan være hun er opptatt med noe, ser på chatting som annenrangs kommunikasjon og gir mest til dem rundt seg i det virkelige liv, kanskje hun ser på vennskapet deres som avslappet og at du ikke henger deg opp i slike ting. Hvis hun er en laidback person så kanskje du bare må innse at det ikke er vondt ment og at det er slik hun kommuniserer.

Anonymkode: 3f390...8f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...