Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2004 #1 Skrevet 31. oktober 2004 Jeg bruker winmx for å laste ned musikk, men jeg er ikke så veldig fornøyd med programmet. Det er sjelden jeg får tak i det jeg er ute etter. Noe som kan tipse meg om et bedre program? K
Arkana Skrevet 31. oktober 2004 #3 Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har prøvd både Kazaa, Imesh, DirectConnect, WinMX, Emule og Overnet/Edonkey og sistnevnte er uten tvil best.
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2004 #4 Skrevet 31. oktober 2004 dc ++ www.dcplusplus.com Den funker bra ja!
Gjest Madden Skrevet 1. november 2004 #5 Skrevet 1. november 2004 dc ++ er mitt eneste alternativ...eneste jeg har prøvd som fungerer max!
Gjest lmari Skrevet 1. november 2004 #6 Skrevet 1. november 2004 Vi bruker Kazaa og er veldig fornøyd med det!
Gjest Gjesta Skrevet 1. november 2004 #8 Skrevet 1. november 2004 Mulig jeg har tungt for det, men kan noen fortelle meg hvordan jeg får lasta ned dc++? Har prøvd flere ganger nå, uten at noe skjer... :oops: K
Vilje Skrevet 1. november 2004 #9 Skrevet 1. november 2004 kazaa stinker!! flesteparten av sangene jeg laster ned er korrupte. i tillegg har virusprogrammet mitt virkelig fått kjørt seg etter at jeg lasta det ned. Limewire tar for stor plass, til tross for at jeg har en relativt ny maskin, bruker det altfor lang tid, vinduer fryses etc. Dc++ greier jeg ikke å laste ned.. RealRhapsody er kjempebra, men koster..og dessuten må man ha en USA adresse for å bruke det. Så jeg er egentlig blank på gode tips til deg..
bluebird Skrevet 1. november 2004 #10 Skrevet 1. november 2004 Jeg bruker winmx for å laste ned musikk' date=' men jeg er ikke så veldig fornøyd med programmet. Det er sjelden jeg får tak i det jeg er ute etter.[/quote'] Hva er du ute etter da? Jeg bruker også winmx, men jeg er veldig fornøyd. Cluet er å søke på litt ulike tider av døgnet. Finner du ikke noe på første søk, så søk igjen litt senere.
Gjest Lilleulv Skrevet 1. november 2004 #11 Skrevet 1. november 2004 Kazaa funker ikke noe bra. Kommer så mye feil. Og har noen av dere prøvd å kjøre spyware eller adaware etter dere har lasta ned på Kazaa? :-? me don't like. Bruker kun dc++ ja. et ordentlig program for nerder
Gjest Starya Skrevet 1. november 2004 #12 Skrevet 1. november 2004 Mulig jeg har tungt for det, men kan noen fortelle meg hvordan jeg får lasta ned dc++? Har prøvd flere ganger nå, uten at noe skjer... :oops: KSøk etter DC++ her på KG, begrenset til Data-forumet. Da finner du et uttall tråder om akkurat det. Det burde være info der som kan være til nytte for deg.
Anglofil Skrevet 2. november 2004 #15 Skrevet 2. november 2004 Noe jeg også har funnet ut Fikk lasta en episode av Gilmore Girls også... Jippi :-) ! Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå