Gå til innhold

Fotmasasje

Fremhevede innlegg

Gjest Nice girl
Skrevet

Hei!

Syntes det er kjempedeilig, nærmest erotisk når kjæresten min gir meg fotmasasje. Noen andre jenter som føler det samme???

klemz!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, fotmassasjer er digg. Tror det har noe med at føttene våre er så ignorerte, jeg. De bærer vekten vår, men det er sjelden de får noe kos. Men når de først får det, og av noen som kan sine saker, ja, da er det deilig!

Skrevet

Godt dere jenter liker det...Jeg foretrekker å gi trekvart nelson med full bodymassage, samt footrubb og hodemassasje. Hva kan jeg si: blir nesten et lite forspill i seg selv..

Skrevet

Nei, kan ikke si jeg finner det erotisk. Jeg hater at folk tar meg på føttene. (Er kilen)

Skrevet

Åja, fotmassasje er herlig, men for meg er det ikke noe seksuelt/erotisk, bare godt. Og så er jeg velsignet med en samboer som masserer føttene mine så godt som hver dag. :hjerte:

Skrevet

massasje hver dag..hørte jeg noen si tøffel? håper i hvertfall han får noe godt tilbake også da..

Skrevet

Nei, nei, nei...hater føtter!! Styggeste kroppsdelen jeg vet om! Men selvsagt insisterer han så...men han får ittno fotmassasje tilbake!!

Gjest Madam Felle
Skrevet
Nei' date=' kan ikke si jeg finner det erotisk. Jeg hater at folk tar meg på føttene. (Er kilen)[/quote']

Skriver under på dette :ler:

Gjest ik innl *Fiona*
Skrevet

Hadde 69 med forrige typen min, så begynte han å massere føttene mine mens han slikket... du hellige jul. Aldri hatt så sterke orgasmer verken før eller siden. Etter det har jeg begynt å ta vare på føttene mine kan du si ...

Synes heller ikke det er kroppens peneste område, og å gni noen sure mannetær er ikke toppen av seksuelle fantasier. Men deilig massasje av rene føtter, mmmmmmmm.

Har vurdert å gå til fotterapeut, men tør ikke nå - jeg mener, hva vil terapeuten si hvis jeg sklir ut av stolen med et stønn??

Så det blir å håpe man finner seg en fyr som liker å gjøre det... og gni føttene sammen når jeg gjør det selv... sinnsykt deilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...