Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt St. Tropez sin mousse i original farge i et års tid nå, og har vært veldig fornøyd. Nå som det straks er sommer vil jeg gjerne bli litt brunere, og kjøpte derfor moussen i mørkeste farge (svart flaske). Prøvde den i går og ble først overrasker over hvor tørrere den var i konsistensen. Men i morges da jeg skulle tørke meg etter dusjen, så jeg at selvbruningen allerede hadde smuldret opp på armene, og når jeg tørker dem så skrapet jeg av store deler av selvbruningen.

Det skal vel ikke være sånn?? Er produktet mitt defekt, eller er faktisk den mørkere fargen av dårligere kvalitet enn den originale? Noen som har opplevd det samme? Utrolig skuffet, i og med at jeg betalte over 500 for denne flasken :( 

Anonymkode: 86fa2...bf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har brukt St. Tropez sin mousse i original farge i et års tid nå, og har vært veldig fornøyd. Nå som det straks er sommer vil jeg gjerne bli litt brunere, og kjøpte derfor moussen i mørkeste farge (svart flaske). Prøvde den i går og ble først overrasker over hvor tørrere den var i konsistensen. Men i morges da jeg skulle tørke meg etter dusjen, så jeg at selvbruningen allerede hadde smuldret opp på armene, og når jeg tørker dem så skrapet jeg av store deler av selvbruningen.

Det skal vel ikke være sånn?? Er produktet mitt defekt, eller er faktisk den mørkere fargen av dårligere kvalitet enn den originale? Noen som har opplevd det samme? Utrolig skuffet, i og med at jeg betalte over 500 for denne flasken :( 

Anonymkode: 86fa2...bf2

Jeg ble anbefalt på vita (hvor jeg kjøpte denne st tropez mousseen i mørkeste farge) å kjøpe den mørke, fordi de som jobbet der mente at den gav farge og de andre ga ikke så mye.

Jeg opplevde akkurat det samme som deg! Kjempe skuffa :dry:
Etter jeg hadde smurt meg med den og den hadde tørket; så begynte den å smuldre opp, og når jeg da skulle fikse dette så klarte jeg å skrape vekk veldig store deler av selvbruningen.

Hadde jeg vært deg så ville jeg gått å klaget på produktet og krevd pengene tilbake. Jeg angrer selv på at jeg ikke gjorde det!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...