AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #1 Skrevet 25. mai 2016 Kanskje et rart spørsmål, men det er så mye rart jeg går å tenker på hele tiden Min kommende mann og jeg skal snart på møte med de som eier lokalet for å snakke om bryllupskake, meny, pynting osv.. Vi skal bestille alt gjennom dem. Men så sa mamma at hun gjerne ville bli med på møtet for å se på lokalet og få litt innblikk på alt annet. Er det rart hvis hun blir med oss? For meg er det egentlig helt greit. Anonymkode: b8402...e8c
1337 Skrevet 25. mai 2016 #2 Skrevet 25. mai 2016 Jeg synes det hørtes veldig koselig ut. Så lenge dere har et godt forhold til din mor, og at hun tar hensyn til at det er deres dag og dere som bestemmer! Tror mammaen din vil sette vel stor pris på å bli involvert i en så stor hendelse. Og sikkert veldig fint for deg å tenke tilbake på også 😊 3
Hactar Skrevet 25. mai 2016 #3 Skrevet 25. mai 2016 Hvis det er greit for din kommende mann, er jo alle fornøyde. Hvis han ikke er komfortabel med det, bør hun bli hjemme. 6
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #4 Skrevet 25. mai 2016 Han vil det men tenkte mer på om at de vi skal i møte med synes det er rart at jeg har med mamma? Anonymkode: b8402...e8c
Atea Skrevet 25. mai 2016 #5 Skrevet 25. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han vil det men tenkte mer på om at de vi skal i møte med synes det er rart at jeg har med mamma? Anonymkode: b8402...e8c kommer an på alderen din... Jeg vet ikke, men jeg er eldre enn deg.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #6 Skrevet 25. mai 2016 Et øyeblikk siden, 1337 skrev: Jeg synes det hørtes veldig koselig ut. Så lenge dere har et godt forhold til din mor, og at hun tar hensyn til at det er deres dag og dere som bestemmer! Tror mammaen din vil sette vel stor pris på å bli involvert i en så stor hendelse. Og sikkert veldig fint for deg å tenke tilbake på også 😊 ENIG Et øyeblikk siden, Hactar skrev: Hvis det er greit for din kommende mann, er jo alle fornøyde. Hvis han ikke er komfortabel med det, bør hun bli hjemme. Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Han vil det men tenkte mer på om at de vi skal i møte med synes det er rart at jeg har med mamma? Nei det kommer de ikke til å synes Det er helt normalt Anonymkode: b8402...e8c Anonymkode: 4fd8c...020
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #7 Skrevet 26. mai 2016 4 timer siden, Atea skrev: kommer an på alderen din... Jeg vet ikke, men jeg er eldre enn deg. Jeg er 25 Anonymkode: b8402...e8c
Hactar Skrevet 26. mai 2016 #8 Skrevet 26. mai 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Han vil det men tenkte mer på om at de vi skal i møte med synes det er rart at jeg har med mamma? Anonymkode: b8402...e8c Sannsynligvis vil de ikke reagere på det. Uansett har det ingen betydning hva de synes, så du kan ta det som en øvelse i å gi blaffen i hva andre synes om ting de ikke har noe med ☺ 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #9 Skrevet 26. mai 2016 Innimellom er det kjekt å ha med seg noen som ikke er direkte involvert, som kan se på ting med nye øyne, som tenker på litt andre ting enn en selv har tenkt på, og kanskje har litt annen erfaring enn en selv. Ingen synes dette er rart. Anonymkode: 10bf4...009 2
Tonio Skrevet 26. mai 2016 #10 Skrevet 26. mai 2016 Jeg kan ikke se for meg at de bryr seg. Eneste jeg kan tenke meg er at de da kanskje tror "mamma spanderer". De har nok uansett opplevd langt merkeligere ting. Og så sant alle dere tre synes det er koselig, som du alt har sagt, synes jeg dette høres flott ut.
Lill3My Skrevet 26. mai 2016 #11 Skrevet 26. mai 2016 Det som hadde vært "rart", ville være å ha med mamma på jobbintervju eller medarbeidersamtale. Å inkludere henne i bryllupsforberedeleser er utelukkende positivt, så fremt din mann ikke har noe i mot det. Som du selv sier er det tusen ting å tenke på, og da er det veldig greit med ett ekstra par våkne øyne. Ofte når man er stressa sier en "ja" til litt for mye uten å tenke gjennom det, rett og slett for å kunne krysse det av lista. Så ja, ta henne med =) Alltid greit å få andres meninger også. Lykke til, og ikke minst; gratulerer med (forestående) bryllup! 5
Gjest Marillia Skrevet 26. mai 2016 #12 Skrevet 26. mai 2016 Jeg hadde med moren min, både noe som var koselig og ikke minst praktisk siden hun hjalp oss veldig mye. Godt voksne har som regel vært med på mange arrangeringer av større selskap, og det kan være til stor hjelp å få med seg noen som kommer med gode råd innspill. Lykke til med planleggingen og med bryllupet <3
Atea Skrevet 26. mai 2016 #13 Skrevet 26. mai 2016 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 25 Anonymkode: b8402...e8c Det burde være greit og egentlig uavhengig av alder. Er jo koselig at hun ønsker å bli med så lenge det er ok for dere. Men pass på så hun ikke overtar ledelsen under møtet. Hvis hun er typen til det, må du være rask til å sette henne på plass, eller helst si fra før møtet på en pen måte. Hvis du ikke er en type som alltid er sammen med din mor (har sett eksempler på det, datterens nye kjæreste gikk lei og mente de var tre i forholdet, men da mener jeg moren ble med på alt, også når de skulle ut og spise, møte venner, på pub osv. så det var et tilnærmet sykelig mor-datter forhold) Endret 26. mai 2016 av Atea
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #14 Skrevet 26. mai 2016 Mine foreldre var med på det. Men nå har ikke vi (jeg og mannen min) bil selv, så det var naturlig for oss. Vi holdt også selve festen på et sted der verken jeg eller min mann i utgangspunktet var så godt kjent. Mine foreldre bor ganske nærme der. Svigers bor på andre kanten av landet. Så for oss var dette helt naturlig. Noe som var litt morsomt der, litt off topic dette, var at de som jobbet der lurte på om min mann var sønnen til min far. Hun syntes de lignet så mye på hverandre med skjegg og greier. Anonymkode: 4d63f...2ac
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #15 Skrevet 27. mai 2016 Tusen takk for svar alle sammen Da blir hun med oss Anonymkode: b8402...e8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå