AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #1 Skrevet 25. mai 2016 Det er så utrolig mange treningsråd at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Har dere noen tips til en nybegynner i trening som skal gå ned noen kilo, spesielt på magen og lår, bli litt mer fit og sterk og generelt komme i form? Hva slags øvelser bør man begynne med, og hva er best for hva? Av utstyr er det matte, treningsball, sykkel og natur. Er det noen sider som er verdt å se på, eller youtubere som er verdt å følge for å lære øvelser? Anonymkode: e2d56...354
Gjest Herr Heftig Skrevet 25. mai 2016 #2 Skrevet 25. mai 2016 Du kan kanskje lage deg forumbruker på Treningsforum.no eller Fitnessbloggen.no Der kan du opprette en egen tråd med alt du lurer på. Da kommer det mange å hjelper deg. Når det gjelder det du har nevnt så kan man ikke bestemme hvor fettet taes fra. Man får ikke mindre magefett av å ta sit-ups osv. Youtube er en god ressurs for å lære øvelser, men jeg vet dessverre ikke om noen spesifikke kanaler med øvelser som passer utstyret ditt.
Gjest Ajax Skrevet 25. mai 2016 #3 Skrevet 25. mai 2016 Finn en sunn kostholdsplan på nett eller et annet sted. Husk at trening gjør seg sterkere, mat gjør deg større/mindre. Calisthenics er en god start på treningen. Last ned MadBarz sin app. Da kan du holde deg gående med styrke og cardio som du vil, hjemme i din egen stue. Lykke til 😄
Katten.2.0 Skrevet 25. mai 2016 #4 Skrevet 25. mai 2016 4 timer siden, Herr Heftig skrev: Du kan kanskje lage deg forumbruker på Treningsforum.no eller Fitnessbloggen.no Der kan du opprette en egen tråd med alt du lurer på. Da kommer det mange å hjelper deg. Når det gjelder det du har nevnt så kan man ikke bestemme hvor fettet taes fra. Man får ikke mindre magefett av å ta sit-ups osv. Youtube er en god ressurs for å lære øvelser, men jeg vet dessverre ikke om noen spesifikke kanaler med øvelser som passer utstyret ditt. Sleng på fitnessbloggens styrkettening for nybegynnere-program.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå