Gå til innhold

Ser etter spesifikke treningsråd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er så utrolig mange treningsråd at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Har dere noen tips til en nybegynner i trening som skal gå ned noen kilo, spesielt på magen og lår, bli litt mer fit og sterk og generelt komme i form? 
Hva slags øvelser bør man begynne med, og hva er best for hva? Av utstyr er det matte, treningsball, sykkel og natur. 
Er det noen sider som er verdt å se på, eller youtubere som er verdt å følge for å lære øvelser? 

Anonymkode: e2d56...354

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Du kan kanskje lage deg forumbruker på Treningsforum.no eller Fitnessbloggen.no

Der kan du opprette en egen tråd med alt du lurer på. Da kommer det mange å hjelper deg.

Når det gjelder det du har nevnt så kan man ikke bestemme hvor fettet taes fra. Man får ikke mindre magefett av å ta sit-ups osv.

Youtube er en god ressurs for å lære øvelser, men jeg vet dessverre ikke om noen spesifikke kanaler med øvelser som passer utstyret ditt.

Skrevet

Finn en sunn kostholdsplan på nett eller et annet sted. Husk at trening gjør seg sterkere, mat gjør deg større/mindre. Calisthenics er en god start på treningen. Last ned MadBarz sin app. Da kan du holde deg gående med styrke og cardio som du vil, hjemme i din egen stue.

Lykke til 😄

Skrevet
4 timer siden, Herr Heftig skrev:

Du kan kanskje lage deg forumbruker på Treningsforum.no eller Fitnessbloggen.no

Der kan du opprette en egen tråd med alt du lurer på. Da kommer det mange å hjelper deg.

Når det gjelder det du har nevnt så kan man ikke bestemme hvor fettet taes fra. Man får ikke mindre magefett av å ta sit-ups osv.

Youtube er en god ressurs for å lære øvelser, men jeg vet dessverre ikke om noen spesifikke kanaler med øvelser som passer utstyret ditt.

Sleng på fitnessbloggens styrkettening for nybegynnere-program.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...