AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #1 Del Skrevet 25. mai 2016 Jeg har sluttet å ta kontakt med venner av meg. Egentlig er det bare en da. Han tar kontakt med meg en gang i blant, men det blir sjeldnere og sjeldnere. Og jeg bryr meg liksom ikke. Er ikke det veldig rart? Jeg blir generelt mer og mer likegyldig til livet, da det meste har gått meg imot i mitt voksne liv. Jeg gidder liksom ikke lenger. Samtidig trives jeg i eget selskap, og sosialisering får jeg gjennom jobb og nærmeste familie. Ser ikke for meg at dame og barn heller vil bli aktuelt noengang. Realisten i meg sier at jeg ikke passer til det. Anonymkode: a7d98...f84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #2 Del Skrevet 25. mai 2016 Jeg kjenner meg igjen. Er veldig sosial på jobben og har egentlig underskudd på alenetid. Har kjæreste da og er veldig glad i han men sliter med å balansere det hele fordi jeg må tilpasse meg han som ønsker at vi skal være mer sosiale. Det jeg gleder meg mest til i helgene er en stund alene. Jeg får nesten aldri tatt initiativ til å være sammen med folk for jeg er redd for å miste tid for meg selv. Er redd dette vil gjøre meg ensom på sikt. Jeg har også mye nedturer gjennom livet sånn sosialt, og opplever derfor et vennskap som slitsomt og energikrevende. Synd det er sånn, skulle vel vært en berikelse og energigivende. Anonymkode: 174db...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 25. mai 2016 #3 Del Skrevet 25. mai 2016 Er litt det samme, her også. Har ikke veldig mange venner, men det er forsåvidt ikke viktig. Jeg skulle selvfølgelig ønske at jeg hadde noen nære venner. Ja, jeg har opplevd at mange forhold ikke har gått så greit, men det er nok slik for mange. Har hatt venner som aldri gidder å svare på meldinger, venner som ikke holder avtaler, osv. Jeg tror man bare må fortsette å møte nye mennesker. På en annen side tar jeg ikke mye tid til det, heller. Jeg orker ganske ofte ikke være sosial, hater overfladiske samtaler, egentlig. Så det verste jeg vet er når noen feirer rundt år, og slår sammen familie og venner. Så sitter man der, pent ved bordet, i timevis. Og så en tale. Og enda en. Og enda en. Helt ærlig- jeg kan dessverre ikke fordra det. Men men...jeg tror jeg ville trivdes bedre med noen nære og gode venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #4 Del Skrevet 25. mai 2016 5 minutter siden, Mari Y skrev: Er litt det samme, her også. Har ikke veldig mange venner, men det er forsåvidt ikke viktig. Jeg skulle selvfølgelig ønske at jeg hadde noen nære venner. Ja, jeg har opplevd at mange forhold ikke har gått så greit, men det er nok slik for mange. Har hatt venner som aldri gidder å svare på meldinger, venner som ikke holder avtaler, osv. Jeg tror man bare må fortsette å møte nye mennesker. På en annen side tar jeg ikke mye tid til det, heller. Jeg orker ganske ofte ikke være sosial, hater overfladiske samtaler, egentlig. Så det verste jeg vet er når noen feirer rundt år, og slår sammen familie og venner. Så sitter man der, pent ved bordet, i timevis. Og så en tale. Og enda en. Og enda en. Helt ærlig- jeg kan dessverre ikke fordra det. Men men...jeg tror jeg ville trivdes bedre med noen nære og gode venner. Godt jeg ikke er alene da; ironisk nok Interessert i å slå av en prat på pm? Anonymkode: a7d98...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aule Skrevet 27. mai 2016 #5 Del Skrevet 27. mai 2016 Den 25.05.2016 at 20.27, AnonymBruker skrev: Jeg har sluttet å ta kontakt med venner av meg. Egentlig er det bare en da. Han tar kontakt med meg en gang i blant, men det blir sjeldnere og sjeldnere. Og jeg bryr meg liksom ikke. Er ikke det veldig rart?Jeg blir generelt mer og mer likegyldig til livet, da det meste har gått meg imot i mitt voksne liv. Jeg gidder liksom ikke lenger. Samtidig trives jeg i eget selskap, og sosialisering får jeg gjennom jobb og nærmeste familie.Ser ikke for meg at dame og barn heller vil bli aktuelt noengang. Realisten i meg sier at jeg ikke passer til det. Venner er oppskrytt. På et eller annet tidspunkt vil de svikte deg på en eller annen måte. Jeg trives godt i eget selskap, samtidig som jeg har en såpass sosial jobb at jeg får overdose der daglig. De siste par årene har jeg blitt mer og mer asosial - dvs at jeg bruker stort sett hele helga kun på meg selv, og i noen tilfeller ikke gidder svare på meldinger fra venner og lignende. Folk er forskjellige - trives du med din måte, så fortsetter du med det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #6 Del Skrevet 5. juni 2016 Den 27.5.2016 at 20.59, Aule skrev: Venner er oppskrytt. På et eller annet tidspunkt vil de svikte deg på en eller annen måte. Jeg trives godt i eget selskap, samtidig som jeg har en såpass sosial jobb at jeg får overdose der daglig. De siste par årene har jeg blitt mer og mer asosial - dvs at jeg bruker stort sett hele helga kun på meg selv, og i noen tilfeller ikke gidder svare på meldinger fra venner og lignende. Folk er forskjellige - trives du med din måte, så fortsetter du med det. Jepp, venner er dritt.. Anonymkode: a7d98...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella88 Skrevet 6. juni 2016 #7 Del Skrevet 6. juni 2016 Henger meg på her. Viggo delux og er klar for enda flere venneløse-stunder fremover. Liker ikke å ha så mange rundt meg uansett. Har stor familie og det holder i massevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå