Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

10-11 dager etter første mensdag får jeg vondt i magen, på siden. Noe jeg tolker som EL-smerte. Det er alltid på høyre side da, det er jo litt underlig. Jeg har vondt i 3-4 dager, og etter dette får jeg en del utflod. Denne utfloden varer da i 4-5 dager og så får jeg mensen 3-4 dager etter det. Jeg har altså 23 dagers syklus. 

Det jeg lurer på - har jeg EL når jeg har vondt? Eller når jeg har utflod (EL slim?)? 

Anonymkode: 136c6...350

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det ingen som vet. Mest sannsynlig er det derimot at smertene du kjenner har sammenheng med EL, spesielt siden syklusen din er så kort.

AnonymBruker
Skrevet

Du har nok ikke eggløsning når du har utflod i alle fall. Det er for tett oppunder mens. Vi tippe du har eggløsning når du har vondt, evt før. Men som nevnt over ingen vet sikkert. 

Anonymkode: b2eab...99e

AnonymBruker
Skrevet

Takk. Naturligvis vet jo ingen. Men jeg har bare aldri skjønt helt dette med EL slim som jeg bare har lest om her på KG. Og jeg begynte med EL-smerter (hvis det er det det er) først i fjor, så jeg har ikke pleid å ha det heller. 

Anonymkode: 136c6...350

Skrevet

ELslim er noe man har i forkant av EL. Dette kan man ha mye av, lite av, eller ikke i det hele tatt. ELslim skal hjelpe sæden på vei opp i livmoren. Utfloden din er altså ikke dette ELslimet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...