leo2 Skrevet 25. mai 2016 #1 Skrevet 25. mai 2016 Heisann! Er en gutt på 17 her. Er veldig usikker på hvordan jakke jeg skal kjøpe meg egentlig. Til vanlig bruker jeg lyseblå jeans, mokkasiner og caps bak frem Hvordan jakke bør passe til en slik kombinasjon? Sett litt på bomber bla, men syns de ikke er så fine. Håper noen kan linke til noen
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #3 Skrevet 25. mai 2016 Så nå er vi i gang igjen...Anonymkode: b0ed3...836 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #4 Skrevet 25. mai 2016 Hvilken jakke eller hva slags jakke. Hvilken type. Blir du usikker, oversett til engelsk. How jacket to buy.... Nei, tror ikke det. Til spørsmålet ditt: her er det mest damer som er litt eldre enn 17, så kanskje feil forum? Du må jo prøve noen du liker, ikke kjøp en du syns er stygg fordi andre syns den er fin eller kul. Har du ingen kamerater med god smak du kan spørre, eller etterape stilen litt til? Anonymkode: 5538e...d4a 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #5 Skrevet 25. mai 2016 Synes bomber er skikkelig deilig på gutter, og jeg er 18 år gammel jente. Haha, synes forresten at det er rart at du spør her inne når det flest er damer som er i 30-40 åra, da er det bedre å spørre kamerater eller se hva de bruker Anonymkode: 18c49...fba 1
ClosedParadise Skrevet 25. mai 2016 #6 Skrevet 25. mai 2016 6 timer siden, leo2 skrev: Heisann! Er en gutt på 17 her. Er veldig usikker på hvordan jakke jeg skal kjøpe meg egentlig. Til vanlig bruker jeg lyseblå jeans, mokkasiner og caps bak frem Hvordan jakke bør passe til en slik kombinasjon? Sett litt på bomber bla, men syns de ikke er så fine. Håper noen kan linke til noen Peak performance jakke.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #7 Skrevet 25. mai 2016 Har du ikke fått kjøpt jakke enda? Du må ha fryst fælt i vinter Anonymkode: 63253...f9b
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #8 Skrevet 25. mai 2016 Men TS, da. Det er veldig kort tid siden du postet bilde av en bomberjakke du vurderte å kjøpe, da likte du den tydeligvis. Begynn å stå opp for deg selv og din smak, bruk de jakkene du selv synes er fine. Jeg har full forståelse for at det er vanskelig å være 17 år og litt usikker, men du gjør det jo veldig vanskelig for deg selv hvis du kun skal gå for det flertallet av fremmede mennesker på et forum synes er fint. Se på andre folk med samme stil som den du har, hvilke jakker bruker de? Kjøp en sånn jakke, så er du i hvert fall sikker på at det passer med resten av stilen. Hvis du ikke vil det, spør i en klesbutikk du liker, de som jobber der kan helt sikkert hjelpe deg. Til slutt må jeg bare si; vær trygg på deg selv og de tingene du synes er fine! Du er bra nok som du er, ikke bruk så mye tid på å tenke på tilfeldige forumbrukere synes er fint, bruk heller mer tid på å finne ut hva DU synes er fint. Anonymkode: 997b5...598 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #9 Skrevet 26. mai 2016 Det heter hvilken jakke/hvilken type jakke/hva slags jakke Anonymkode: 0756b...af8
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #10 Skrevet 26. mai 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes bomber er skikkelig deilig på gutter, og jeg er 18 år gammel jente. Haha, synes forresten at det er rart at du spør her inne når det flest er damer som er i 30-40 åra, da er det bedre å spørre kamerater eller se hva de bruker Anonymkode: 18c49...fba Hvordan da? Link? Anonymkode: f1466...a97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå