Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier

Silfen

Anbefalte innlegg

Over hodet for å være helt sikker ja! Hoff! 

Får du i deg mat og drikke da? Eller er du som meg som blir uggen og mister all matlyst når du har skikkelig vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iben mekket middag til meg. Kjøpte med ferdiggrillet kylling, så skjærte hun grønnsaker og sånt. Herlig.

Og puppene mine er løftet. Kid you not. Fra å henge nedpå navlen er de nå minst halvt oppe. Håper de ikke dette for mye når hevelsen gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det.  Busch var happy med resultatene så langt.  Fortalte at jeg bare tapet lårene i to uker og han sa han kunne la være å tape armene om jeg ville.  Men jeg tåler tape i en uke eller to før det begynner å kødde seg.  Men nå kløøøøøøør jeg overalt.  Både av noblisene og fordi jeg er stuck med kompresjon. :Knegg: Livet er herlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma denger til typen sin og så sier han aaau, du kan ikke slå så hardt. Og Emma kontrer: det er ikke min feil at det kommer så høy lyd fra deg.

:Knegg: Jeg har oppdratt et monster. :Knegg:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Silfen skrev:

Emma denger til typen sin og så sier han aaau, du kan ikke slå så hardt. Og Emma kontrer: det er ikke min feil at det kommer så høy lyd fra deg.

:Knegg: Jeg har oppdratt et monster. :Knegg:

Søstern min klappa sin type på venstre over arm, han skrek au det var BCGen. Han er 24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart puppene er høyere.  Jeg har jo axillesnitt nesten midt under puppen så jeg nå. 

FB_IMG_1485388168938.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer har jeg sovet,  woohoo.  Jaggu ikke verst.  Nå sitter jeg og venter på at noblisen skal kicke inn.  Den tar jo så lang tid.  Blæææh. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat til å skrive for å høre hvordan du har sovet i natt, men så kom du meg i forkjøpet :) 

Skulle vært hurtigvirkende nobligan, det hadde vært noe det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er sånn relativt grei tror jeg. Er under 10 tømminger om dagen nå, og det er jo bra. 

Tror jeg har litt *født under ei uheldig stjerne*-periode, for jeg hadde så innmari vondt over høyre eggstokk her forrige uke og helga som var. Stakk en tur til gyn for å sjekke ut og da var det flate meg en stor cyste på eggstokken. Ny tur til gyn i går for oppfølging, og da hadde den begynt å væske ut. Så ikke vondt nå lengre.

Når fanden driter så driter han virkelig i dynger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som er litt rart og som jeg glemte å spørre legen om er at jeg har sånne merkelige rykninger. Helt ukontrolert, plutselig kan jeg rykke til i leggen, overarmen, magen. 

Mystifystisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 1/18/2017 den 22.00, Silfen skrev:

Haha,  ditchet av søsteren til fordel for øl.  

Hvordan går det med magen da? 

Og brownbrown: alt kan se pent ut påkledd 😉

Endret av brownbrown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du mangler magnesium?  Jeg og kan rykke til,  spesielt om natten,  helst føtter og armer.  Tror ikke det er noe farlig.  

Du er uheldig ja.  Under 10 er likevel mye.  Og så cyste,  er jo dritvondt når de sprekker.  Føler med deg.  😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal øke magnesiumdosen. Tar en magnesiumtablett hver dag (forebygger migrene), men man kan ta ganske store doser magnesium. 

Jeg er ganske fornøyd med under 10, selv om det er endel (mye bedre enn 30+). Verst om morgenen og etter middag, så jeg kan styre litt dagen min selv nå, være med på ting og komme meg ut. Eneste peset er jo dette med at jeg kan ikke spise noe om morgenen/formiddagen hvis jeg har f.eks en legetime eller noe sånt. 

Forresten bra kontret fra Emma :) Herlig svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...