Silfen Skrevet 23. januar 2017 Forfatter #1561 Del Skrevet 23. januar 2017 Bra idé, Severus. Jaggu glad tredemøllen ikke får plass i prøverommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23. januar 2017 #1562 Del Skrevet 23. januar 2017 Lurer på hvor de får tak i disse speilene i prøverommene jeg, kan nesten tro det er samme forhandler som skrekkcabinett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 23. januar 2017 Forfatter #1563 Del Skrevet 23. januar 2017 Speilene er jo greie nok. Men LYSET. Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23. januar 2017 #1564 Del Skrevet 23. januar 2017 Jeg tror det er speilene jeg.....de er onde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 23. januar 2017 Forfatter #1565 Del Skrevet 23. januar 2017 forstørrende speil og grusomt lys. Til å grine av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23. januar 2017 #1566 Del Skrevet 23. januar 2017 Var forresten til legen idag. 4 uker med ny sykemelding. Og, jeg er mest sannsynlig den heldige vinner av artritt. Ofte en tilleggssykdom/henger sammen med ulcerøs kolitt. Har nesten lyst å banne. Men skal til gastrolegen snart, mulig jeg skal prøve en ny medisin som også er gunstig mot artritt, en slags cellegift. Eg har trua. Jaja, jeg får nå holde deg med selskap her på kg i ukene fremover da Silfen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23. januar 2017 #1567 Del Skrevet 23. januar 2017 Gruer du deg til i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 23. januar 2017 Forfatter #1568 Del Skrevet 23. januar 2017 Jeg klippet Iben i sted .... Klipp meg sa hun. Uh .... sure? Jepp. Med kjøkkensaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 23. januar 2017 Forfatter #1569 Del Skrevet 23. januar 2017 Artritt? Du tuller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23. januar 2017 #1570 Del Skrevet 23. januar 2017 Artritt ja. Jeg har over lengre tid nå flere ganger våknet av at jeg verker i tærne, fingrene, håndledd og ankler. Sånn skikkelig intens verking og er hoven. Ikke hver dag, men veldig hyppig. Så, egentlig litt greit at jeg hadde en sånn verkemorgen så fikk fastlegen min se det selv (hadde time til han kl 8 i morges) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23. januar 2017 #1571 Del Skrevet 23. januar 2017 Har aldri turt å klippe jentene mine jeg. Ikke så mye som å stusse en hårtust. Fikk skrekken da jeg skamklipte lillebroren min da jeg var 20 og han 17. Var han som insisterte da, selv om jeg sa jeg ikke hadde klippeskills. Kjøkkensaks her også. Og barberhøvelen min. Han var som sagt 17, så for seg en kommende musikerkarriere og holdt på å legge an til langt hår, så jeg skulle bare jevne ut hockeysveisen hans. Ble kort gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 23. januar 2017 Forfatter #1572 Del Skrevet 23. januar 2017 Det er skikkelig kjipt. Men har hørt flere som har god effekt med kreftmedisiner. De bruker det jo mot alt mulig nå til dags. MS og, tror jeg det var. Eller ME. En av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 23. januar 2017 #1573 Del Skrevet 23. januar 2017 6 minutter siden, Silfen skrev: Det er skikkelig kjipt. Men har hørt flere som har god effekt med kreftmedisiner. De bruker det jo mot alt mulig nå til dags. MS og, tror jeg det var. Eller ME. En av de. MS er det, venninna til muttern fikk behandling i Russland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 23. januar 2017 Forfatter #1574 Del Skrevet 23. januar 2017 Ja, Haukeland har prøveprosjekt på det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 23. januar 2017 #1575 Del Skrevet 23. januar 2017 De godkjenner alt for få til behandling, derfor mange drar til Russland eller andre steder man kan kjøpe seg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 23. januar 2017 Forfatter #1576 Del Skrevet 23. januar 2017 Visste at folk dro dit for stamcellebehandling, var ikke klar over det med cellegift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 24. januar 2017 #1577 Del Skrevet 24. januar 2017 Lykke til idag da Silfen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. januar 2017 Forfatter #1578 Del Skrevet 24. januar 2017 Takker. Jeg har selvsagt ikke sovet i natt. Ikke grunnet nervøsitet, bare denne dårlige søvnperioden. Gleder meg ekstra til litt dyp søvn i narkose nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 24. januar 2017 #1579 Del Skrevet 24. januar 2017 Kanskje du får sove godt etter narkosen også hvis de er rause på sm.still Når idag er det du skal under kniven da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. januar 2017 Forfatter #1580 Del Skrevet 24. januar 2017 Det blir nok ikke før sent. Oppmøte 12.30. Og så er de alltid litt forsinket og så er det en times tid på prepping og venting, påtegning og slikt. Så ser for meg at jeg blir veeeeeeldig sulten etter hvert. Sulten nå liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå