brownbrown Skrevet 18. januar 2017 #1521 Del Skrevet 18. januar 2017 På 5/25/2016 den 17.19, Silfen skrev: Jeg valgte å ikke legge denne under trening, da jeg har antipati mot trening. Derimot så blir den generell, for da kan jeg fylle den med annet piss også. Greien er den at jeg har blitt litt bitt av ut på tur-basillen. Og som den spamhoren jeg er så tenkte jeg som så at jeg heller kan ha egen blogg enn å spamme fb og snap og andre steder. Lurt? Anyways, greien er den at jeg har en kropp som er litt boss. Så jeg bør gå. Nå har jeg siste halvannen uken gått på Ulriken, Løvstakken og Stoltzen hele to ganger. UTEN å dø. Til og med gått ALENE to ganger. Jeg hater aleneaktiviteter. Men det er enten gå eller betale i dyre dommer for yoga. Jeg er kronisk blakk med kroniske muskelsmerter, så gå tur virker som en lur ting. Jeg har jo visst om det før. Men jeg er også kronisk lat og en prokrastinator av rang ... Summen her sier vel seg selv? Egentlig så gjør jeg bare alt dette fordi jeg ikke gidder lese til eksamen og jeg kan jo ikke lese når jeg ikke er hjemme, så da går jeg jo ut, hallo lissom. Men altså, selfier. Seff. Første tur opp Stoltzen hin dagen. Jeg mener at sminkeregimet heretter må bli at man matcher tøyet. Jeg har skjønt at matching er in, så jeg slår et slag for råsa. Utsikt fra Stolzen i dag. Viktig å ha inspirasjon på turen. Her på vei opp Løvstakken. Viktig å ha inspirasjon etter turen. Her med kiwiepleburn mens maten grilles. ' På vei ned fra Ulriken 16. mai. Utsikt fra Stoltzen i dag. Utsikt fra Løvstakken i går. ingenting som er gale med kroppen din. jeg syns kroppen din var fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. januar 2017 #1522 Del Skrevet 18. januar 2017 6 minutter siden, Silfen skrev: Ville ikke sendt henne avgårde i morgen, nei. Det å ikke ha tilgang til do når man måååå, sitte på en kald og ikke for ren kanskje skoledo med uvi? Naah. Hjemmekos slår jeg et slag for. Så scorer du litt god mor poeng der, høhø. Neste gang må du skrive når du er oppvinet. Tenk så gøy vi kan ha det. Det er sant Hun kan heller kose seg hjemme sammen med meg og tanta si som har kræsja til oss på ubestemt tid Jeg er sykemeldt ut denne uka her, så blir koselig med en sykedag til på jenta. Har vært noen vinkvelder siden søster mi flyttet hit i romjula...så muligheten for at jeg skriver i oppvinet tilstand er absolutt tilstede. Mannen min er fornøyd med å få svigerinna i samme hus; hun er like glad i øl og James Bond som han. Jeg liker hverken øl eller James Bond. I skrivende stund så sitter de i tvestua med hver si øl og ser James Bond. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. januar 2017 Forfatter #1523 Del Skrevet 18. januar 2017 Haha, ditchet av søsteren til fordel for øl. Hvordan går det med magen da? Og brownbrown: alt kan se pent ut påkledd 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. januar 2017 #1524 Del Skrevet 18. januar 2017 Magen er litt i krøll. Har ikke helt kommet meg ovenpå etter sepsisen, den var i overkant tøff. Men absolutt bedre, det er det. Bortsett fra at jeg blir gal av søvnmangel og kommer til å ende med spiseforstyrrelse hvis jeg ikke får orden på matinntaket. Er jo sulten, men løper mye på do etter matinntak, så da velger jeg bort måltider hvis jeg ikke har tid til å løpe på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. januar 2017 Forfatter #1525 Del Skrevet 18. januar 2017 Er du klar til jobb allerede da? Da er det jo iallfall viktig at du har energien på plass. Fått snakket med ernæringsfysiolog som har peil på denne sykdommen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. januar 2017 #1526 Del Skrevet 18. januar 2017 Tror egentlig ikke jeg er klar for jobb, selv om jeg er veldig gira på å begynne å jobbe pga jeg går litt på veggene nå. Får bestille meg legetime over helga. Heldigvis en veldig bra fastlege (selv om han er treg til å ringe tilbake...). Ikke vært til ernæringsfysiolog. Men har ny time til gastrolege i februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. januar 2017 Forfatter #1527 Del Skrevet 18. januar 2017 Det tar tid å få på plass mat i en sånn setting. Kan virke som en uoverkommelig oppgave. Derfor bør man gjerne ikke rushe med jobb tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. januar 2017 #1528 Del Skrevet 18. januar 2017 Problemet med at jeg skal begynne å jobbe ift mat er jo at jeg kan ikke spise før jeg har kommet hjem igjen. Og det er tung fysisk jobb. Har ikke anledning til å løpe på do mens jeg er på jobb. Og det tar seg ikke ut å skulle slenge rumpa nedpå et doet til brukeren jeg er inne hos.. I tillegg så er jeg mye slapp og trøtt pga manglende søvn og manko på næring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. januar 2017 Forfatter #1529 Del Skrevet 18. januar 2017 Nemlig. Du ser jo selv at dette ikke er holdbart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. januar 2017 #1530 Del Skrevet 18. januar 2017 Jo, sånn egentlig når jeg tenker meg om.. Mannen min er sterkt uenig i at jeg skal begynne på jobb igjen neste uke. Sjefen min har veldig lyst at jeg skal begynne på jobb neste uke.. da jeg var innom med forrige sykemelding så hintet hun frempå om jeg kanskje kunne avbryte sykemeldingen pga de mangler folk nå til helga. Det er vikarer, men de kan ikke ha medisinene og generelt gå ansvarsvakt. Og jeg er utålmodig. Jeg trives så godt på jobb, savner både kollegaer og brukere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. januar 2017 Forfatter #1531 Del Skrevet 18. januar 2017 Skjønner det. Men en ting jeg har lært opp gjennom er at utålmodighet ved sykdom gjerne ikke lønner seg, for det kan sette deg både ett og to skritt tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. januar 2017 #1532 Del Skrevet 18. januar 2017 Det er sant. I tillegg så hviler det meste her hjemme på meg pga mannen min reiser mye for tiden pga han holder på med sånn doktoravhandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. januar 2017 Forfatter #1533 Del Skrevet 18. januar 2017 Du kjenner jo på hva du bør. Ikke la deg presse av arbeidsgiver til noe, selv om du gjerne vil tilbake. De, av alle, burde forstå viktigheten med å være frisk på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. januar 2017 Forfatter #1534 Del Skrevet 19. januar 2017 I morgen skal jeg ut på tur. Dvs på byn. Må benytte sjansen før jeg blir sittende værfast på sofaen og gomle tramadol og forhåpentligvis litt oxy. Hååååper duden med båten skal til byn, men han er avgårde og henter en bil på andre siden av landet så who knows. SoP skal forhåpentligvis være med, det er alltid gøy med SoP på byn og jeg må dessuten bedrive drikkeopplæring på henne etter lengre tids fravær. For øvrig er det nesten blitt sommer i Bergen. 6 grader og meget mildt. Er bare å hive på seg shortsen og gå på stranden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 19. januar 2017 #1535 Del Skrevet 19. januar 2017 Her er det ikke mye sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 19. januar 2017 #1536 Del Skrevet 19. januar 2017 Høres kjekt ut med en bytur! Godt å få luftet seg litt innimellom Husker ikke sist jeg var på byen jeg... eller jo, det var en tur i januar i fjor. Men rolige greier; spiste først middag på en helt ok restaurant også en tur på en pub etterpå for et par drinker. Tror vi var hjemme før kl ett om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. januar 2017 Forfatter #1537 Del Skrevet 19. januar 2017 Sier jo det, må ta deg en tur til Bergen så har vi Bergenstreff. Nå er det jo snart vår og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 19. januar 2017 #1538 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg har aldri vært i Bergen, trenger man pass for å komme inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. januar 2017 Forfatter #1539 Del Skrevet 19. januar 2017 Ja, men det er bare et smil. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #1540 Del Skrevet 22. januar 2017 Endelig snart mandag. Må og handle inn tubigrip, drugs og enkle måltider til uken. Gleder meg til å få overstått den siste operasjonen og samtidig skulle jeg ønske jeg hadde råd til å ta flere. Jo mer som fikses, jo flere feil finner jeg. Ting er Blææææh. Og av og til er det vanskelig å skulle suck it up and deal with it. Tidligere valg kverner i hodet og jeg finner ikke ut av hvorfor folk henget seg opp i fortid. Det er ikke første gang og blir neppe siste. Jeg er lei av å forsvare mine valg, at alle skal ha en mening om mitt liv. Joda, det føles nok større enn hva det er, men vi mennesker er nå engang egoister. On a happier note så ble jeg bedt med på kino av en kompis som jeg ikke har sett på flere mnd. Han har buret seg inne, krøll i livet og i hodet, kjenner til den. Ble glad for at han dypper tåen uti igjen. Han har vært en av mine se sci fi kompiser så valget ble Passengers. Var sånn passe skeptisk siden den har fått både god og dårlig kritikk men jeg ble positivt overrasket. Syns den var skjønn. Ellers er det vel bare å rigge seg til for netflix, helt uten chill, de neste ukene. Hadde vært supert å hatt sofakosemoser nå ja. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå