Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier

Silfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

marjan_resort_home_slide_02.jpg

Hit skal jeg. Reiser til Oslo fredag, fly og hotell betalt, reiser videre til RAK via Doha på lørdag. Så blir det to fulle dager i RAK og Sharjah før vi er tilbake i Oslo morgenen tirsdag.

Ser frem til å få vite mer om hva vi skal. Håper de har pakket inn litt sol og bad altså. Det er mye reising for liten tid der, så regner med det blir travelt, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange flotte fjell rundt Bergen.  Ikke bare byfjellene,  som kan være for folksomme,  men mange andre mindre bevandrede nuter.  Helt herlig.  😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på besøk til svigermor i helgen, og der har man jo de berømmelige sunnmørsalpene.. men ble ikke noe fjellturer i helgen. Full storm med nordavind fra alle kanter. 

Svigermor er så søt, da jeg skulle legge meg fredagskveld så hadde hun fyllt opp 3 store brusflasker med varmt vann og fordelt under dyna. Så godt å legge seg! Jeg seriøst krøllet tærne i ren nytelse. Hun hadde gjort det samme til jentungen også. Men ikke til sønnen sin:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, sover med meg, men ikke under min sin dyne :) Jeg liker ikke å dele dyne... ikke liker jeg å sove klin inni heller, må ha litt "space" (som ungdommen sier..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er umulig å sove med, sikkert derfor jeg er singel. For jeg ligger klin inntil og jo lengre han flytter seg jo lengre flytter jeg meg etter. 90 % seng til meg, han får 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk litt flashback fra en gang jeg, minsten og størstejenta var på en ferietur og vi delte ei 1,20 seng. Minsten i midten og hun tar virkelig all plass. Sover som en kombinasjon av en mark og ei sjøstjerne. Størstejenta og meg våknet med hodet på hvert vårt nattbord. 

Det toppet seg da minsten satte seg opp i senga klokka 5 om morgenen og klaget på at storesøster og meg tok hele senga. Var tett før søsterdrap tror jeg..

Reisefeber nå da?

Men du, alkoholfritt hotell? Ikke det at man må drikke for enhver pris, men det er nå litt godt med en god rødvin til maten. Eller en skotsk malt på terassen om kvelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe reisefeber nei, pleier ikke det. Alkoholfritt ja, de har fokus på helse og den slags visstnok, men anyways, jeg drikker ikke til maten og ikke drikker jeg ekle ting som skotsk malt og annet som er for voksne. Så jeg foretrekker å fylle meg i safe omgivelser anyways, ville nok ikke drukket der nede.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant. 

Superspennende tur da, selv om man ikke kan ta ei øl på verandaen før man finner senga :)

Var selv på en tur i 2 uker i et muslimsk land der det ikke var lov med alkohol eller røyk/snus. Alkohol og røyk gikk helt fint, litt verre med snus. Men greit nok, jeg overlevde uten snus også. Hadde dog hamstret opp nikotintyggis. Og fikk noen spreke turer på tredemølle når nikotinsuget ble for heftig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det skader ikke å være litt forsiktig. Iallfall ikke jeg som ikke vet om jeg blir på en snurr av 3 cider eller 10. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå høres jeg over middels rasistisk ut (og det er jeg ikke), men jeg hadde ikke sjanset på å bli full eller hatt en runde i halmen i et muslimsk land..

(ikke slå meg i hodet med noe hardt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...