skruf Skrevet 3. november 2016 #1361 Del Skrevet 3. november 2016 Steike! Min 3,2 tok 26 timer fra jeg var i aktiv fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. november 2016 Forfatter #1362 Del Skrevet 3. november 2016 Jeg kan det der med føding, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. november 2016 Forfatter #1363 Del Skrevet 4. november 2016 Herlighet, dette blir sutring. Har vondt i magen og korsryggen altså. Våknet 04 og måtte finne varmeflaske. Får jo ikke lov å ta voltaren, siden det var dette med hysteriske nyrer og uvi. Prøvd meg på paracet nå, men det pleier ikke ha så stor effekt. Det er nesten litt som å være i tidlig fødsel det her. Jeg er ikke sikker på om det er uvien som gjør det eller medisinen. Siden jeg aldri har prøvd den type antibiotika før så aner jeg jo ikke reaksjon, men vanligvis reagerer jeg aldri på noen type antibiotika. En fordel da er at jeg med god samvittighet kan la husvasken vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. november 2016 #1364 Del Skrevet 4. november 2016 Kanskje det er UVI-en som har forverret seg? Tar vel ei stund før medisin kicker inn.....selv om medisiner mot uvi kicker relativt kjapt inn. Her bråvåknet jeg klokka 4 i natt av at bernerbikkja lekte farlig vakthund og bjeffet som en tulling. Hun bjeffer bare hvis det kommer folk, så mannen ramlet ut av senga, fikk på seg litt klær og løp ned. Ikke en kjeft utenfor. Hun hadde sikkert bare drømt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. november 2016 Forfatter #1365 Del Skrevet 4. november 2016 Who knows. Stresser ikke, funnet frem varmeflasken and all is good. Kanskje hunden ser spøkelser? Du kan melde henne på den derre serien , hva heter den igjen? Åndenes makt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. november 2016 #1366 Del Skrevet 4. november 2016 Haha, ja Åndenes makt! Hvis det skulle spøke her i huset så tror jeg at jeg vil ha spøkelsene her. Jeg tror det er kule spøkelser. De første som bodde her i dette gamle kråkeslottet var av byens "penere" folk, han var lege og hun var kunstner. Så her var byens beste fiffer på dansekvelder, byens kunstnere samlet seg her, og generelt mye fint som skjedde. I den ene stuen så har vi det opprinnelige gulvet, og der er det fullt av merker etter fortidens stilletthæler. Det er så mye historie i det gulvet at jeg vil ikke slipe det ned eller legge parkett. Jeg har knabbet jentungen sin varmeflaske idag. Hjelper godt på magesmerter. Varmeflaske og netflix Nettopp blitt hektet på Narcos.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. november 2016 Forfatter #1367 Del Skrevet 4. november 2016 Narcos ja, alle sier jeg må se den. Men jeg har lyst på en skikkelig god og lang sci fi. Må stikke innom hbo og tråle listen igjen, Netflix suger. Så artig med et hus med så mye historie. Skjønner godt at du ikke vil slipe det gulvet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. november 2016 #1368 Del Skrevet 4. november 2016 Jeg så nettopp Billions på HBO, den var bra. Også har jeg nettopp sett The Fall på netflix, britisk krim, likte den godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. november 2016 Forfatter #1369 Del Skrevet 4. november 2016 Lurer på om jeg må se the Queen eller hva den heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. november 2016 #1370 Del Skrevet 4. november 2016 Den som kom ut idag? Den skal jeg se iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. november 2016 Forfatter #1371 Del Skrevet 4. november 2016 Mhm, den nye. Kan like litt historiske drama. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. november 2016 #1372 Del Skrevet 4. november 2016 Jeg har sittet å sett på Nytt Liv i East End da alle sesongene endelig er på Netflix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. november 2016 Forfatter #1373 Del Skrevet 4. november 2016 Åååh, den serien er så fin. Sett alle jeg også, den er skjønneste ever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. november 2016 #1374 Del Skrevet 4. november 2016 Enkelte episoder har jeg sittet å grått, sånn som den da de satt igang fødselen fordi faren lå på dødsleiet. Jeg tuta som en unge, å jeg har sett den episoden et par ganger. Gråter hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 5. november 2016 #1375 Del Skrevet 5. november 2016 Den serien høres fin ut, må sette den på lista mi Tror jeg har tidenes morgentryne idag....da jeg skulle slippe inn kattene så stirret gamlekatten på meg som om jeg var en gal øksemorder og løp avgårde bortover plenen. Hmf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 5. november 2016 #1376 Del Skrevet 5. november 2016 32 minutter siden, skruf skrev: Den serien høres fin ut, må sette den på lista mi Tror jeg har tidenes morgentryne idag....da jeg skulle slippe inn kattene så stirret gamlekatten på meg som om jeg var en gal øksemorder og løp avgårde bortover plenen. Hmf. Gjør det, elsker den serien. Den er så herlig med også tragisk, mye spennende informasjon om hvordan obsterikken og medisin utviklet seg på 50/60 tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. november 2016 Forfatter #1377 Del Skrevet 5. november 2016 Du må se den, skruf, den er bestest. Iallfall om man liker graviditetsting. Her er det morgen nummer to. Sovet dårlig de siste nettene pga magen. Ser ut som jeg er gravid i sjette måned, full i luft pga antibiotikaen regner jeg med. Så det var digg å sovne igjen i åttetiden og sove til nå. Tror jeg har fått mus eller rotter i veggene og, har hørt krafsing et par ganger . Alltid noe. 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 5. november 2016 #1378 Del Skrevet 5. november 2016 Antibiotika er noe herk for magen! Og for høna... jeg måtte på apoteket å kjøpe canesten for et par dager siden. Idoform er bra. Du har ikke katt da? Katter ordner opp i museproblemer Her hadde vi mus på mørkloftet da vi flyttet inn, sendte katten opp i noen dager og musene forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 5. november 2016 #1379 Del Skrevet 5. november 2016 Jeg var snill kone igår, bestilte øl-adventskalender til mannen fra det lokale bryggeriet Har alliert meg med faren min for å få hjelp til å hente den og bærehjelp....tenkte å gjemme den i klesskapet mitt, for der er aldri mannen inni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. november 2016 Forfatter #1380 Del Skrevet 5. november 2016 Pleier aldri merke noe til antibiotika på magen, men denne er ikke grei. Naboen har katt da, baby, som om det hjelper. Høhø. Ølkalender? Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå