Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier

Silfen

Anbefalte innlegg

I går var en digg da. Jeg våget meg UT! Og var ute lenge, sånn omtrent et halvt døgn. Surret rundt i byn, traff en bekjent som tok en omgang med brynene mine, og stakk innom en annen bekjent som også kjedet seg og plutselig nærmet det seg midnatt. Litt stiv og øm når jeg kom hjem, burde sikkert husket på å ta med meg smertestillende, men so worth it.

I dag skal jeg og ta stingene, det er jo bare noen få, men også fjerne tapen, så det blir moro å se hva som er under. Eller hva vet jeg jo, men hvordan det ser ut.

Og sånn siden jeg ser ut til å være ganske stabil om dagen, sånn de siste månedene, så slenger jeg med helfigurer og spør i tråd med alle de andre usikre folkene, hvor mye ser det ut som jeg veier? 165 høy. ;)

forfra.jpg

frasiden.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper 55. Syns det er litt ekkelt å gjette om sånt, i tilfelle jeg tar i, altså. =P Men tror i alle fall ikke du veier mer enn det. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, dere er da greie! Det kan jeg leve med haha. Neida, jeg er stabil på 61-63 kilo. Jeg var nede i 56, det var ikke mye pent. Så da tok jeg min første sjokolade og kuttet ut nazikostholdet. Selv er jeg litt opphengt i at det skal være rundt tall, så 60 hadde vært greit, men det er ikke så jævla nøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det hadde jeg virkelig ikke ventet meg..! Og så jeg som trodde jeg tok i. =) Men det er da i det minste smigrende, heller det enn andre veien. =P I alle fall når du har jobbet så hardt for det.

Endret av Raven Emerald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kler iallefall innmari godt å være sånn som du er nå, så håper du ikke går inn for å gå ned ytterligere i vekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter. Setter pris på litt feedback. Langt vanskeligere å endre hode enn kropp.

Og nå, bilder av lår med sår. Ser dritbra ut, spør du meg.DSC_0219.JPGDSC_0218.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg blir knallbra når det får grodd seg til skikkeilg! Ser jo bare hvor fint arret på magen har blitt, så du har nok fin grobunn :) 

Men inni helsiken for noen blåroser! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst blå der jeg er blitt fettsugd sier de som vet sånt. Og det er ikke så ille som det ser ut. Er mer stivheten og at det typ drar i skinnet som er verst, ikke au i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se det når det har grodd mer til, håper på skrytebilder da. =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så takk til dere som gidder å være her med meg. Jeg er faktisk ganske takknemlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kan danne klubb? FFF (Former Fat Females)😊

Får fremdeles au i synsnerven av å se sår med snurp etter sting, men bortsett fra det så er det lovende lår. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Silfen skrev:

Hahaha, var litt ironisk. :Knegg:

Det har du ingen grunn til å være. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser veldig bra ut! Og godt gjort å ha klart å gå så mye ned i vekt. :) Veldig sant dette med at hodet ikke nødvendigvis følger med/ser noe annet i speilet da. Jeg vet jo at jeg selv er slank og sånt, men ofte når jeg ser meg i speilet så ser jeg ikke det andre visstnok ser. ;)

Glemte forresten å svare angående den tightsen. Jeg står nok over, for det er egentlig sjokklilla jeg har mest dilla på for tiden. :fnise: Så skal heller prøve å finne en knæsj lilla :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...