Silfen Skrevet 12. juli 2016 Forfatter #541 Del Skrevet 12. juli 2016 Neeeeei, det har jeg ikke. Så jeg sov mer. Helt til nå. Herlighet, hvor ble det av 07? Her blir man lokket til å være våken et par netter og vips er hele døgnrytmen snudd. Jeg er lett å lede, også der, tydeligvis. Jeg må finne noen som kan nappe brynene mine. De vokser faen meg helt vilt nå og jeg orker ikke ta alt. Begynte her i forgårs men orker ikke stå så lenge at jeg får gjort noe vetugt. Så da er jakten på en napper i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 12. juli 2016 #542 Del Skrevet 12. juli 2016 Har funnet ut at jeg må trene mere vekter idag. Var for første gang på treningsenter sammen med faren min. Og følte meg litt flau da pensjonisten grulte til med over 100kg mens jeg puslet med 45kg.. Såe....*flaut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. juli 2016 Forfatter #543 Del Skrevet 12. juli 2016 45 er jo knall. Jeg er supersvak og ryggen taklere ikke mye vekter, så det er jo faen meg ikke fremgang heller, så ikke rart jeg ikke gidder. Du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 12. juli 2016 #544 Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) Ååå, vekter..! <3 Gleder meg til jeg kan begynne å løfte igjen. =) Endret 12. juli 2016 av Raven Emerald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. juli 2016 Forfatter #545 Del Skrevet 12. juli 2016 Vekter meg her og vekter meg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 12. juli 2016 #546 Del Skrevet 12. juli 2016 Jepp. =P Sist jeg maxet, maxet jeg 100. Så vil gjerne tilbake dit. Er ganske kjipt å tenke på at jeg må begynne på nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. juli 2016 Forfatter #547 Del Skrevet 12. juli 2016 Men det er vel enklere å komme seg dit når man har vært der før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 12. juli 2016 #548 Del Skrevet 12. juli 2016 Har dine søte små oppdaget Pokemon Go Silfen? Her løper datter på 19 og fostersønn på snart 20 rundt omkring i nabolaget og oppover skauen for å samle på disse pokemon-tingene (egg som må klekkes bl.a)! De har søren meg ikke vært så aktive i hele sommer som de er nå! Er jo fare for at de river seg løs fra dataen og blir spreke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. juli 2016 Forfatter #549 Del Skrevet 12. juli 2016 Nope, de er jo ikke her engang. Dessuten så er den ikke lansert her ennå, så man kan få mye drit på telefonene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 12. juli 2016 #550 Del Skrevet 12. juli 2016 Er lansert for android, men ikke iphone enda Veldig positivt at de faktisk må ut av huset for å samle på disse greiene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. juli 2016 Forfatter #551 Del Skrevet 12. juli 2016 Jepp, det er det jo. Litt som det der portalgreiene for voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 12. juli 2016 #552 Del Skrevet 12. juli 2016 1 time siden, Silfen skrev: Men det er vel enklere å komme seg dit når man har vært der før? Ja, det er visst det, men jeg er litt utålmodig, så det kommer neppe til å gå fort nok. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. juli 2016 Forfatter #553 Del Skrevet 12. juli 2016 Hehe, kjenner til den der utålmodigeten. Som å få av tapen og tatt stingene og dermed diskutere hva som er dag 1. Med dag 1 på operasjonsdagen er sting i morgen, med dag 0 er det torsdag. I min hjerne er det torsdag, men jeg prøver å overtale meg selv til at dag 10 er i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 12. juli 2016 #554 Del Skrevet 12. juli 2016 Uff, skjønner deg godt. Det er sikkert kjipt å ha den tapen og stingene. Kan du gå som normalt etter de er fjernet, eller er du fortsatt "lenket til sofaen"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. juli 2016 Forfatter #555 Del Skrevet 12. juli 2016 Stingene er bare 4, resten er innvendig. Så nei, helt normal gange blir det ikke siden huden er jo den som er strukket stramt sammen, så jeg må vente til den gir litt etter, for å si det slik. Så tar vel noen uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 12. juli 2016 #556 Del Skrevet 12. juli 2016 Så kjedelig. Spesielt når du har hatt en periode der du har vært aktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. juli 2016 #557 Del Skrevet 12. juli 2016 Jeg er jævlig sur. Jeg har en inkontinent do, dvs. det er cisternen som er inkontinent, og rørleggeren vil ikke si når han kommer. Hater å høre på den surklinga, og da jeg skulle prøve å kverke den ved å skru av krana som tapper vann inn til do, så fikk jeg vann over hele badegulvet. Fikk justert den inn så nå er krana tørr igjen, og gulvet ditto, men var ikke sånn jeg hadde tenkt å vaske bad. Dagens utblåsning, men siden den passer med 1/3 av bokas tittel så låner jeg plass til den her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. juli 2016 Forfatter #558 Del Skrevet 12. juli 2016 Hahaha, sorry at jeg ler. Men hahahah! Jaaa, seff kan du blåse ut her. Men den rørleggeren bør bankes litt, skal jeg ta han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. juli 2016 #559 Del Skrevet 13. juli 2016 11 timer siden, Silfen skrev: Hahaha, sorry at jeg ler. Men hahahah! Jaaa, seff kan du blåse ut her. Men den rørleggeren bør bankes litt, skal jeg ta han? Grisebank!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. juli 2016 Forfatter #560 Del Skrevet 13. juli 2016 Jeg er klar. Bare hold han du, for jeg løper ikke så fort. Eller løper. Ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå