Silfen Skrevet 10. juli 2016 Forfatter #501 Del Skrevet 10. juli 2016 Heheheh, mobilen og KåGe suger anyways, alt er for smått og nærme hverandre. Layouten suger balle etter omleggingen, så jeg skriver ekstremt lite når jeg bare er på mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 10. juli 2016 #502 Del Skrevet 10. juli 2016 Ja, jeg finner i alle fall ikke ut av det. Bruker KG på mobil kun på flyplassen eller sånne steder, for å slå ihjel litt tid. Foretrekker uansett laptopen, mobilen er bare til nødstilfeller. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 10. juli 2016 Forfatter #503 Del Skrevet 10. juli 2016 Me too. Er nå uansett enklere med pc for det meste av slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 10. juli 2016 #504 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) Det er det. Og så slipper jeg forstørrelsesglass. =P Mulig det er litt alderen som tynger, også... Endret 10. juli 2016 av Raven Emerald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. juli 2016 #505 Del Skrevet 10. juli 2016 Mannen min og meg klarte faktisk å gå oss bort på skogstur ifjor....i vårt eget nærområde! Sa noen elendig retningssans liksom! Var vel egentlig mest min feil som hardnakket påsto hvor vi måtte gå for å komme oss til bilen igjen.. det er ei løype på ca ei mil der man går i sirkel og kommer tilbake til startposisjonen. Vi gikk og vi gikk og vi gikk. Plutselig skimtet jeg havet. Problemet var bare at det skulle ikke være noe hav der. Uansett, vi tok oss ned til bebyggelsen og oppdaget sånn ca hvor vi var. Milevis unna bilen. Men vi er løsningsorienterte (eller, mest meg da, mannen min har vel funnet ut at det er bedre å bare la meg styre på...)! Fant et buss-skur, og mannen ringte etter drosje. Jeg tok av meg en sokk og bandt den rundt beinet til bikkja og ga henne beskjed om å ligge flatt i sideleie. Så da drosjen kom så forklarte vi det med at bikkja hadde skadet seg på tur....mannen tok drosje til bilen og kom tilbake for å hente bikkja og meg. Dog litt usikker på om drosjesjåføren kjøpte den. Husbonden og meg ble enige om at denne turen blir med oss i graven.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. juli 2016 #506 Del Skrevet 10. juli 2016 23 minutter siden, skruf skrev: Vi gikk og vi gikk og vi gikk. Plutselig skimtet jeg havet. Problemet var bare at det skulle ikke være noe hav der. Uansett, vi tok oss ned til bebyggelsen og oppdaget sånn ca hvor vi var. Milevis unna bilen. Da jeg tullet meg vekk takket jeg havet for at det var der. Det er liksom litt umulig å havne alt for langt uti hutiheiti når man har et helt hav å navigere etter, så jeg siktet på havet og kom meg ned til sivilisasjonen. Dessverre tror jeg ikke det finnes hav som kan hjelpe meg oppå fjellet så der kommer jeg sikkert til å bli tapt i evighetens mørke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. juli 2016 #507 Del Skrevet 10. juli 2016 13 minutter siden, Cata skrev: Da jeg tullet meg vekk takket jeg havet for at det var der. Det er liksom litt umulig å havne alt for langt uti hutiheiti når man har et helt hav å navigere etter, så jeg siktet på havet og kom meg ned til sivilisasjonen. Dessverre tror jeg ikke det finnes hav som kan hjelpe meg oppå fjellet så der kommer jeg sikkert til å bli tapt i evighetens mørke. Du kunne kanskje ha gjort som i eventyret Hans og Grete, legge igjen spor etter deg... da finner du iallefall veien tilbake igjen! (og hvis du plutselig finner et pepperkakehus så bør du bli innmari nervøs!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. juli 2016 #508 Del Skrevet 10. juli 2016 Et øyeblikk siden, skruf skrev: Du kunne kanskje ha gjort som i eventyret Hans og Grete, legge igjen spor etter deg... da finner du iallefall veien tilbake igjen! (og hvis du plutselig finner et pepperkakehus så bør du bli innmari nervøs!) Jeg har i grunnen planer om å gjøre nettopp det. Jeg har en gammel eTrex GPS som jeg brukte da jeg prøvde meg på Geocaching og den akter jeg sette til å logge mine spor. Så kan jeg alltids backtracke meg selv tilbake igjen om alt annet feiler. . (Den moderne utgaven av Hans og Grete ville sikkert gjort det i stedet for å satse på kakesmuler.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 10. juli 2016 Forfatter #509 Del Skrevet 10. juli 2016 Tror man bare må installere sånne gpstrackere i dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. juli 2016 #510 Del Skrevet 10. juli 2016 Jeg synes jeg var genial som fikk bernerbikkja til å fake skadd berner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 10. juli 2016 #511 Del Skrevet 10. juli 2016 20 minutter siden, skruf skrev: Jeg synes jeg var genial som fikk bernerbikkja til å fake skadd berner Jeg synes bernerbikkja skal få en medalje for å ha faket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #512 Del Skrevet 11. juli 2016 Da er det en hel uke siden jeg ble operert. På denne tiden må operasjonen vel omtrent ha vært på hell. Er fremdeles stiv, men mindre vondt, ikke tatt smertestillende i dag. Det går fremover. Så bildebonanza må til fra dagens lår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11. juli 2016 #513 Del Skrevet 11. juli 2016 Dette blir kjempebra!! Ser utrolig bra ut Ser også at tightsen virkelig er kompresjon, merker etter sømmene på huden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #514 Del Skrevet 11. juli 2016 Jaaaa. Jeg har lett etter sømløs tights, men de som er, som 2xu og den under armourgreien jeg kjøpte, er rett og slett ikke kompresjon nok i. Det klør i tapen og det klør der sømmen gnager, men hva pokker skal man gjøre. Jeg vurderer å kjøpe en sånn her en på Boots når de 3 første ukene er over. Det sies at den er etter de første 6-8 ukene, men jeg tror kanskje den er tight nok til noe bruk ellers, får bare sjekke opp i det. Laget av Voe, som mekker kompresjonstøy. Men deres førstebrukstøy er ekkelt å ha på, hadde bodyen deres. No good. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11. juli 2016 #515 Del Skrevet 11. juli 2016 Ser jo veldig ok ut den på bildet da Mere som en vanlig tights enn en treningstights. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #516 Del Skrevet 11. juli 2016 Jepp, nemlig, så det går an å gå med shorts/skjørt/kjole over uten at det ser helt nepskrell ut. Nå er jeg liksom dømt til den evige treningslooken i ukesvis fremover. Og blir sånn som alle hater her på kåge; de som går på butikken/byn/etc i tights og som IKKE trener. De fæle, fæle folkene som bare later som! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11. juli 2016 #517 Del Skrevet 11. juli 2016 Haha, de som ikke kjenner deg så godt tror sikkert du har blitt supertreningsnarkoman og bor på treningsenteret Jeg har nettopp løpt nå. Siste ferieuka mi Skal innrømme det frister ikke helt med tidligvakt neste mandag....tidligvakt første mandagen etter ferien liksom. Brutalt. Håper bare ledelsen har vært flink å finne ferievikarer i år. Ifjor var det helt håpløst. Ei fra filipinene som ikke snakket norsk og som heller ikke har noe utdanning og var innmari usikker i hva hun gjorde. Og en fyr som i utgangspunktet har utdanning men som ikke får brukt utdanningen sin i Norge, og heller ikke snakker norsk. Han var så rafsen og kjapp at pasientene var livredde. En pasient kalte han konsekvent for "den helvetes gjøken". Kanskje liksågreit fyren ikke snakket eller forsto noe særlig norsk... Håper på litt bedre tilstander i år. Jeg hadde nesten behov for ny ferieavviklingen var over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #518 Del Skrevet 11. juli 2016 Aaahhh ... det er så viktig med SpråK i pleiesituasjoner. Til og med svenskene vi har hatt hadde noen av de gamle vanskelig for å forstå. Og når de er stuck med den de får så skjønner jeg godt at det skaper frustrasjon. Triste greier. Men hjelper ikke om folk er flink heller om de ikke kan kommunisere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. juli 2016 #519 Del Skrevet 11. juli 2016 17 timer siden, Silfen skrev: Tror man bare må installere sånne gpstrackere i dere. Hmmm, finner vi veien da? Forøvrig - lår ser ut til å bli supre, men jeg får vondt i nervene (de fysiske altså, ikke de psykiske) når jeg ser teipen. Det ser fremdeles au ut med sårene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #520 Del Skrevet 11. juli 2016 Men jeg kan finne dere når dere er lost og dere trykker på FindMyLostPeeps-knappen. Tape er AU.Helsiken altså. Men når man bytter etter dusj går det bra. Men jeg skal jo ikke bytte før senere denne uken for første gang, når jeg tar stingene på sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå