skruf Skrevet 24. januar 2017 #1581 Del Skrevet 24. januar 2017 Det er så drygt når man må faste halve dagen! Jeg har ofte dårlig matlyst og kan gå i evigheter uten mat, men hvis jeg av en eller annen grunn må faste så kan du banne på at jeg holder på å dø av sult før kl 9.. Merkelige greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. januar 2017 Forfatter #1582 Del Skrevet 24. januar 2017 Jaaaa, jeg og! Jeg har jo alltid bare så som så lyst på frokost og kan fint gå til 12 uten mat. Men alltid ved faste så døøøøør jeg av sult. Fikk jo ikke sove i natt så stod opp klokken tre og spiste knekkebrød, haha. Og likevel er jeg sulten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 24. januar 2017 #1583 Del Skrevet 24. januar 2017 Det verste er når man ligger inne til operasjon, å så blir den utsatt gang etter gang. Å så må man faste fra midnatt flere dager på rad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. januar 2017 Forfatter #1584 Del Skrevet 24. januar 2017 Det skjer jo ikke her da. Men det gikk fort, på bordet innen et kvartet. Digg. Fettsugde 350 g totalt og 200 g hud på hver arm. Nå er det derimot ikke digg. Godt vondt altså. Ikke fått tatt bilder etter ennå, men her er før. Og postoptryne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. januar 2017 Forfatter #1585 Del Skrevet 25. januar 2017 Ser like ille ut som det føles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. januar 2017 #1586 Del Skrevet 25. januar 2017 Å fyttikatta Silfen!!! Jeg håper virkelig du fikk med deg hjem en haug med oxy! Men godt at det er overstått, jeg tenkte mye på deg igår, sendte deg mange gode tanker. Så hvis du fikk hikke så var det min feil, det var bare jeg som tenkte på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. januar 2017 #1587 Del Skrevet 25. januar 2017 Tror det vil bra resultat. Utifra andre arr du har så har de grodd godt og det virker som de er lite synlige. Du har god grobunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. januar 2017 Forfatter #1588 Del Skrevet 25. januar 2017 Fikk bare 2 oxy med og jeg måtte tigge meg til de. Fått mye mer drugs de andre gangene. Busch kommenterte i går på opptegningen at arrene var blitt veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. januar 2017 #1589 Del Skrevet 25. januar 2017 2 stk bare? Håper virkelig du fikk tramadol iallefall. Kan ikke se for meg at paracet vil gjøre susen mot de smertene der. Ja, utifra bilder du har lagt ut her så kan man jo knappest se arrene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. januar 2017 Forfatter #1590 Del Skrevet 25. januar 2017 På lår og mage fikk jeg langtidsvirkende og hurtigoxy med meg hjem. Fikk kun hurtig på sykehuset nå og måtte altså tigge med meg hjem til 2 første netter, mens da jeg tok lår så så de at jeg hadde mye vondt så fikk nok oxy til to fulle døgn. Fikk 20 tramadol på resept, men hadde visst en liggende inne fra før så fikk ut 100 og byttet de til nobligan som jeg syns virker bedre selv om de skal være det samme. Er såpass vondt at jeg tar 100 mg og 1 g paracet, men likevel er jeg ikke smertestillet. Det ser ut til at de mener at denne operasjonen er den minste på en måte og at man ikke trenger så mye, men fy faen så vondt! Skjønner ikke hvordan jeg skal klare meg selv, får jo ikke av meg klærne alene engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. januar 2017 #1591 Del Skrevet 25. januar 2017 Herlighet, 20 tramadol bare? Det er jo ingenting mtp inngrepet og ikke varer ei eske med 20stk så lenge heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. januar 2017 Forfatter #1592 Del Skrevet 25. januar 2017 Nei, iom at jeg kan ta 8 tramadol pr dag så er det 2.5 døgn. Haha, latterlig. Men nå har jeg 100nobliser så nå stresser jeg ikke med det. Hjemme 11, tok da, bare teller ned til jeg kan ta igjen. Dette er vondt altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. januar 2017 #1593 Del Skrevet 25. januar 2017 Du tar paracet samtidig med tramadol/nobligan ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. januar 2017 #1594 Del Skrevet 25. januar 2017 Eller, glem det. Hvis du tar 2stk tre ganger om dagen så skal man vel ikke ta paracet. Tenkte 1 tramadol+1 paracet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. januar 2017 Forfatter #1595 Del Skrevet 25. januar 2017 Joda. 1 g paracet med 1 til 2 nobligan er dåktårens ordre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. januar 2017 Forfatter #1596 Del Skrevet 25. januar 2017 Men det funker bare litt. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. januar 2017 #1597 Del Skrevet 25. januar 2017 Har du barna hjemme som kan hjelpe deg litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. januar 2017 Forfatter #1598 Del Skrevet 25. januar 2017 Minste. Og SoP kommer og hjelper med på fredag når jeg skal dusje. For jeg får ikke av meg sportsbh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. januar 2017 #1599 Del Skrevet 25. januar 2017 Godt å høre at du har hjelp Håper du har sånn bh med hekter foran eller bak og ikke sånn du må dra over hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. januar 2017 Forfatter #1600 Del Skrevet 25. januar 2017 Over hodet. Funker greit med hjelp hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå