Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier

Silfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på hvor de får tak i disse speilene i prøverommene jeg, kan nesten tro det er samme forhandler som skrekkcabinett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forresten til legen idag. 4 uker med ny sykemelding. Og, jeg er mest sannsynlig den heldige vinner av artritt. Ofte en tilleggssykdom/henger sammen med ulcerøs kolitt. Har nesten lyst å banne. Men skal til gastrolegen snart, mulig jeg skal prøve en ny medisin som også er gunstig mot artritt, en slags cellegift. 

Eg har trua. 

Jaja, jeg får nå holde deg med selskap her på kg i ukene fremover da Silfen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artritt ja. Jeg har over lengre tid nå flere ganger våknet av at jeg verker i tærne, fingrene, håndledd og ankler. Sånn skikkelig intens verking og er hoven. Ikke hver dag, men veldig hyppig. Så, egentlig litt greit at jeg hadde en sånn verkemorgen så fikk fastlegen min se det selv (hadde time til han kl 8 i morges)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri turt å klippe jentene mine jeg. Ikke så mye som å stusse en hårtust. 

Fikk skrekken da jeg skamklipte lillebroren min da jeg var 20 og han 17. Var han som insisterte da, selv om jeg sa jeg ikke hadde klippeskills. Kjøkkensaks her også. Og barberhøvelen min. 

Han var som sagt 17, så for seg en kommende musikerkarriere og holdt på å legge an til langt hår, så jeg skulle bare jevne ut hockeysveisen hans. Ble kort gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig kjipt. Men har hørt flere som har god effekt med kreftmedisiner. De bruker det jo mot alt mulig nå til dags. MS og, tror jeg det var. Eller ME. En av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Silfen skrev:

Det er skikkelig kjipt. Men har hørt flere som har god effekt med kreftmedisiner. De bruker det jo mot alt mulig nå til dags. MS og, tror jeg det var. Eller ME. En av de.

MS er det, venninna til muttern fikk behandling i Russland. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De godkjenner alt for få til behandling, derfor mange drar til Russland eller andre steder man kan kjøpe seg inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste at folk dro dit for stamcellebehandling,  var ikke klar over det med cellegift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker. Jeg har selvsagt ikke sovet i natt. Ikke grunnet nervøsitet, bare denne dårlige søvnperioden. Gleder meg ekstra til litt dyp søvn i narkose nå ja. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du får sove godt etter narkosen også hvis de er rause på sm.still :) 

Når idag er det du skal under kniven da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok ikke før sent. Oppmøte 12.30. Og så er de alltid litt forsinket og så er det en times tid på prepping og venting, påtegning og slikt. Så ser for meg at jeg blir veeeeeeldig sulten etter hvert. Sulten nå liksom. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...