Cata Skrevet 4. desember 2016 #1481 Del Skrevet 4. desember 2016 La merke til det blikket jeg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 4. desember 2016 #1482 Del Skrevet 4. desember 2016 Synes an gir mer sånn "hva f er det du holder på med..?" jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. desember 2016 Forfatter #1483 Del Skrevet 9. desember 2016 Pcn har tatt kvelden, så her blir det en kort reisekavalkade fra mobil. Da er jeg hjemme! Vært litt av en tur, med masse flotte folk som gjorde en noe skakkjørt opplevelse mtp dårlig oppfølging fra den lokale fikseren til bare morsomme greier likevel. Intern humor på høyt plan som jeg ikke skal utsette dere for, men istedet deler jeg noen bilder fra flyplassen i Doha, fra hotellet vårt i emiratet ras al khaimah og Hilton nedi gaten, fra strand og turer, fra emiratet Sharjah der vi hadde guidet tur og iransk buffet siste kvelden. Og ikke minst verdens trøtteste tryne utenfor Centro hotell i sharjah der vi fikk tigget til oss hotellrom i 3 timer etter å ha brukt 5-6 timer på flyplassen i sharjah når den stengte grunnet tåke. Men en del timer senere og ettersendt bagasje på vei, så endte jeg opp i en pissekald og regntung Bergen. Og tross alt turen sine feil og mangler, trass tåke og biedamer, trass slitenhet av en annen verden, så hadde jeg gjort det igjen anyday! Bamse i transferhallen i Doha Inngang på hotellet Utsikt fra strandpromenaden Weird speil, ser ut som en zombie En av emiren sine løpskameler Inngangspartiet på doubletree by hilton Verdens beste cookie i velkomstgave Utsikt fra hilton. Det bygges land og hoteller overalt Her er synderen til at vi aldri kom oas hjem. Dog er dette fra dagen før. Drinkz på Hilton Nattmat etter "byn" er ikke helt som hjemme... Avreisedrinkz, strawberry daquiri og planters punch på hilton En moske i sharjah Etter 3 timers søvn er det klart for nok en dag med forsinkelser Bibliotek tror jeg det var, i sharjah Er jeg klar for å bytte ut dette med ull? Not! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. desember 2016 #1484 Del Skrevet 10. desember 2016 Det ser helt fantastisk ut! Og du ser superbra ut Men, var det en konkurranse du vant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. desember 2016 #1485 Del Skrevet 10. desember 2016 Ja, jeg lurer også på åssen du havnet der? Og jeg må innrømme det ser fristende ut selv om jeg har bannet på at jeg ikke skal forville meg "nedi de landene der". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 10. desember 2016 Forfatter #1486 Del Skrevet 10. desember 2016 En konkurranse ja. Gjennom berg hansen reisebyrå. Måtte skrive HEI på en nettside og trykke enter. 10 som vant, men 8 som endte opp med å reise, samt en representant for berg hansen og en for qatar airways. Det er jo en innovativ måte å promotere seg på, samt sjekke ut nye mulige destinasjoner med et reisepanel på en måte. Skikkelig smart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #1487 Del Skrevet 21. desember 2016 Blir lite innlegg herfra om dagen. Ikke bare fordi jeg skriver på mobil og hater det. Pc er tingen. Skulle ønske pulenissen kom med en. Men også fordi det er desember. Er ikke den store julefanen egentlig. Kidsa sender jeg bort i år så de skal få en smak av storfamiliefeiring og ikke bare være her med meg. Folk er veldig opptatt. Jeg får meg ikke til å spørre om vi skal finne på noe. Jul er jo sånn derre familiegreie. Så da eter jeg og blir feit istedet. Folk får bare spise pulekaker så mye de vil, i kveld kjøres det simpsons style her med fritert bacon. Ja, og til forrett fritert banan med is. Hadde forresten is med bær og sjokosaus til middag og. Voksen? Nææh. Iben er drithappy. Haha. Og sånn ellers når man ligger på sofaen og kjeder seg, så kan man jo bruke opp nonstoppene som skulle på pepperkakehuset man har glemt å lage. Etter å ha vært i araberland så prøvde jeg meg på hummus. Ble så som så. Må fikse videre på den oppskriften. Men spiste nå nok til at jeg prompet i tre dager. Ellers har det vært et besøk i pepperkakebyen også. Alle kidsa ble med. Sjokkerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. desember 2016 #1488 Del Skrevet 21. desember 2016 Så fin den pepperkakebyen var! Aldri vært der jeg. Du lager så god mat, jeg blir alltid fristet. Det var du tror jeg som for mange år siden ga meg oppskrift på brownies med ostekrem, den var himla god! Jeg sitter med et glass vin nå og kjenner på hvor mange idiotiske folk det finnes her i verden. Etter å ha fartet rundt på rema og coop med handlelista så mistet jeg nesten trua på menneskeheten. Tror jeg liker hunder bedre. Blir rolig jul her også, bare oss fire. Egentlig akkurat sånn jeg liker det. Mannen har fri julehelga, jeg er fortsatt sykemeldt, og størstejenta har kommet hjem til jul. Brødrene mine er invitert til faren min (som vi nesten er nabo med) julaften, men jeg er vant med å aldri bli prioritert så den er grei. Absolutt ikke sånn "stakkars meg, jeg hater livet", jeg er bare vant med det. Vi skal kose oss iallefall Nesten "i rute" til jul da. Må vaske litt gulv. Berneren fikk (mot sin vilje) juledusjen idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #1489 Del Skrevet 21. desember 2016 Cccb? Den er awesomely god. Enda bedre med jordbær og is. Hva er det med folk? Brødre er invitert men ikke du? Why? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. desember 2016 #1490 Del Skrevet 21. desember 2016 Cccb ja, helt fantastisk! Spiser meg kvalm hver gang jeg lager den Hva som irriterer meg med folk? Vet ikke helt jeg...mulig jeg bare er enstøing som hadde hatt det best på et fyr helt alene sammen med noen bøker og vin.. Ang brødrene mine så vet jeg ærlig talt ikke. Pappa er gammeldags, sønner er det beste. Jeg er bra når han trenger hjelp til noe, og jeg fikk ei stjerne i margen da jeg giftet meg med en lege...tenk da, en lege liksom.. Nå har han nettopp vært syk, så da var jeg god nok når det kom til sykepleierskills. Men ja, den dagen han blir dement og trenger bleieskift så får brødrene mine kose seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. desember 2016 #1491 Del Skrevet 21. desember 2016 Forresten; hvor kjøpte du den batmann-pysjbuksa? Tror det ville gjort stor suksess her i heimen om jeg tok på meg ei sånn, mannen er innmari begeistret for batman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #1492 Del Skrevet 21. desember 2016 Du er like introvert som jeg er ekstrovert altså, hehe. Jeg digger folk, kan dra inn til byn bare fordi jeg vil se på folk. Pysjen er fra hm i fjor. Men finner jo garantert noe på ebay eller wish. Faren din er teit. Gutter er best my ass. Det er jo forrykt holdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. desember 2016 #1493 Del Skrevet 21. desember 2016 4 minutter siden, Silfen skrev: Du er like introvert som jeg er ekstrovert altså, hehe. Jeg digger folk, kan dra inn til byn bare fordi jeg vil se på folk. Pysjen er fra hm i fjor. Men finner jo garantert noe på ebay eller wish. Faren din er teit. Gutter er best my ass. Det er jo forrykt holdning. Jeg er litt todelt, jeg elsker å møte nye folk, og jeg har en ganske stor omgangskrets, men samtidig så tapper det meg å være sosial. Men jeg liker det. Må bare hanke meg inn i etterkant. Man jo, jeg er nok introvert. Ja, pappa er litt sånn....håpløs. Det er kort vei til skjermet enhet sier jeg bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #1494 Del Skrevet 21. desember 2016 Hehe, de gærne har det godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. desember 2016 #1495 Del Skrevet 22. desember 2016 Den dagen han evt begynner å tulle og vise tegn til demens...da blir det sendt inn søknad fort som fy til skjermet enhet/dementavd For jeg regner med at nå alderdommen tar han så er det greit å ha ei datter Jaja. Kaffekopp i hver fot nå, så bør jeg vel begynne å tørke litt støv. Litt julevask tror jeg vil gjøre seg. Heldigvis har husbonden litt dårlig samvittighet for at han har vært så mye borte i det siste, så han støvsugde og vasket alle gulv igår. Og berneren fikk (mot sin vilje) juledusjen igår. Så nå er hun ren og fluffy og lukter godt (hun er ikke enig i at hun lukter godt). Så rævva (bokstavelig talt) form for tiden, magen liker ikke for mye stress. Og desember har vært litt kaotisk med mye som har skjedd. Minsten har i tillegg vært syk lenge, forkjøla, høy feber og nå bronkitt og ørebetennelse.. Hun får den varianten av manflu i tillegg, tar etter faren sin. Lurer på å kjøpe meg sånn måltidserstatter på apoteket, sånn som egentlig er slankeprodukt, men som jeg kan bruke omvendt. Blande ut med mandelmelk eller rismelk. Får f... ikke i meg mat for tiden. Dette ble skravling i tråden din, beklager for den! I kveld etter at vi har pyntet juletreet så har jeg en date med jentene, skal se Hjemme Alene Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. desember 2016 Forfatter #1496 Del Skrevet 22. desember 2016 Men de har ganske gode små juicebokser på apoteket som er næringsdrikk. De koster ikke så altfor mye for en, tror det er et bedre alternativ for deg. De har en med fersken som er ok når den er helt kald. Tror det var fersken iallfall. Har du prøvd de? Kjipt med en mage som ikke funker. Jeg blir helt satt ut når magen krøller seg, så du har min fulle sympati. Håper den roer seg igjen snart. Trikset for deg er jo nå å finne alle triggerene og unngå dem, det er jo ikke bare bare. Husbonden må bare hjelpe til. Så dårlig som du har vært i det siste så burde han plassere deg i godstolen med te og bok mens han betaler for en vaskehjelp om han ikke gjør det selv. Ærlig talt mannebeinet altså. Her er det sengen ennå. Sovnet vel ikke før nærmere 04, ikke frivillig. Tror Iben skal på overnatting i dag så kanskje jeg tar en tur ut. Og akk... Kjæresten til emma kom i går så fornøyd og proklamerte at han hadde kjøpt gave til meg. Så koselig men hva faen, da må jeg jo kjøpe til han og. Og han bare: du er så Sheldon! Huh, me....?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. desember 2016 #1497 Del Skrevet 22. desember 2016 Jeg testet ut endel av de næringsdrikkene da jeg var innlagt på sykehuset, men ingen smakte noe særlig. Prøvde de juicebaserte siden jeg ikke tåler melk. Kjenner til den der med å få julegaver som man ikke regner med...da blir man litt sånn, ja.. sheldon Jeg fikk en juledekorasjon levert på døra, selv så var jeg ikke hjemme så A åpnet døra og tok i mot. Men hun klarer overhodet ikke å si hvem som kom innom med den! Og vedkommende har heller ikke skrevet på et kort. Det er noen av tantene mine, men hvem av de må fuglene vite. A sa at tante X måtte skyndte seg og at Olaf ventet i bilen. Jeg har ingen onkel som heter Olaf. Ikke at jeg har så mange tanter heller, men fra jeg var lita så har jeg kalt pappa og mamma sine tanter for tante. Blir vel gammeltante til meg forsåvidt. Et julemysterium. Og 1stk svimete 13-åring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. desember 2016 Forfatter #1498 Del Skrevet 22. desember 2016 Ingen av de på sykehuset har smakt godt heller syns jeg. Men denne car en kartong og ikke de flaskene jeg fikk på sykehuset. Skal se om jeg ser den og ta et bilde, så kn du jo se om du har prøvd den. Syns de fleste smakte drit men den ene funket. Svimete unger ja. De skal være glad de ikke går fra seg selv et sted på veien. Guttungen er verst. Jeeebus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. desember 2016 #1499 Del Skrevet 22. desember 2016 Farmor fikk beskjed om å drikke sånn gainer som bolerne bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. desember 2016 #1500 Del Skrevet 24. desember 2016 *putler innom dagboka for å ønske en annen alenefeirer god jul* God jul, Silfen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå