skruf Skrevet 2. november 2016 #1321 Del Skrevet 2. november 2016 Hva er det for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. november 2016 Forfatter #1322 Del Skrevet 2. november 2016 Noe homeopatiske greier jeg ser folk har brukt. Skal visst forbedre forholdene i livmoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 2. november 2016 #1323 Del Skrevet 2. november 2016 Ah, må google litt tror jeg Jeg fikk så vanvittig lyst på sjokolade. Nesten så jeg vurderer å raide halloweensnopet til jentungen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. november 2016 Forfatter #1324 Del Skrevet 2. november 2016 Er ungene så dumme at de lar snopet stå tilgjengelig, så fortjener de å raides. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 2. november 2016 #1325 Del Skrevet 2. november 2016 Har en mistanke om at hun har nøye oversikt over hvor mange godteribiter som er igjen Så vil bli totalt avslørt ganske kjapt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. november 2016 #1326 Del Skrevet 2. november 2016 En gang spiste fostermoren min opp hele den store posen med djungelvrål jeg fikk i gave på Tax Free. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. november 2016 Forfatter #1327 Del Skrevet 2. november 2016 Haha, når jeg har hatt slike så har jeg bare sugd av de det salte og spyttet de ut, for lakrisen er jo ikke noe digg. Det hadde vært verre, om du kom hjem til et fjell av oppsugde djungelvrål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. november 2016 #1328 Del Skrevet 2. november 2016 Kom hjem til at hun hadde vondt i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. november 2016 Forfatter #1329 Del Skrevet 2. november 2016 Ris til egen ræv det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. november 2016 #1330 Del Skrevet 3. november 2016 Jeg ble gravid med babyklister! ! ! ! Tror mest det var veldig tilfeldig daa. . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. november 2016 #1331 Del Skrevet 3. november 2016 Litt sånn utgjort da....førstemann er et resultat av p-pillekrøll, yngste et resultat av en litt for treig hoppe-av-i-svingen....og når man virkelig prøver så vil det pokker meg ikke sitte. Hvordan går det med uvi´en silfen? Hvis det ikke er noe bedring så synes jeg virkelig du burde stukket innom legen og få deg noe drugs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. november 2016 Forfatter #1332 Del Skrevet 3. november 2016 Det er ofte tilfeldigheter, missdior, men så lenge det ikke er skadelig liksom. Jeg har særs liten tro på homeopatiske midler, men derimot større tro på at tro kan flytte fjell, så om man hjelper troen sin litt av og til ... Det er ofte slik Skruf, ting skjer, alderen kommer, plutselig er det ikke enkelt lenger. Og med en eggstokk så blir jo prøvetiden dobbelt så lang. Men jeg leste et sted en gang mener jeg at den eggstokken som er igjen kan kompensere og slippe hver måned fremfor annen hver. Who knows. Irriterende er det iallfall. UVIen er her. Vurderer en tur innom legen nå for å ta en urinprøve iallfall. Men ingen feber, den ser fin ut på farge, det er altså bare dette må tisse hele tiden symptomet, sammen med litt vondt på slutten når jeg tisser. Det er faktisk DYRT å gå til byn med sånne symptomer, all den tid toalettene koster 10 kr overalt. Når man må tisse hvert 20 minutt så sier det jo seg selv at det blir helt på trynet. Men ja, en tisseprøve hadde kanskje gjort seg. Sånn siden det er en uke siden det kom nå. Vil ikke akkurat ende opp med nyrebekkenbetennelse. Oh skrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. november 2016 #1333 Del Skrevet 3. november 2016 Jeg har forstått det sånn at siden jeg har to eggstokker men en eggleder så er sjansen stor for at jeg har hyppigere eggløsning enn annenhver mnd...men jeg er ikke ekspert på sånt, så aner egentlig ikke. Beholdningen av egg er iallefall bra, og det gir jo gode muligheter Gynekologen sa at neste gang jeg blir gravid så skal jeg få støttebehandling pga gjentatte SA. Du får ordne deg med en Tena Lady før du drar til legen, sparer noen kroner.....neida, jeg synes det er på tide med en urinprøve nå, du har jo gått med dette ei stund. Nyrebekkenbetennelse er kjipe saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. november 2016 Forfatter #1334 Del Skrevet 3. november 2016 Hva er fmh og amhen din på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. november 2016 #1335 Del Skrevet 3. november 2016 Det aner jeg ikke....sjekket i august, og fikk beskjed om at alle prøvene var fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. november 2016 Forfatter #1336 Del Skrevet 3. november 2016 Høhøhø, hvordan TAKLER du det? Fine? Jeg hadde fått angst. Har helt hetta for å ikke vite verdier i hytt og pine. Skulle sett meg en gang på ultralydkontroll på KK. Jordmor: det er litt mye fostervann. Silfen: hva vil det si? J: det er litt mye. S: men HVA er litt mye? J: ja, altså, litt i overkant. S: hallo! *begynner stresse* Hva er referansetallene? J: nei, det trenger du ikke vite. S: JEG MÅ VITE! J; etter vår erfaring går de bare hjem og googler og blir nervøse. S: Jeg er nervøs NÅ fordi du nekter å gi meg tallene! J: ja, det er jo litt i overkant. S. HVA FAEN ER I OVERKANT! *river meg i håret* Fikk aldri de jævla tallene. Jeg var så forbanna. Klikker i vinkel og blir superstresset når jeg ikke i ro og mak kan sette meg ned og finne ut av ting selv. Men når jeg IKKE vet, da får jeg helt spader, da overanalyserer jeg og tolker og antar og blir sprø i pappen. Jeebus ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. november 2016 #1337 Del Skrevet 3. november 2016 Haha, for blodtrykket ditt sin del så burde jordmor gitt deg tallene Dog, jeg tror de var litt lei av meg på sykehuset da jeg hver dag etterspurte blodprøvene, hva infeksjonsverdiene lå på.... slo meg ikke til ro med "de går nedover". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. november 2016 Forfatter #1338 Del Skrevet 3. november 2016 Jeg også spurte etter tallene mine i fjor sommer, på leverprøvene. Men jeg tror ene legen min likte det, for han ble alltid stående og diskutere med meg, det var blant annet han som støttet meg i at jeg burde få ha siste ordet på om jeg burde legges under kniven eller ikke. Selv om noen leger er arrogante tullinger så tror jeg at noen ser verdien i å ha oppegående pasienter som skjønner hva det går i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. november 2016 #1339 Del Skrevet 3. november 2016 Fikk plutselig legetime nå jeg... sendte sånn sms-opplegg om legen kan ringe meg idag pga jeg har forverring i magen og spørsmål ang medisinering, om jeg skal fortsette med det jeg tar nå. Også fikk jeg jammen time istedet. Jaja. Mest sannsynlig så krøller kolitten seg pga de store mengdene antibiotika og pencilin jeg fikk. Men greit å sjekke det ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. november 2016 Forfatter #1340 Del Skrevet 3. november 2016 De har vel skjønt at du ikke skal gå i ukevis. Finally. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå