skruf Skrevet 26. oktober 2016 #1281 Del Skrevet 26. oktober 2016 Adhdjack høres helt herlig ut! Ikke mye adhd på bikkja vår akkurat... hun har nettopp hatt flere runder inn på stua nå, lurer på om jeg ikke skal legge meg snart sånn at det blir mørkt og stille i huset sånn at "farlig vakthund" kan passe på.....dvs sove som en stein og snorke verre enn mannen min. Her ble det også regn i kveld. Men, har vært heldig med været i høst da Håper du får en fin regnværstur i morgen Sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter #1282 Del Skrevet 27. oktober 2016 Hahahaha, farlig vakthund indeed. Skulle bare mangle at de voksne ikke bare skal forsvinne slik at hun får stuen for seg selv, akkurat slik som ungdommen forventer. Uff, det er mørkt og vått og høst. Liker best høst kald og tørr altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. oktober 2016 #1283 Del Skrevet 27. oktober 2016 Regn og vind her, helt mørkt ute enda....rusker godt i veggene i det gamle huset vårt. Tror det er på tide å bestille opp ved til vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter #1284 Del Skrevet 27. oktober 2016 Tror jeg må finne en peis først. *savne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. oktober 2016 #1285 Del Skrevet 27. oktober 2016 Det er skikkelig koselig med peis Vi har en åpen peis i den ene stuen, men den bruker vi sjelden, i den andre stuen derimot har vi vedovn, så der fyres det hyppig om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter #1286 Del Skrevet 27. oktober 2016 alt man kan grille marshmallows i inne er kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. oktober 2016 #1287 Del Skrevet 27. oktober 2016 Da jeg bodde på hybel for evigheter siden så brukte venninna mi og meg å grille marshmallows over talglys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter #1288 Del Skrevet 27. oktober 2016 Hah, det gjør vi da fremdeles til tider. Kan jo ikke slutte med sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. oktober 2016 #1289 Del Skrevet 27. oktober 2016 Det er jo innmari godt da Godt med marshmallows i kakaoen også.. Jeg er forresten endelig tilgitt av den furtne pusen min. Tok han bare 1,5 uke før jeg fikk kose han igjen. Sånn sett er det greiere med bernervofsen, hun er happy camper uansett hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter #1290 Del Skrevet 27. oktober 2016 Det er fordi katter er smarte høhø. Tenk å være så frekk og avbryte kosen på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. oktober 2016 #1291 Del Skrevet 27. oktober 2016 Det er noe i det der at katter er seg selv best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter #1292 Del Skrevet 27. oktober 2016 Mer selvstendige, ikke mat i skålen, da fanger de en mus. Men en hund sitter bare og ser dumt på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. oktober 2016 #1293 Del Skrevet 27. oktober 2016 Marvinpusen fanger ikke mus eller fugler.....det overlater han til moren sin (mor og sønn vi har) Jeg tror han er litt bykatt, der gammelkatta tigger som en hund når jeg holder på med å lage noe kjøttmat og får seg en bit så stirrer marvin dumt på kjøttet før han klasker til det med poten. Ender alltid opp med at moren spiser opp han sin bit også. Nesten så jeg kan se at hun ser oppgitt ut på sønnen. Hun gir han ofte en klask i hodet. Gammelkatta er litt mere streetsmart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter #1294 Del Skrevet 27. oktober 2016 Hahaha. Kanskje det ikke er sånn hos katter da, at de arver intelligensen fra sin mor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. oktober 2016 #1295 Del Skrevet 27. oktober 2016 Furtepusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. oktober 2016 #1296 Del Skrevet 27. oktober 2016 Hun fikk 4 kattunger, og alle er veldig "enkle" av seg.... må være fra faren. Jeg tror jeg vet hvem synderen er også, er en eldre ukastrert frøs her i gata som alle kattungene ligner på. Mange katter i området her ligner på den katten. Eieren av synderen mener at katten hennes "gjør ikke sånt" for han er for sjenert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 27. oktober 2016 #1297 Del Skrevet 27. oktober 2016 Ja stakkars sjenert pus, vet om ei som drev oppdrett av abyssiner å plutselig en dag brøt frøsen til naboen seg inn å gjorde rasekatten til 10.000 kr gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter #1298 Del Skrevet 27. oktober 2016 For en fin pusefrøken. Frøs? Er det navn for hannkatt? Aldri hørt før. Her er choc chip cookies i ovnen, med sjokovaniljeballerinakjeks i midten. So that I can get even fatter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. oktober 2016 #1299 Del Skrevet 27. oktober 2016 Ble det regnværstur? Her bøtter det ned idag. Jeg tok en 2-timers sofadupp (!!) og våknet av at jentungen kom brasende inn ytterdøra, våt som ei druknet katte, og erklærte at hun hatet regn.. Han er en puseherremann, selv om mannen betviler litt legningen til marvinpusen.... Frøs ja, et gammelt utrykk som jeg vokste opp med om hannkatter De kjeksene høres farlig gode ut! Jeg knabbet to pepperkaker av mannen. Hvert år så lurer han seg til å kjøpe pepperkaker og gjemmer det unna pga jeg tutrer om ikke noe julegreier i hus i oktober. Men han klarer aldri å gjemme de godt nok. Jeg tar bare to av og til sånn at han ikke skal skjønne at jeg vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter #1300 Del Skrevet 27. oktober 2016 De kommer til å flyte litt utover, stod det i oppskriften. Litt. Når jeg da tenkte at et par cm klaring mellom cookiene var litt, og altså nok, så tok jeg tydeligvis feil. Så her kommer straks et stk bakebrett med en megacookie på. Jeg deler ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå