Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier

Silfen

Anbefalte innlegg

Jack Sparrow var min første tv/film-crush :P 13-14 år gammel. Var litt sent ute med det der. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min første filmcrush kom som rimelig voksen, sånn for noen år siden, captain jack harkness. Mhmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den aller første til meg som ung voksen var Sean Connory...ung utgave av han altså :) Dog, han holder seg godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.7.2016 at 21.07, skruf skrev:

Har dine søte små oppdaget Pokemon Go Silfen?

Her løper datter på 19 og fostersønn på snart 20 rundt omkring i nabolaget og oppover skauen for å samle på disse pokemon-tingene (egg som må klekkes bl.a)! De har søren meg ikke vært så aktive i hele sommer som de er nå! Er jo fare for at de river seg løs fra dataen og blir spreke :laugh:

Ah Pokemon go <3 Savner norge allerede!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Driter i tamponger om jeg hadde fått sol ass. Hadde puttet opp en champagnekork om jeg måtte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter
8 minutter siden, Silfen skrev:

Driter i tamponger om jeg hadde fått sol ass. Hadde puttet opp en champagnekork om jeg måtte!

Pop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke kiwibull her da, så du måtte ha klart deg med vanlig! 

Har hamstra inn! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke kiwibull på kreta heller, bare vanlig.. Så jeg drakk bare kaffe istedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, skruf skrev:

Haha, jeg tror den første var Månestråle! Mulig jeg var litt småskeiv som unge :)

Du kunne fått henne for jeg crushet en smule på Sølvpilen! :fnise: (Tror imidlertid mitt aller første tegneseriecrush var Mikke Mus. Vennligst ikke psykoanalyser den.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det plutselig endring i planene gitt. Iben kom hjem i går, veldig kos å få henne hjem etter halvannen uke på leir. Men i går kveld sender naboen, som er på østlandet,  melding om ikke Iben vil komme ned til de. Og det ville hun. Så etter diverse samtaler med inkompetente norwegianfolk (norskmangler ass) så sitter jeg nå på Flesland og venter på at flyet skal lette. 

Jeg var ikke rik fra før, men nå er jeg dødsblakk, men hva gjør man ikke for at ungene skal få det moro i ferien med sol, bading og opplevelser.  Så jeg skal sitte hjemme og glo. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt til den 26 tror jeg det var. Dvs de drar den 24 men skal ha to overnattinger på Fagernes. De kjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kjekt for henne da :) 

Her kommer 13-åringen hjem om noen få timer!!! Jeg gleder meg så! Første gangen hun har vært borte så lenge, savner henne. Men, eldstejenta drar til det store utland mandag...ei uke i London sammen med stemora, skikkelig jentetur :) Og fostersønn drar også til østlandet neste uke til broren sin. Så en kommer hjem og to stikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...