AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #1 Skrevet 25. mai 2016 Jeg er 2 dager etter mensen, den varte i 5 dager.. i dag når jeg var på do så kom det noe rosa slim på papiret når jeg tørket meg.. vi har prøvd på nr 2 i 7 mnd... så denne mnd skal jeg bruke eggløsningsm tester. Tok en i går og der var streken svakere enn test streken så da var den egativ. Tok en i dag og da var den nesten like sterk.. men jeg har så vonde pupper og er så oppblåst. Jeg er trøtt og svimmel. Kan man ha hatt mensen men likevel være gravid? Jeg tenker å teste for sikkerhets skyld i morgen tidlig. Men lurer på om andre har samme erfaring.. Anonymkode: 0b4c7...a14
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #2 Skrevet 25. mai 2016 Man kan. Men det er ikke veldig vanlig. Ta test? Anonymkode: d34e3...6f8
Snurrepurre Skrevet 25. mai 2016 #3 Skrevet 25. mai 2016 Mest sannsynlig en tidlig SA/kjemisk :/ ta en test om noen dager.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #4 Skrevet 25. mai 2016 Kan man teste på nå på kvelden da eller er det best å vente til i morgen? Har også hatt masse stikkinger i magen, minner om de jeg hadde i starten av første svangerskap.. Anonymkode: 0b4c7...a14
Snurrepurre Skrevet 25. mai 2016 #5 Skrevet 25. mai 2016 Siden du er over IKM så kan du teste når som helst. Men om det er en SA så vil den mest sannsynlig vise forhøyet HCG en stund til, da dette halveres for hver dag (fremfor fordobles som den gjør etter egget fester seg). Jeg hadde også murringer/stikkinger i magen når jeg hadde tidlig SA. Men du skriver at du har tatt ELtest, og at denne var positiv. Bruker du ELtest som graviditetstest? du skriver også at du har blødd i 5 dager, og nå er 2 dager over IKM. Dvs du har blødd siden 11 DPO? Har du fått positiv graviditetstest?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #6 Skrevet 25. mai 2016 Nei dette er første mnd med El test.. og de er ikke positive enda.. noe som kanskje ikke er så rart siden jeg akkurat har hatt mensen. Som da varte i 5 dager og kom på dag 20 av syklusen 😉 Nei jeg har ikke fått en positiv graviditetstest, men jeg lurte på om jeg kanskje kunne ha vært gravid allikevel pga symptomene. Men symptomene kunne jo forsovet vært pga el, men siden de eldste testene ikke viser positiv enda ( mest sannsynlig pga nettopp hatt mensen) så kan det jo ikke være det heller😄 Anonymkode: 0b4c7...a14
Snurrepurre Skrevet 25. mai 2016 #7 Skrevet 25. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei dette er første mnd med El test.. og de er ikke positive enda.. noe som kanskje ikke er så rart siden jeg akkurat har hatt mensen. Som da varte i 5 dager og kom på dag 20 av syklusen 😉 Nei jeg har ikke fått en positiv graviditetstest, men jeg lurte på om jeg kanskje kunne ha vært gravid allikevel pga symptomene. Men symptomene kunne jo forsovet vært pga el, men siden de eldste testene ikke viser positiv enda ( mest sannsynlig pga nettopp hatt mensen) så kan det jo ikke være det heller😄 Anonymkode: 0b4c7...a14 Okei! Da misforsto jeg de fleste har "graviditets"symtpomer før mensen. Det kommer av at EL var ca to uker før, som fører meg seg en del hormoner. Disse hormonene har samme påvirkning på kroppen din som ved en graviditet. Helt normalt å få ømme pupper, stinn mage, murringer, trøtthet etc før mensen :-) det kan variere fra mnd til mnd.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #8 Skrevet 26. mai 2016 Men jeg har disse symptomene nå, etter mensen 😂 det er det som kanskje lurer meg litt.. testene er negative så er nok ikke gravid, men lurer på om El kan gi disse "plagene" Anonymkode: 0b4c7...a14
Snurrepurre Skrevet 27. mai 2016 #9 Skrevet 27. mai 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg har disse symptomene nå, etter mensen 😂 det er det som kanskje lurer meg litt.. testene er negative så er nok ikke gravid, men lurer på om El kan gi disse "plagene" Anonymkode: 0b4c7...a14 EL kan gi disse plagene ja :-)
Gjesten29 Skrevet 27. mai 2016 #10 Skrevet 27. mai 2016 Tror ikke du er gravid. Negativ test. ( min viste positivt veldig tidlig )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå