AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #21 Skrevet 12. juli 2022 Minya skrev (25 minutter siden): Beste måten å få katten til å få i seg nok væske er å ha mer enn én vannstasjon. Vi har en fontene på kjøkkenet, skål på benken på badet, skål under det ene kattetreet og skål på det andre kattetreet. Før jeg satte opp mer enn én vannstasjon, trodde jeg at katter drakk lite. Nå innser jeg at katter drikker ganske mye når de har god tilgang på vann. Vi fyller på den skåla de drikker mest av mellom to og tre ganger daglig, det er en 3.5dl stålbolle, så med generell fordamping tipper jeg at det går mellom 4 og 5dl daglig bare fra den, og enda litt fra de andre vannstasjonene i resten av huset. Signerer den!! Satt opp en til og kattene drakk dobbelt så mye. Så kan det hjelpe å ha isbiter i, spesielt på varme sommerdager, og å ha vannskålene der det er mest trafikk hos kattene, da går de forbi og blir påmint å drikke og er enkelt for de 🤣 Anonymkode: 9f126...3fe 1
Minya Skrevet 13. juli 2022 #22 Skrevet 13. juli 2022 20 hours ago, AnonymBruker said: Signerer den!! Satt opp en til og kattene drakk dobbelt så mye. Så kan det hjelpe å ha isbiter i, spesielt på varme sommerdager, og å ha vannskålene der det er mest trafikk hos kattene, da går de forbi og blir påmint å drikke og er enkelt for de 🤣 Anonymkode: 9f126...3fe Å herregud ja, isbiter er verdens mest spennende greie XD Vi har ismaskin på kjøleskapet og noen ganger henger det igjen en isbit etter at vi har vært og hentet til egen drikke, som da detter ned på gulvet når den har smeltet tilstrekkelig. Dette har da ført til at HVER gang vi går og henter is, så kommer Lillesnupp og setter seg ved siden av oss med verdens mest forventningsfulle uttrykk og vil veldig gjerne ha isbit hun og XD Da legger vi noen i vannfontenen som både hun og broren sitter og bapper på med poten XD 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå