AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #1 Skrevet 25. mai 2016 Nå er det god temperatur ute på Sørlandet og jeg synes det blir for varmt med tights. Jeg går tur/prøver å jogge/går i skogen. Jeg er overvektig. Vil jeg støte folk hvis jeg går i korte treiningsshorts noe ala disse https://www.fjellsport.no/produkter/dameklaer/treningsklaer/treningsshorts-kortetights/craft-joy-2-in-1-shorts-w-p-line-pop-smoothie-platinum.html ? Jeg er på ca Helene Drage størrelse og hun går jo i shorts på treningsstudio http://i1.wp.com/www.helenedrage.no/wp-content/uploads/2016/05/posering.jpg . Anonymkode: 27cd5...52d
GammelKaktus Skrevet 25. mai 2016 #2 Skrevet 25. mai 2016 Hvem bryr seg om du støter noen, er da ikke ditt problem det. Du trener i det du er komfortabel med uansett størrelse. 18
Montyy Skrevet 25. mai 2016 #4 Skrevet 25. mai 2016 Gå som DU vil! Hvis noen blir støtt, som de sikkert ikke blir, så får de snu de stygge øynene sine en annen vei! 9
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #5 Skrevet 25. mai 2016 Gå i nøyaktig hva du vil. Om det er et problem for noen at du går i shorts, er det DERES problem. Ikke ditt. Om det plager andre, får de la være å se på, da. Anonymkode: f0af6...897 3
Sirah Skrevet 25. mai 2016 #6 Skrevet 25. mai 2016 Gå i hva du vil. Blir noen støtt så er dette deres problem og ikke ditt. Bedre at du kler deg etter været enn at du faller om av heteslag 🙈 3
Gjest noe tilfeldig Skrevet 25. mai 2016 #8 Skrevet 25. mai 2016 Nei, som overvektig synes jeg du skal holde deg hjemme og ikke plage andre med ditt nærvær!!. (Les: hvorfor i helvette skulle du ikke kunne det ?!? Slike tråder er utrolig triste å lese, du har da for søren like stor rett som alle andre kropper til å kle deg i det du føler deg vel i !)
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #9 Skrevet 25. mai 2016 TS her, takk for svar Har bare inntrykk av at det er så "ekkelt" når overvektige mennesker viser litt for mye kropp... Anonymkode: 27cd5...52d
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #11 Skrevet 25. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS her, takk for svar Har bare inntrykk av at det er så "ekkelt" når overvektige mennesker viser litt for mye kropp... Anonymkode: 27cd5...52d Gå for det du er komfortabel i. Det finnes nok av komplekser der ute i verden, at du går i shorts kan motivere andre til å kaste fra seg sine komplekser og gå for shorts også. Anonymkode: 3369b...efb 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #12 Skrevet 25. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her, takk for svar Har bare inntrykk av at det er så "ekkelt" når overvektige mennesker viser litt for mye kropp... Anonymkode: 27cd5...52d Ekkelt for hvem? Det er mange som synes tær er ekle å se på. Det hindrer ikke meg i å gå barfot i sandalene, for å si det slik. De får se en annen vei, rett og slett, det bryr meg langt ned på ryggen hva de synes om tærene mine. Anonymkode: f0af6...897 1
jupiter_c Skrevet 25. mai 2016 #13 Skrevet 25. mai 2016 (endret) nei gå i shorts du så lenge du selv føler deg komfortabel med det. men, man kan gjerne unngå korte topper hvis shortsen er litt kort i livet (mao unngå rørleggersprekk men det gjelder jo egentlig alle da... hihi ) Endret 25. mai 2016 av jupiter_c
Kamikatze Skrevet 25. mai 2016 #15 Skrevet 25. mai 2016 Jeg blir like støtt av shorts som av tights, så kunststykket blir da å jogge så hurtig forbi meg at inntrykket ikke rekker å feste seg på hornhinnen... Du? Jogg med hva pokker du vil. De færreste legger merke til hva fremmede har på seg. Og knapt noen vil huske deg minuttet etter at du har passert dem. Sånn sett var det en drøy pris for et par shorts. Du kan sikkert finne et par til en tredel av prisen, og heller bruke pengene du sparer til noe lekkert du kan ha som motivasjon til du når målet ditt.
Gjest trigeminus Skrevet 25. mai 2016 #16 Skrevet 25. mai 2016 Synes du skal kle deg akkurat slik du ønsker og føler deg komfortabel med! Hadde ikke reagert dersom jeg så en overvektig person i shorts. Legger veldig sjelden merke til hva folk har på seg når de trener. Som flere over har sagt, kjør på:)
Ciara Skrevet 26. mai 2016 #17 Skrevet 26. mai 2016 Du har ikke noe ansvar for hvordan andre føler seg. For det første synes jeg jo det er forferdelig rart om noen synes det er så grusomt å se et overvektig menneske i shorts, men om det nå er noen som tenker det: Det er ikke ditt ansvar i det hele tatt. Da får disse hyperfølsomme menneske bosette seg et sted hvor alle ser perfekte ut, hvis de ikke tåler å se helt vanlige kropper. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #18 Skrevet 26. mai 2016 Jeg er litt omvendt jeg da, jeg setter ekstra pris på å se variasjoner utendørs - og blir minnet på at jeg burde slappe av litt mer selv. Så i utgangspunktet tenker jeg ingenting, men OM jeg tenker noe er det bare positivt. Anonymkode: 2585a...60f
Invicta Skrevet 26. mai 2016 #20 Skrevet 26. mai 2016 Jeg mener at de som sliter med at overvektige går med shorts har personlige problemer og burde ta et oppgjør med seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå