AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #1 Skrevet 25. mai 2016 Mistet jobben pga nedskjæringer, søker nytt arbeid 24.7-søkte om bidragslette pga betydelig fall i inntekt- og får det ikke. Nå vet jeg ikke hvordan jeg skal klare alle løpende utgifter. Anonymkode: f468e...8c1
Million Skrevet 25. mai 2016 #2 Skrevet 25. mai 2016 Det synes jeg var veldig rart, all den tid bidraget fastsettes etter inntekt. Har inntekten falt betraktelig, bør jo bidraget justeres tilsvarende. Ikke gi deg, prøv igjen. Er du på talefot med moren til barnet og kan kanskje avtale direkte med henne, eller er det NAV som driver inn bidraget for henne?
Gjest O.G. Skrevet 25. mai 2016 #3 Skrevet 25. mai 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mistet jobben pga nedskjæringer, søker nytt arbeid 24.7-søkte om bidragslette pga betydelig fall i inntekt- og får det ikke. Nå vet jeg ikke hvordan jeg skal klare alle løpende utgifter. Anonymkode: f468e...8c1 Du får skjære ned på utgifter til underholdning først, ungene skal ha sitt uansett de.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #4 Skrevet 25. mai 2016 Lurer på hva jeg skal skjære ned, har jo nesten ingen inntekt. Betalte hele konfirmasjonen, klær, ferier, ekstra lommepenger-bertaler alt egentlig, barnet blir sendt til meg med en gang det er skolefri. Anonymkode: f468e...8c1
Rosalie Skrevet 25. mai 2016 #5 Skrevet 25. mai 2016 (endret) Edit, feil tråd Endret 25. mai 2016 av Rosalie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå