Gjest Marikken Skrevet 31. oktober 2004 #1 Skrevet 31. oktober 2004 Hei! Jeg har to barn på 6 og 8 år, og bor sammen med en mann som har to barn på 8 og 9 år! (vært sammen i fire år, bodd sammen i 11/2 år. ) Vi har brukt tid på å bli en familie, og vurderer nå om vi skla få et barn sammen. Har lyst til å få tilbakemeldinger fra andre, som enten har fått felles barn, eller latt være, høre om positive/negative ting i forbindelse med dette. Hilsen meg
Nabodama Skrevet 31. oktober 2004 #2 Skrevet 31. oktober 2004 Spørsmålet mitt er HVORFOR dere vil ha et felles barn. Holder det ikke med fire tilsammen? Skal barnet binde dere enda mer sammen? Selv har jeg to fra før, min mann har ingen, men vil heller ikke ha noen. Han er av typen som ikke engang kan overtales til å ville ha barn. Jeg synes det holder med to, og er ikke så oppsatt på å få flere barn. Vi fungerer veldig fint som familie, har en rolig hverdag, med tid til hverandre og barna.
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #3 Skrevet 1. november 2004 Ja hvis dere vil og ønsker det,så gjør dere det. :-) Det blir litt aldersforskjell, men det er ikke hovedsaken. Så sett i gang Lykke til
Gjest Anki Skrevet 3. november 2004 #4 Skrevet 3. november 2004 Tror også dere må spørre dere hvorfor dere vil ha ett barn til? Er det viktig at dere har ett felles selv om dere har flere hver for dere? Jeg har to og sambo har fire barn. Vi har valgt å ikke få felles barn fordi det ville gå utover de andre barna. De trenger den oppmerksomheten de kan få føler vi, selv om hans barn ikke bor hos oss mer enn 30 %. Det høres koselig ut med felles barn, men et spebarn trenger mye tid og oppmerksomhet. Jeg husker med gru mitt kolikk barn som skrek og skrek i to mnd, og med en slik baby i hus blir det ikke mye overskudd til annet enn å prøve å lure til seg søvn når man kan! Men hvis dere virkelig ønsker et felles barn og føler dere har kapasitet til det, så er dette selvsagt kun opp til dere. Ikke kjekt å angre på at man ikke gjorde det heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå