AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #1 Skrevet 25. mai 2016 Jeg sliter veldig med tørre lepper om dagen, og spesielt i munnvikene. Det er tørt og noen ganger litt sårt, og det ser litt rødt ut. Jeg har ikke vært borti noe sånt før, og lurer på om noen har tips til hva jeg kan gjøre for å få det bort? Jeg bruker selvfølgelig lypsyl for å gi fuktighet, og jeg bruker en fra Nivea, som har funket veldig fint for meg før. Anonymkode: 718be...829
Anna Maria Skrevet 25. mai 2016 #2 Skrevet 25. mai 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter veldig med tørre lepper om dagen, og spesielt i munnvikene. Det er tørt og noen ganger litt sårt, og det ser litt rødt ut. Jeg har ikke vært borti noe sånt før, og lurer på om noen har tips til hva jeg kan gjøre for å få det bort? Jeg bruker selvfølgelig lypsyl for å gi fuktighet, og jeg bruker en fra Nivea, som har funket veldig fint for meg før. Anonymkode: 718be...829 Gå på apoteket og kjøp en liten blå krukke med lypsyl. Husker ikke hva den heter, men de forstår hva du mener, den er en klassiker. Gjør leppene silkemyke. Er helt avhengig selv, men bruker bare den.
Macro Skrevet 25. mai 2016 #3 Skrevet 25. mai 2016 Elizabeth Ardens 8 hour cream er et vidunder uten like.
Eighth Planet Skrevet 25. mai 2016 #4 Skrevet 25. mai 2016 Lypsyl gjør det bare værre. Det tørker ut leppene for at du skal ta på mer. Nivea er ikke veldig snilt, så det kan jo hende du reagerer på stoffer? Jeg anbefaler å kjøpe en "snill" lepomade med shea og/eller aloe vera. Jeg liker EOS sine lepomader (men de er ikke så snille). 2
Snillemeg1984 Skrevet 26. mai 2016 #5 Skrevet 26. mai 2016 Jeg anbefaler Forever Living sin Aloe Lips. Kjempedeilig og mykgjørende! Med masse digg aloe vera
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #6 Skrevet 26. mai 2016 Jeg har begynt å bruke en hånd- og fotkrem på leppene mine, og de har aldri vært finere. Anonymkode: 02af3...012
Wenda Skrevet 26. mai 2016 #7 Skrevet 26. mai 2016 Bruker helt naturlig kokosolje Smører inn kroppen hver morgen og da inkluderer jeg leppene også. På ekstreme dager som hetesommer og mye saltvann eller mange minusgrader så hender det at jeg må smøre på 1-2 ganger til i løpet av dagen Før jeg begynte med kokosolje (og riktig kosthold!) så måtte jeg bruke leppepomade nesten hele dagen, hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå