AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #1 Del Skrevet 25. mai 2016 Da de tok bilder av rumpa mi i dusjen lærte jeg at den var stygg. Da de hvisket og lo mens jeg hadde framføring lærte jeg at jeg ikke var verdt å høre på. Da de klinte spytt på jakka mi lærte jeg at jeg ikke var verdt noen ting. Da de ikke inviterte lærte jeg at jeg ikke passet inn. Da de inviterte passet jeg ikke inn da heller. Nå lurer de på hvorfor jeg sliter sånn med å holde møter og gå på fester. Eller være selvsikker og utadvent. Eller møte nye mennesker. De skulle bare visst. Anonymkode: 0f05e...9d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #2 Del Skrevet 25. mai 2016 Bare fordi akkurat disse rottet seg sammen og var idioter mot deg betyr ikke det at de skal bestemme hvordan du har det med deg selv i dag? Ikke la dem bestemme din verdi. Anonymkode: 7a001...835 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #3 Del Skrevet 25. mai 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Da de tok bilder av rumpa mi i dusjen lærte jeg at den var stygg. Da de hvisket og lo mens jeg hadde framføring lærte jeg at jeg ikke var verdt å høre på. Da de klinte spytt på jakka mi lærte jeg at jeg ikke var verdt noen ting. Da de ikke inviterte lærte jeg at jeg ikke passet inn. Da de inviterte passet jeg ikke inn da heller. Nå lurer de på hvorfor jeg sliter sånn med å holde møter og gå på fester. Eller være selvsikker og utadvent. Eller møte nye mennesker. De skulle bare visst. Anonymkode: 0f05e...9d4 Du skriver "de" hele veien, da går jeg utifra at du snakker om de samme menneskene? Anonymkode: 89f10...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #4 Del Skrevet 25. mai 2016 Anonymkode: 39db3...850 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #5 Del Skrevet 25. mai 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 39db3...850 Dette var svært kloke ord!!!! Takk, ha ein flott onsdag. Anonymkode: ca435...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HomelessIcecream Skrevet 25. mai 2016 #6 Del Skrevet 25. mai 2016 At du ble mobbet er tilfeldig, eller så var det omstendigheter som gjorde at du sto ann svakest sosialt. Kanskje var du ny, kanskje hadde du ikke vennenettverk, uansett, så har det ingenting med din verdi å gjøre. Det spiller ingen rolle hva du gjør eller hvordan du takler det, når du har blitt valgt så blir du mobba. Har du kjæreste kommer de til å kalle deg hore, har du ikke kjæreste kommer de til å kalle deg jomfru. Det spiller ingen rolle for dem. Nå er folk voksne og ser deg for den flotte personen du er, men de ser også alt du bærer på av erfaring og følelser. De lurer på hvorfor er det slikt,når du er så grei? De kjenner ikke til den bagasjen du bærer på. Jeg forstår at det er skummelt å stole på folk når du har sett de i så dårlig lys, og kanskje vil du aldri legge det bak deg. Men det finnes gode folk også. Folk som har vokst og endret seg, folk som bare ønsker deg godt. Det er verdt å legge fra seg noe av bitterheten for å finne de folka og bli lykkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #7 Del Skrevet 25. mai 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du skriver "de" hele veien, da går jeg utifra at du snakker om de samme menneskene? Anonymkode: 89f10...393 ikke nødvendigvis , Anonymkode: 0f05e...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 25. mai 2016 #8 Del Skrevet 25. mai 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Da de tok bilder av rumpa mi i dusjen lærte jeg at den var stygg. Da de hvisket og lo mens jeg hadde framføring lærte jeg at jeg ikke var verdt å høre på. Da de klinte spytt på jakka mi lærte jeg at jeg ikke var verdt noen ting. Da de ikke inviterte lærte jeg at jeg ikke passet inn. Da de inviterte passet jeg ikke inn da heller. Nå lurer de på hvorfor jeg sliter sånn med å holde møter og gå på fester. Eller være selvsikker og utadvent. Eller møte nye mennesker. De skulle bare visst. Anonymkode: 0f05e...9d4 Rumpa di er ikke stygg, du er verdt å høre på, du er verdifull og det finnes grupper der du absolutt hører til og passer inn, selv om det kan være vanskelig å finne en gruppe man ønsker å være del av. Du vet jo selv hvorfor du sliter med disse tingene, og det er en styrke, fordi du kan bruke det til å lære deg nye måter å håntere ting på. Du har ikke ansvaret for hva de gjorde mot deg, men du har ansvar for ditt liv og hva du gjør med den falske kunnskapen du fikk av andre. Ikke la deres ord bli DIN sannhet om deg. Det kan du velge å jobbe med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #9 Del Skrevet 25. mai 2016 5 timer siden, HomelessIcecream skrev: At du ble mobbet er tilfeldig, eller så var det omstendigheter som gjorde at du sto ann svakest sosialt. Kanskje var du ny, kanskje hadde du ikke vennenettverk, uansett, så har det ingenting med din verdi å gjøre. Det spiller ingen rolle hva du gjør eller hvordan du takler det, når du har blitt valgt så blir du mobba. Har du kjæreste kommer de til å kalle deg hore, har du ikke kjæreste kommer de til å kalle deg jomfru. Det spiller ingen rolle for dem. Nå er folk voksne og ser deg for den flotte personen du er, men de ser også alt du bærer på av erfaring og følelser. De lurer på hvorfor er det slikt,når du er så grei? De kjenner ikke til den bagasjen du bærer på. Jeg forstår at det er skummelt å stole på folk når du har sett de i så dårlig lys, og kanskje vil du aldri legge det bak deg. Men det finnes gode folk også. Folk som har vokst og endret seg, folk som bare ønsker deg godt. Det er verdt å legge fra seg noe av bitterheten for å finne de folka og bli lykkelig Jeg føler meg ikke bitter egentlig. Når jeg møter folk tenker jeg at de er konger, dronninger eller genier. Mens jeg er en liten fjott. Anonymkode: 0f05e...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå