AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Har datet/holdt på med en fyr i to måneder. God sex og god kjemi. Har gått rundt å trodd at dette går rette veien. Så fikk jeg vite av noen venner av meg som også er venn med daten, at han totalt har misforstått en samtale vi hadde her om dagen. Jeg spurte om han møtte andre jenter, noe han sa nei til. Snakket litt rundt det og jeg tolket det som at vi var eksklusive. Han hadde tolket det som om jeg spurte han om han lå med andre jenter, og hvis han gjorde det så hadde jeg ikke brydd meg. (Sa at hvis han hadde lyst til å møte noen andre eller hadde gjort det så måtte han være ærlig med med, for jeg ville ikke bli ført bak lyset). Fikk også vite at han har hatt sex med en annen jente etter at vi begynte å henge. Vi er jo ikke sammen, så han kan jo i prinsippet gjøre som han vil. Vet ikke om dette var lenge siden. Hvordan går jeg frem nå? Hvordan skal jeg ta opp samtalen en gang til, for å forklare meg bedre slik at det ikke er muligheter for misforståelse, uten å røpe at en felles venn av oss har sagt det? Vil jo la han snakke for seg selv, før jeg eventuelt hopper ut av dette. Virker som om daten tror at vi er "pulevenner", mens jeg tror at vi holder på. Synes han isåfall burde ha sagt ifra om hva han ville fra begynnelsen. Det er han som har spurt om vi skal finne på noe sammen flest ganger, og vi har ikke hatt sex alle gangene. Er veldig forvirret. Råd eller tips? Anonymkode: 92d80...70c
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 Bare å spørre ham det. Er vi pulevenner eller er vi sammen? Anonymkode: 2b5c6...055 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #3 Skrevet 25. mai 2016 Takk for svar. Ikke så lett å bare spørre om det når han ikke svarer ærlig. Han har visstnok hatt sex med flere jenter i løpet av de to månedene vi har holdt på, men han sier at han ikke har møtt noen til meg. Forstår ikke hvorfor man ikke bare kan svare ærlig. Anonymkode: 92d80...70c
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #4 Skrevet 25. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Ikke så lett å bare spørre om det når han ikke svarer ærlig. Han har visstnok hatt sex med flere jenter i løpet av de to månedene vi har holdt på, men han sier at han ikke har møtt noen til meg. Forstår ikke hvorfor man ikke bare kan svare ærlig. Anonymkode: 92d80...70c Han vil vel ha i pose og sekk, og så tror han at den letteste måten å oppnå det på er å lyve. Anonymkode: 8a86f...8dc 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #5 Skrevet 25. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke så lett å bare spørre om det når han ikke svarer ærlig. Han har visstnok hatt sex med flere jenter i løpet av de to månedene vi har holdt på, men han sier at han ikke har møtt noen til meg. Forstår ikke hvorfor man ikke bare kan svare ærlig. Huff, dropp denne karen. Han er tydeligvis ikke ute etter et forhold med deg, da ville han jo selvsagt ikke drevet på slik. Spar deg for måneder med hjertesorg og gå videre. Det er det beste rådet jeg kan gi deg og jeg har vært i tilsvarende situasjoner (på den ene og den andre siden) en god del ganger før. Anonymkode: 02877...2a5 3
Macro Skrevet 25. mai 2016 #6 Skrevet 25. mai 2016 Han hadde ikke hatt sex med flere andre om han følte noe spesielt for deg. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #7 Skrevet 25. mai 2016 Takk for svar alle sammen! Ja, det beste er nok bare å droppe han. Fortjener en som vil ha meg, og bare meg Anonymkode: 92d80...70c 2
Nettinettet Skrevet 25. mai 2016 #8 Skrevet 25. mai 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Ikke så lett å bare spørre om det når han ikke svarer ærlig. Han har visstnok hatt sex med flere jenter i løpet av de to månedene vi har holdt på, men han sier at han ikke har møtt noen til meg. Forstår ikke hvorfor man ikke bare kan svare ærlig. Anonymkode: 92d80...70c Men har det egentlig noe betyding om at han ikke har vært ærlig? Og har han egentlig ikke vært ærlig når du ikke har spurt han? Du er ute etter ett forhold, han ser ikke på deg som et kjæreste emne. Hvorfor tenker du i det hele tatt på dette? Fortell han at du har misforstått hva dere var og at du er ute etter noe seriøst og ønsk han lykke til videre. Og neste gang så har du ikke sex før du vet at dere er i et forhold, hvis det er et forhold du vil ha.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #9 Skrevet 25. mai 2016 1 time siden, Nettinettet skrev: Men har det egentlig noe betyding om at han ikke har vært ærlig? Og har han egentlig ikke vært ærlig når du ikke har spurt han? Du er ute etter ett forhold, han ser ikke på deg som et kjæreste emne. Hvorfor tenker du i det hele tatt på dette? Fortell han at du har misforstått hva dere var og at du er ute etter noe seriøst og ønsk han lykke til videre. Og neste gang så har du ikke sex før du vet at dere er i et forhold, hvis det er et forhold du vil ha. Det med å vente med sex til forhold vil jeg egentlig fraråde.. Jeg datet en fyr i lang tid, faktisk i 3 måneder, før vi hadde sex første gang. Da hadde jeg rukket å møte alle hans venner, noe av hans familie, han hadde kjøpt en veldig dyr gave til meg, og vi var vel så og si i et forhold, bare at vi ikke hadde hatt sex enda (dette var på hans initiativ, han er veldig gammeldags og litt religiøs..). Så kom det til kvelden vi hadde sex første gang og det var helt jævelig! Han hadde null peiling på hva han drev med, jeg begynte å stille meg tvilende til om han hadde hatt sex før i det hele tatt. Jeg visste at selv med litt tid og kommunikasjon så ville vi aldri bli en match i senga. Det var bare FEIL. Kleint å dumpe han etter sexen ja. Anonymkode: 062c0...3c9 3
Nettinettet Skrevet 25. mai 2016 #10 Skrevet 25. mai 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det med å vente med sex til forhold vil jeg egentlig fraråde.. Jeg datet en fyr i lang tid, faktisk i 3 måneder, før vi hadde sex første gang. Da hadde jeg rukket å møte alle hans venner, noe av hans familie, han hadde kjøpt en veldig dyr gave til meg, og vi var vel så og si i et forhold, bare at vi ikke hadde hatt sex enda (dette var på hans initiativ, han er veldig gammeldags og litt religiøs..). Så kom det til kvelden vi hadde sex første gang og det var helt jævelig! Han hadde null peiling på hva han drev med, jeg begynte å stille meg tvilende til om han hadde hatt sex før i det hele tatt. Jeg visste at selv med litt tid og kommunikasjon så ville vi aldri bli en match i senga. Det var bare FEIL. Kleint å dumpe han etter sexen ja. Anonymkode: 062c0...3c9 Man kanskje han rett og slett ikke hadde peiling og du kunne være med på å bidra til at han fikk et flott sex liv. Kleint å dumpe noen etter sex synes jeg ikke det er, men idiotisk ja absolutt. Hvis fyren var kjempebra på alle områder ville jeg i det minste gitt det ett forsøk.
Carmex Skrevet 25. mai 2016 #11 Skrevet 25. mai 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det med å vente med sex til forhold vil jeg egentlig fraråde.. Jeg datet en fyr i lang tid, faktisk i 3 måneder, før vi hadde sex første gang. Da hadde jeg rukket å møte alle hans venner, noe av hans familie, han hadde kjøpt en veldig dyr gave til meg, og vi var vel så og si i et forhold, bare at vi ikke hadde hatt sex enda (dette var på hans initiativ, han er veldig gammeldags og litt religiøs..). Så kom det til kvelden vi hadde sex første gang og det var helt jævelig! Han hadde null peiling på hva han drev med, jeg begynte å stille meg tvilende til om han hadde hatt sex før i det hele tatt. Jeg visste at selv med litt tid og kommunikasjon så ville vi aldri bli en match i senga. Det var bare FEIL. Kleint å dumpe han etter sexen ja. Anonymkode: 062c0...3c9 Enig. Problemet her ligger jo ikke i at vi har hatt sex.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #12 Skrevet 25. mai 2016 2 timer siden, Nettinettet skrev: Men har det egentlig noe betyding om at han ikke har vært ærlig? Og har han egentlig ikke vært ærlig når du ikke har spurt han? Du er ute etter ett forhold, han ser ikke på deg som et kjæreste emne. Hvorfor tenker du i det hele tatt på dette? Fortell han at du har misforstått hva dere var og at du er ute etter noe seriøst og ønsk han lykke til videre. Og neste gang så har du ikke sex før du vet at dere er i et forhold, hvis det er et forhold du vil ha. TS, drit i alt dette kvinnemennesket skriver. Seriøst. Anonymkode: 02877...2a5 1
Nettinettet Skrevet 25. mai 2016 #13 Skrevet 25. mai 2016 5 minutter siden, Carmex skrev: Enig. Problemet her ligger jo ikke i at vi har hatt sex. Ikke? I mine øyne er jo det hele problemet. Du har tolket han som kjæresten din, han har tolket deg som ei han har sex med. Hadde dere ikke hatt sex ville du jo visst mer hva han egentlig ville med deg.
Carmex Skrevet 25. mai 2016 #14 Skrevet 25. mai 2016 Et øyeblikk siden, Nettinettet skrev: Ikke? I mine øyne er jo det hele problemet. Du har tolket han som kjæresten din, han har tolket deg som ei han har sex med. Hadde dere ikke hatt sex ville du jo visst mer hva han egentlig ville med deg. Har ikke tolket han som kjæreste, men at vi dater/holder på for å finne utav om vi eventuelt kunne passet sammen som kjærester. Har tolket at han vil mer enn sex da vi ikke alltid har hatt sex, han har sagt han liker meg og at sexen kun er en bonus + han har sagt til andre folk at han skal på date, og også spurt meg på date og brukt det ordet. Selvfølgelig kan han få gjøre som han vil, han er ikke min. Men jeg vil ikke være med noen som kun ser på meg som god nok for sex og ikke noe mer, derfor jeg har lurt på hvordan jeg skulle ta dette opp med han og trengte litt råd.
Nettinettet Skrevet 25. mai 2016 #15 Skrevet 25. mai 2016 1 minutt siden, Carmex skrev: Har ikke tolket han som kjæreste, men at vi dater/holder på for å finne utav om vi eventuelt kunne passet sammen som kjærester. Har tolket at han vil mer enn sex da vi ikke alltid har hatt sex, han har sagt han liker meg og at sexen kun er en bonus + han har sagt til andre folk at han skal på date, og også spurt meg på date og brukt det ordet. Selvfølgelig kan han få gjøre som han vil, han er ikke min. Men jeg vil ikke være med noen som kun ser på meg som god nok for sex og ikke noe mer, derfor jeg har lurt på hvordan jeg skulle ta dette opp med han og trengte litt råd. Sorry da misforstod jeg og trekker tilbake det jeg skrev. Jeg er ikke i denne henge med greia jeg, så jeg har ikke noen gode råd dessverre. Men det er mange som kjører opplegg som du gjør her inne så det er sikker noen som kan hjelpe med sine erfaringer. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #16 Skrevet 25. mai 2016 Når du ser tilbake på samtalen, er det mulig du kanskje ikke har lagt frem saken så ryddig som du burde? Jeg spør fordi jeg ser dette så ofte med kvinner som er litt usikre. De er så opptatt av å fremstå avslappet og "chill" med alt og ikke virke masete, at de klarer ikke å være tydelige nok. Bare det at man fortsetter å ha sex og selv tenker at det går "rette veien" uten å avklare hvor man står, viser jo til en viss grad litt svake personlige grenser. Og disse rent seksuelle relasjonene er så vanlige i disse dager, at man kan ikke "anta" noe som helst. Det er baksiden av den frie sexen vi har fått med feminismen. Spørsmålet er ikke bare konkret om han har sex med eller har hatt sex med andre, men om han VIL ha sex med andre. Og om han ser for seg et offentlig og seriøst og forhold med deg. Anonymkode: 3caae...3fc 1
Carmex Skrevet 25. mai 2016 #17 Skrevet 25. mai 2016 38 minutter siden, Nettinettet skrev: Sorry da misforstod jeg og trekker tilbake det jeg skrev. Jeg er ikke i denne henge med greia jeg, så jeg har ikke noen gode råd dessverre. Men det er mange som kjører opplegg som du gjør her inne så det er sikker noen som kan hjelpe med sine erfaringer. Lykke til Det går helt fint. Skulle nok ha skrevet det litt bedre i første innlegg. Takk! 1
Carmex Skrevet 25. mai 2016 #18 Skrevet 25. mai 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du ser tilbake på samtalen, er det mulig du kanskje ikke har lagt frem saken så ryddig som du burde? Jeg spør fordi jeg ser dette så ofte med kvinner som er litt usikre. De er så opptatt av å fremstå avslappet og "chill" med alt og ikke virke masete, at de klarer ikke å være tydelige nok. Bare det at man fortsetter å ha sex og selv tenker at det går "rette veien" uten å avklare hvor man står, viser jo til en viss grad litt svake personlige grenser. Og disse rent seksuelle relasjonene er så vanlige i disse dager, at man kan ikke "anta" noe som helst. Det er baksiden av den frie sexen vi har fått med feminismen. Spørsmålet er ikke bare konkret om han har sex med eller har hatt sex med andre, men om han VIL ha sex med andre. Og om han ser for seg et offentlig og seriøst og forhold med deg. Anonymkode: 3caae...3fc Jo, det er akkurat det jeg tenker, at jeg ikke har lagt det frem så ryddig som jeg burde. Problemet er akkurat det som du sier, jeg har vært for opptatt av å fremstå "chill" og ikke virke masete. Jeg vil ta samtalen på ny igjen, men føler det blir litt teit og plutselig si "føler kanskje jeg ikke var klar nok her om dagen", dagen etter han har fortalt sin tolkning av samtalen til sine venner, og de til meg. Vil ikke avsløre de heller.
AnonymK Skrevet 25. mai 2016 #19 Skrevet 25. mai 2016 Dessverre så er det nesten bare til å droppe denne karen. Altså sex med andre når man holder på med en....??!!?! NEI!! You´ll find someone better.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå