Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dine dager flyter naturlig og uten forstyrrelser, men på vei i ny måned vil det komme en slå ann en mulighet som kan gjøre store endringer på humøret! Vær obs på fargen gul og tallet 33! Dette kan bringe lykke!

Anonymkode: e6db5...33a

Spå meg og da😂😂HAHA

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tid vil vise. du vet når du er der. livet ditt er ikke som andre sitt, du var aldri ment for middelmådighet! 

Aldri glem hvem du er!

Selv om du bommer med bolig skal du ha kred for den siste setningen der ;)

Anonymkode: 55618...8c8

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Du vil aldri finne kjærligheten og vil miste alt og bo resten av livet i en hule i skogen.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Du vil aldri finne kjærligheten og vil miste alt og bo resten av livet i en hule i skogen.

Blir du med? :)

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet (endret)
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Blir du med? :)

Nei

Endret av Balian de Ibelin
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Nei

Neivel

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, jauda skrev:

Spå meg og da😂😂HAHA

jeg ser noen fra din fortid som vil inn i livet ditt igjen! han vil komme med ord søte som honning og løfter så vakre som paradiset. MEN IKKE LA HAN TRENGE INN! Han vil rive alt du har bygd, knuse alt du har skapt og med det vil han ripe opp et sår som aldri skulle vært åpnet! 

AnonymBruker
Skrevet

Overfør en en million, og forlat mann, barn og barnebarn.

Anonymkode: 41824...641

Skrevet

Har også lyst å bli spådd! :) om noen har mulighet :)

Skrevet

Spå meg, pleeease :goodbye: 

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åndene være lovprist! jeg ser en lys fremtid i vente. Du vil få en stilling i jobben, som du tidligere ikke har vurdert engang og som vil åpne nye dører! Du vil få penger, makt og status! Alle på jobben vil se opp til deg!

Men vær varsom!

En dag vil du føde et barn. En liten pike, med vakre mørke krøller og store vide øyner. 
Hun vil overgå deg i alt du gjør! Suksess blir til aske i din munn i det din datter tar over alt du har jobbet for og knuser det!

Spennende! Og når vil dette barnet komme? Har blitt spådd tvillinger før :fnise:

Skrevet

Er det noen som kan se noe hva jeg skal gjøre med livet? Føler det er så mye jeg må gjøre før jeg "blir voksen", og mange ting jeg kunne gjort, men.. 

Skrevet

Vil også gjerne bli spådd :) 

Skrevet
23 minutter siden, vaarinn skrev:

Er det noen som kan se noe hva jeg skal gjøre med livet? Føler det er så mye jeg må gjøre før jeg "blir voksen", og mange ting jeg kunne gjort, men.. 

Prioriter en solid utdannelse innenfor noe du virkelig interesserer deg for. Ikke bind deg for tidlig til en kjæreste, bli kjent med deg selv først. Ta vare på vennene dine, husk å slappe av og gjøre ingenting innimellom og få masse frisk luft.

Vi "må" ingenting her i livet :)

Skrevet
Den 24.5.2016 at 0.24, AnonymBruker skrev:

Er det fortsatt noen her som legger kort, evt bruker andre hjelpemidler, og som kan si noe om livet mitt, bolig og kjærlighet?

Må ha noen nye innspill og noen nye tanker. Om enn bare for moro.

Jeg har brukt å spå meg selv mange ganger med kort. Er jeg ikke fornøyd legger jeg ut nye kort ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...