Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det fortsatt noen her som legger kort, evt bruker andre hjelpemidler, og som kan si noe om livet mitt, bolig og kjærlighet?

Må ha noen nye innspill og noen nye tanker. Om enn bare for moro.

Anonymkode: 55618...8c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Første jeg ser er noe blangt og stort. Jeg kan ikke tyde hva det er. Om 5 år har du kjøpt deg inn i type hagekolloni samme med en mann. Denne mannen eier bolig frafør som du flytter inn i innen 3 år. Han er høy og mørk, veldig snill kar. Jobben har du fremdeles.

Anonymkode: 15c9b...df4

AnonymBruker
Skrevet

Det var kjapt! Takker! 😊

Gjest NotNaomi
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det fortsatt noen her som legger kort, evt bruker andre hjelpemidler, og som kan si noe om livet mitt, bolig og kjærlighet?

Må ha noen nye innspill og noen nye tanker. Om enn bare for moro.

Glem kjærlighet. Ha fokus på andre ting. Klarer du det i ett til to år,så lover jeg det går bra på alle andre områder :-D 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, NotNaomi skrev:

Glem kjærlighet. Ha fokus på andre ting. Klarer du det i ett til to år,så lover jeg det går bra på alle andre områder :-D 

Noen spesiell grunn til at jeg må glemme kjærlighet? :)

Takker!

AnonymBruker
Skrevet

jeg ser...jeg ser... ÅNDENE ER RASENDE! WU WB WUB WN

ts, du er i forferdelig stol fare!

Du vil gå gjennom tre prøver!

En for lidelsen du har forutasket, en for kjærligheten du har gitt, en for blodhevn!
Klarer du deg bra gjennom de tre prøvelser kommer du inn i boligmarkedet innen sånn ..tja..3-4 år. 

Anonymkode: e6db5...33a

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Noen spesiell grunn til at jeg må glemme kjærlighet? :)

Takker!

Ja. Det overskygger det viktigere i en periode. 

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første jeg ser er noe blangt og stort. Jeg kan ikke tyde hva det er. Om 5 år har du kjøpt deg inn i type hagekolloni samme med en mann. Denne mannen eier bolig frafør som du flytter inn i innen 3 år. Han er høy og mørk, veldig snill kar. Jobben har du fremdeles.

Anonymkode: 15c9b...df4

Wtf😂😂 da kan du så like gjerne spå meg og😂🙈🙊🙊🙊

Anonymkode: 016b9...130

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

jeg ser...jeg ser... ÅNDENE ER RASENDE! WU WB WUB WN

ts, du er i forferdelig stol fare!

Du vil gå gjennom tre prøver!

En for lidelsen du har forutasket, en for kjærligheten du har gitt, en for blodhevn!
Klarer du deg bra gjennom de tre prøvelser kommer du inn i boligmarkedet innen sånn ..tja..3-4 år. 

Litt usikker på hva menes med blodhevn? 😁

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, NotNaomi skrev:

Ja. Det overskygger det viktigere i en periode. 

Hm var ikke dum den.

Gjest NotNaomi
Skrevet

En tror ofte kjærligheten redder en. Det er ikke det den skal :-)  Når en er "reddet",så,kommer kjærligheten. Sann mine ord :-)  

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Litt usikker på hva menes med blodhevn? 😁

Tid vil vise. du vet når du er der. livet ditt er ikke som andre sitt, du var aldri ment for middelmådighet! 

Aldri glem hvem du er!

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm var ikke dum den.

Du skal få det bra du. Uten en kjæreste. En stund, Så kommer "tilbudene"på rad og rekke. Oppdater :-) 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tid vil vise. du vet når du er der. livet ditt er ikke som andre sitt, du var aldri ment for middelmådighet! 

Aldri glem hvem du er!

Hm.

3 minutter siden, NotNaomi skrev:

Du skal få det bra du. Uten en kjæreste. En stund, Så kommer "tilbudene"på rad og rekke. Oppdater :-) 

I know ;)

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wtf😂😂 da kan du så like gjerne spå meg og😂🙈🙊🙊🙊

Anonymkode: 016b9...130

Kan du opprette egen tråd da? Hvis ikke tror jeg det kan bli mye forvirting her :)

Ts.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du som spår, kan du se inn i framtiden min? :biggrin: Den er veldig usikker nå, spesielt når det gjelder karriere og barn.

Endret av ~white lady~
AnonymBruker
Skrevet

Du bør utdanne deg til astronaut, kjøpe dvergskilpadde og utelukkende gå i gule klær. Gjør du dette, vil du møte en høy, mørk, kjekk, rik og snill mann!

Han vil være omtrent ved dopapirhylla på Bunnpris den 14. mai 2023 kl 13.00. Du kommer til å dunke borti ham med handlevogna så han sier AU! Du vil aldri se ham igjen.

For øvrig kommer du til å gifte deg med en liten lagersjef fra Løten og får tre nærsynte barn og en portugisisk vannhund med hofteleddsdysplasi.

Anonymkode: ed5a4...c8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, ~white lady~ skrev:

Du som spår, kan du se inn i framtiden min? :biggrin: Den er veldig usikker nå, spesielt når det gjelder karriere og barn.

Åndene være lovprist! jeg ser en lys fremtid i vente. Du vil få en stilling i jobben, som du tidligere ikke har vurdert engang og som vil åpne nye dører! Du vil få penger, makt og status! Alle på jobben vil se opp til deg!

Men vær varsom!

En dag vil du føde et barn. En liten pike, med vakre mørke krøller og store vide øyner. 
Hun vil overgå deg i alt du gjør! Suksess blir til aske i din munn i det din datter tar over alt du har jobbet for og knuser det!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med meg da, du som spår?  

Anonymkode: 86154...de9

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med meg da, du som spår?  

Anonymkode: 86154...de9

Dine dager flyter naturlig og uten forstyrrelser, men på vei i ny måned vil det komme en slå ann en mulighet som kan gjøre store endringer på humøret! Vær obs på fargen gul og tallet 33! Dette kan bringe lykke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...