AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Hva skal til for å få slankeoperasjon dekket av staten, noen som vet? (ja jeg er sterkt overvektig og vurderer det) Anonymkode: 54888...9e2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 Fant denne nyttige linken selv. Jeg er ikke i målgruppen ser jeg. Må ha bmi over 40. kanskje noen andre kan ha nytte av denne: http://www.oslo-universitetssykehus.no/SiteCollectionDocuments/Brosjyre%20for%20SSO.pdf Anonymkode: 54888...9e2
Gjest Ajax Skrevet 24. mai 2016 #3 Skrevet 24. mai 2016 Jeg tror det er sunnere for kroppen din å heller spise sunn mat i moderate mengder over lang tid. Forskning viser nemlig at et vedvarende kaloriunderskudd kombinert med sunne matvaner og fysisk aktivitet vil medføre vektnedgang, og dermed utelukke behovet for vektreduserende kirurgi. Bare et forslag 😄
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #4 Skrevet 25. mai 2016 Det må være et problem, det må gå utover hverdagen. Jeg vet ikke om noen har fortalt deg dette, men når du foretar en slankeoperasjon vil du aldri produsere fett eller like mye fett på det området igjen. Noe som betyr at hvis du legger på deg etter operasjon vil fettet plassere seg på andre deler av kroppen, som ansikter, skuldrene osv. Anonymkode: c286b...393
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #5 Skrevet 25. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det må være et problem, det må gå utover hverdagen. Jeg vet ikke om noen har fortalt deg dette, men når du foretar en slankeoperasjon vil du aldri produsere fett eller like mye fett på det området igjen. Noe som betyr at hvis du legger på deg etter operasjon vil fettet plassere seg på andre deler av kroppen, som ansikter, skuldrene osv. Anonymkode: c286b...393 Hva snakker du om? "Det området"? Det dreier seg her om gastrisk bypass. Det du sier gir ikke mening. Anonymkode: 48620...926
Gjest Ajax Skrevet 25. mai 2016 #6 Skrevet 25. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva snakker du om? "Det området"? Det dreier seg her om gastrisk bypass. Det du sier gir ikke mening. Anonymkode: 48620...926 Tror det har blitt en forveksling mellom slankeoperasjon og fettsuging her 😄
EvaLena Skrevet 25. mai 2016 #7 Skrevet 25. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det må være et problem, det må gå utover hverdagen. Jeg vet ikke om noen har fortalt deg dette, men når du foretar en slankeoperasjon vil du aldri produsere fett eller like mye fett på det området igjen. Noe som betyr at hvis du legger på deg etter operasjon vil fettet plassere seg på andre deler av kroppen, som ansikter, skuldrene osv. Anonymkode: c286b...393 Bullshit Når du tar en slankeoperasjon så går du ned over hele kroppen og HVIS du legger på deg igjen så fordeles det rundt på kroppen igjen.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #8 Skrevet 25. mai 2016 10 timer siden, EvaLena skrev: Bullshit Når du tar en slankeoperasjon så går du ned over hele kroppen og HVIS du legger på deg igjen så fordeles det rundt på kroppen igjen. Det er nok ment fettsuging her. Det går kun på det området du behandler, så hvis du legger på deg, ender det opp på andre steder av kroppen. Anonymkode: ac5d5...21d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå