AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Er det noen som har prøvd eggfaste? Det har de siste ukene florert på instagram, og jeg lurte på om noen har noen erfaringer fra dette. Det virker som de som går på den går ned flere kilo i uken(mye av dette er riktignok vannvekt og vil komme på igjen). Er det noen her som har prøvd denne dietten? Anonymkode: 53661...a4a
Wenda Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 Dette blir gjerne brukt som en boost om man står fast på vekten. Aller helst burde man allerede leve på et lchf-kosthold Jeg spiser lchf, havnet på et vektplatå og eggfastet i 3 dager og gikk ned 3 kilo Trodde ikke jeg skulle klare det, men holdt meg mett hele tiden og syns det gikk veldig greit
Gjest Ajax Skrevet 24. mai 2016 #3 Skrevet 24. mai 2016 Har du lyst til å greie ut om hva eggfaste dreier seg om?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #4 Skrevet 24. mai 2016 5 minutter siden, Cyrus skrev: Har du lyst til å greie ut om hva eggfaste dreier seg om? Opplagt, det er vel å kun spise egg... "grøss" Anonymkode: ebba9...bdf 1
ops2 Skrevet 24. mai 2016 #5 Skrevet 24. mai 2016 Det er motedietten nå. https://lavkarbotips.net/2015/01/14/min-mening-om-eggefaste/ Synd jeg ikke visste om denne når det var superbillige egg før påske... Hei, vent nå litt! Er det derfor alle snakker om eggfaste nå? De måtte finne en måte å spise opp eggene de hamstret? 1
Gjest Ajax Skrevet 24. mai 2016 #6 Skrevet 24. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opplagt, det er vel å kun spise egg... "grøss" Anonymkode: ebba9...bdf BARE egg??!! Verste jeg har hørt 😂 Når skal folk forstå at dietter er noe som hører til i profesjonell kampsport og fitness? Spis sunt og variert. Hvis du blir for tykk så må du spise mindre, og hvis du blir for tynn så må du spise mer.
Wenda Skrevet 25. mai 2016 #8 Skrevet 25. mai 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Opplagt, det er vel å kun spise egg... "grøss" Anonymkode: ebba9...bdf Det er litt mer enn som så...
Wenda Skrevet 25. mai 2016 #9 Skrevet 25. mai 2016 (endret) 6 timer siden, Cyrus skrev: Har du lyst til å greie ut om hva eggfaste dreier seg om? Denne siden forklarer godt hva det går ut på http://aeggefaste.blogspot.no/2014/12/ggefaste-intro.html?m=1 Dette har folk drevet med i lang tid. Har ikke sett at det har blitt kjempepopulært nå Endret 25. mai 2016 av Wenda
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #10 Skrevet 25. mai 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har prøvd eggfaste? Det har de siste ukene florert på instagram, og jeg lurte på om noen har noen erfaringer fra dette. Det virker som de som går på den går ned flere kilo i uken(mye av dette er riktignok vannvekt og vil komme på igjen). Er det noen her som har prøvd denne dietten? Anonymkode: 53661...a4a Hei. Jeg spiser ikke bare egg alle dager, men jeg tar en dag i uka eller to hvor jeg bare spiser dette. Jeg kan ikke svare deg på om man går opp mye i vannvekt dagen etter når man spiser carbs igjen for jeg bruker ikke å veie meg, men jeg kan merke det litt på fingrene at de blir litt større. Såklart, hvis du spiser normalt med carbo vil kroppen holde vann, og da tenker jeg det er greit å ta en eggdag for å tømme seg litt sånn at det ikke hoper seg opp, men jeg tror nok det er i helgene du må passe mest på. Jeg bruker å bare spise egg på søndager for da har jeg spist godis og kan merke meg litt større, men jeg tror ikke forskjellen her egentlig er mer enn kanskje en halv til 1 kg Anonymkode: 60926...857
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #11 Skrevet 25. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg spiser ikke bare egg alle dager, men jeg tar en dag i uka eller to hvor jeg bare spiser dette. Jeg kan ikke svare deg på om man går opp mye i vannvekt dagen etter når man spiser carbs igjen for jeg bruker ikke å veie meg, men jeg kan merke det litt på fingrene at de blir litt større. Såklart, hvis du spiser normalt med carbo vil kroppen holde vann, og da tenker jeg det er greit å ta en eggdag for å tømme seg litt sånn at det ikke hoper seg opp, men jeg tror nok det er i helgene du må passe mest på. Jeg bruker å bare spise egg på søndager for da har jeg spist godis og kan merke meg litt større, men jeg tror ikke forskjellen her egentlig er mer enn kanskje en halv til 1 kg Anonymkode: 60926...857 Spis egg en uke så vil nok dette hjelpe. Hvis det er sånn at kroppen din holder mye vann, at det har hopet seg litt opp vil du nok ikke legge på deg alt dette når du begynner å spise normal mat igjen Anonymkode: 60926...857
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå