Gjest Blåbæret Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Jeg har ikke skodilla, men det har selvfølgelig samlet seg opp en del sko i løpet av årene. Nå står de fleste skoene på skohyller i gangen. Men synes ikke det ser noe pent ut. Blir så rotete. Er det noen som kan anbefale oppbevaringsmuligheter for sko? Hva synes du er mest praktisk? Vet om skoskap og slike "stoffhyller" man kan henge i klesskapet og sette et par sko i hver hylle. Men kanskje det finnes noe annet også?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 Nå leier jeg så vet ikke hvor den er kjøpt, men jeg har en skohylle med skuffer, a la dette. Så er litt mer ryddig:) Men er vanskelig å pakke bort støvletter med høyt skaft f.eks. i dem da:P Anonymkode: 9ae44...d14
KaDust Skrevet 25. mai 2016 #3 Skrevet 25. mai 2016 Kjøpt sånn skohylle til å ha i garderobe i typisk walk-in closet og satt i garderoben i gangen. I tillegg har vi et skoskap.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #4 Skrevet 25. mai 2016 Jeg har dette skoskapet i gangen til alt annet enn støvletter: http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/60156121/ De fleste støvlettene henger i klesskapet. Har hengt dem opp med buksehengere, bruker skumgummi mellom klypene og støvlettene. Anonymkode: 38596...919
Kicki_90 Skrevet 26. mai 2016 #5 Skrevet 26. mai 2016 Skohylle i gangen til de som er i bruk oftest, resten oppbevares lett tilgjengelig i sammenleggbare "esker" i boden. De kan åpnes i begge ender, eller pakkes flatt sammen når de ikke er i bruk. Kjøpte mine på sparkjøp, men tror IKEA har også. Når vi pusser opp gangen kommer jeg nok til å ha noen der også, om jeg ikke kjøper skoskap til småskoene. Støvletter står i hyller i boden. Alt er lett tilgjengelig, men ikke alltid like ryddig i gangen. Anbefaler sånne sammenleggbare esker eller skoskap, ser mer ryddig ut enn skohylle, men hylle er praktisk til hverdagsskoene syns jeg.
fresia Skrevet 27. mai 2016 #6 Skrevet 27. mai 2016 har en nisje i veggen i gangen hvor jeg har sko nederst + skoskap
OppNedPåAlt Skrevet 27. mai 2016 #7 Skrevet 27. mai 2016 Hvis du har en bod eller vil ha skoene fremme med pent og ryddig, kjøp en Billy bokhylle fra IKEA. Der står skoene perfekt! Er ikke hjemme så får ikke ta et bilde, men blir noe ala dette: https://clementinebean.files.wordpress.com/2013/01/organization-039.jpg Selv har jeg det inne på en bod, får plass til en del sko i den
Anglofil Skrevet 27. mai 2016 #8 Skrevet 27. mai 2016 Har eget skoskap. I tillegg har vi skohyller, og sko som ikke brukes (f.eks vintersko) ryddes vekk og tas frem igjen når været tillater det. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå