forvirretfrue Skrevet 24. mai 2016 #1 Del Skrevet 24. mai 2016 Jeg har nettopp fått meg en helt ny Brother symaskin, og skulle til å ta den i bruk. Jeg må ha tuklet litt med den for da jeg skulle begynne å sy så skjedde det noe rart. Sømmen i seg selv så helt fin ut, men sammen med undertråden var det to tråder til. Etter jeg hadde klippet og fjernet stoffet, dro jeg i den ene tråden, det viste seg at den hadde viklet seg rundt et sted. Den hang ikke fast i noe annet og påvirket ikke syingen min bortsett fra at den var festet til stoffet og det at det gjorde det vanskelig å løfte å ta vekk stoffet. Vet noen om hva årsaken til dette kan være? Setter pris på alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Missy♥ Skrevet 24. mai 2016 #2 Del Skrevet 24. mai 2016 Årsaken er at du ikke har lest bruksanvisningen Vi er litt rare sånn sett, og leser gjerne ikke den før vi har problemer, men når du stiller spørsmål her så henger du i en tynn tråd Helt sikkert ikke festet riktig på undersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #3 Del Skrevet 25. mai 2016 Tredd litt feil bare? Anonymkode: 58782...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå