Gå til innhold

Dere som har gått 4 fjellsturen med barn..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle var barnet / barna og hvor lang tid brukte dere? Hvor mye niste og lignende hadde dere med? 

Anonymkode: 2122b...f7d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

4 fjellsturen ja... og hvor så i landet ligger denne turen? Vi bor ikke alle der du bor.

Anonymkode: 987c8...8b2

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

4 fjellsturen ja... og hvor så i landet ligger denne turen? Vi bor ikke alle der du bor.

Tror de har en i Alta.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden du ikke har hørt om den før var spørsmålet sannsynligvis ikke rettet mot deg.

Den eneste 4-fjellsturen jeg har hørt om holdes i Bergen.

Anonymkode: 114a9...cb4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

4 fjellsturen er i Bergen. Det er en mindre del av 7 fjellsturen, som holdes i helgen. 

Anonymkode: 2122b...f7d

AnonymBruker
Skrevet
Den 24. mai 2016 at 22.07, AnonymBruker skrev:

Nei, men da har du vel mest sannsynlig ikke gått 4-fjellsturen med barn heller da?

Anonymkode: c7b06...41c

AnonymBruker
Skrevet
Den 24.5.2016 at 22.14, AnonymBruker skrev:

Siden du ikke har hørt om den før var spørsmålet sannsynligvis ikke rettet mot deg.

Den eneste 4-fjellsturen jeg har hørt om holdes i Bergen.

Anonymkode: 114a9...cb4

4 fjell arrangeres da i annenhver vestlandsbygd. Det skader ikke å spesifisere litt. 

Anonymkode: e916a...11c

AnonymBruker
Skrevet

Kan vi komme til saken?

Er selv interessert i å høre erfaringer om å gå 4-fjellsturen i BERGEN med barn.

Anonymkode: 645a4...318

AnonymBruker
Skrevet

Turen er 15 km med en samlet stigning på 1200 meter, mener jeg. Hvor gamle barna bør være, kommer nok veldig an på barna. Jeg leste en gang om en 4 år gammel jente som gikk Besseggen, hele veien, men det tror jeg ikke alle 4-åringer ville ha vært med på. Så det kommer nok veldig an på hvor turvant barna er. Jeg kjenner noen som skal gå på søndag, der er barna 5 og 7. De liker å gå turer, og siden været skal være bra, tror jeg det blir en helt super dag for dem. Jeg aner dessverre ikke hvor lang tid dette vil ta, men jeg ville ha beregnet 6-8 timer avhengig av barnas alder. Ta med gode skiver, godt drikke, egg, frukt og grønt, og kanskje en motivasjonssjokolade eller to.

Beklager at jeg ikke egentlig kunne gi deg noen svar, men følte det var på tide at noen i alle fall sa NOE om turen. Håper du får flere svar som kan hjelpe deg. Kjempesprekt at du tar med ungene, jeg gleder meg til å gjøre det samme med mine. Men en nyfødt på 4-fjellstur er ikke så fristende, så jeg får vente et par år:) Da blir det meis!

Anonymkode: 03e05...7cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pappa er et fjellmenneske her i Finnmark, i min tidlig alder var jeg med han på fjellturer! Da snakker vi ikke fjell med stier og merket løyper som byfolk drar på. Dette er de bratte og mystiske fjellene i nord troms, noen som vet om dem? Dem er veldig høy og hard, uansett. 

Var med som 4 - 5 åring og lever ennå

Anonymkode: 5b6a5...8b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...