junijente Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Jeg har fast partner (samboer), har gått på p-piller i mange år (mercillon). I midten av mars sluttet jeg med p-piller, fikk mensen rett etterpå. Fikk også mensen ca.4 uker etterpå. Har alltid hatt regelmessig mens. Jeg fikk mensen sist 21.april, blødde da i ca.3 dager. Har alltid blødd lite. Etter min beregning skulle jeg fått mensen for 5 dager siden. Vi hadde ubeskyttet sex for ca.2-3 uker siden. Jeg har tatt flere tester, men alle er negative. Hva skjer? kjenner noen "murringer" nederst i magen, men ikke likedan som menssmerter. Går også OFTE på do, men ikke noen smerter da. Så tror nok ikke det er UVI. Noen som har opplevd det samme noen gang?
Gjest Theakri Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 Vent noen dager til også tester du igjen eller så kan mensen være forsinket av andre grunner
junijente Skrevet 24. mai 2016 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2016 28 minutter siden, Theakri skrev: Vent noen dager til også tester du igjen eller så kan mensen være forsinket av andre grunner ja, jeg får prøve det
deprim Skrevet 24. mai 2016 #4 Skrevet 24. mai 2016 Når jeg sluttet på pillene hadde jeg en periode å hvor jeg gikk 7-8 dager på overtid.. tok masse tester å alle var negativ.. er nok kroppen som stabiliserer seg igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå