nyibyen Skrevet 31. oktober 2004 #1 Del Skrevet 31. oktober 2004 Var på date i helga. Men en fyr jeg ikke hadde møtt før, bare skrevet litt med på spray. Tenkte at jeg får vel prøve dette, da, ettersom bysjekking viser seg å være lite interessant og rett og slett fruktløst. Fyren var ålreit, det var en kveld med gode diskusjoner og mye vin, og da vi kom til den uunngåelige slutten på kvelden så sa jeg at jeg godt kunne tenke meg å gjenta dette, møtes som venner og bli litt bedre kjent. Da sa han at han ikke var interessert i noe vennskap. Men han ville gjerne at vi skulle være kjærester! Og skjønte ikke at jeg ikke kan finne ut om jeg kommer til å bli forelsket i ham etter bare ett møte. :o Kan menn bestemme seg for å bli forelsket etter bare ett møte?!!! jeg trenger tid, først vennskap så kanskje noe mer. Men han ville ikke møte meg en gang til hvis vi da ikke møttes som kjærester. Mannfolk!!!! Aldri mer spray iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 31. oktober 2004 #2 Del Skrevet 31. oktober 2004 For en tufs!! Heldigvis er ikkje alle sånn. Prøv igjen du! Kanskje nestemann har litt meir vett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 31. oktober 2004 #3 Del Skrevet 31. oktober 2004 Vet ikke om han misforsto og trodde du KUN ville være venner med han - eller som du mente at du ikke hopper rett inn i et forhold med en fyr du ikke kjenner ? Men jeg mener definitivt at man kan merke ganske fort om noe er kjæresteemne eller ikke - det skal være en viss kribling og tiltrekning der, også ved første møte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander Skrevet 31. oktober 2004 #4 Del Skrevet 31. oktober 2004 Det var drøyt bare å nevne det å bli kjærester etter ett møte :o . På en måte kan jeg likevel forstå reaksjonen hans hvis du så tydelig signaliserte vennskap. Det er vanskelig for oss enkle skapninger å ta en slik beskjed uten å tenke at da vet hun nok helt sikkert at hun ikke vil bli forelsket. Jeg tror dere kan finne det ut ganske raskt om dere ikke kommer til å bli forelsket, men at dere trenger tid på å ta av hvis potensialet er der. Men vær så snill, ikke nevn ordet "vennskap", hvis du vil holde kontakten med en med lavere sosial intelligens. Gjør det derimot gjerne hvis du vil sile ham ut tidlig, slik du gjorde her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 31. oktober 2004 #5 Del Skrevet 31. oktober 2004 Kan menn bestemme seg for å bli forelsket etter bare ett møte?!!! jeg trenger tid, først vennskap så kanskje noe mer. Men han ville ikke møte meg en gang til hvis vi da ikke møttes som kjærester. Mannfolk!!!! Aldri mer spray iallefall. Hehe. Pussig historie. Selv om det naturlig nok kan si PANG umiddelbart, er det selvsagt vanlig at det tar litt lengre tid. Jeg må innrømme jeg selv har blitt betatt av folk på tidlig stadium, men jeg ser da ingen grunn til å brenne alle broer selv om det ikke ble slik jeg ville. Jeg mener, man vil jo ha en kjæreste som tiltaler en, såvel utseendemessig som personlighet. Og, hvis vi antar man faller for damer med begge egenskapene, er det jo snodig å si takk og farvel til hva som kan vise seg å bli en super venn. Og, jeg synes vel det er litt drøyt å avskrive hele Spray-konseptet, selv om du kom borti en rar skrue. Det finnes rare skruer både her og der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Gioberti Skrevet 31. oktober 2004 #6 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg er enig med mannen du møtte: slikt må man vite med en gang! "Kom tilbake om noen uker så ser vi da" funker ikke På meg sier det klikk med en eneste gang. Når man sier "vi kan jo være venner" betyr det at man ikke er forelsket...da går det for tregt. Så hvis man mener det er potensiale for noe mer, er det en spenning tilstede, en slags gnist i luften, som er der fra første stund, og hvertfall etter en hel kveld! Han var nok ikke mannen i ditt liv, for å si det mildt. Men bedre lykke neste gang, Ny i byen. Du skal bare vite det ganske fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 2. november 2004 #7 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg er enig med mannen du møtte: slikt må man vite med en gang! "Kom tilbake om noen uker så ser vi da" funker ikke På meg sier det klikk med en eneste gang. Når man sier "vi kan jo være venner" betyr det at man ikke er forelsket...da går det for tregt. Så hvis man mener det er potensiale for noe mer, er det en spenning tilstede, en slags gnist i luften, som er der fra første stund, og hvertfall etter en hel kveld! Han var nok ikke mannen i ditt liv, for å si det mildt. Men bedre lykke neste gang, Ny i byen. Du skal bare vite det ganske fort! Mener du det, Melissa? Og ikke minst: Hadde du sagt det? Jeg har blitt forelsket i noen relativt raskt, i løpet av noen uker (og det varte lenge). Men å gi uttrykk for noe mer enn et ønske om å tilbringe tid sammen og bli bedre kjent var agnske uaktuelt - i hvert fall før jeg fikk flere signaler fra han...Jeg synes det er ok å bruke litt tid, føle seg frem, selv om har en god følelse for dette. Å bli kjent, trygg. Da er det jo et alle tiders signal å få beskjed om å møtes som venner etter EN KVELD! Får man samme beskjeden etter flere måneder derimot - ja, da er det nedtur hvis man vil noe mer. Er det folk med veldig dårlig tid som driver med nettdating kanskje? Bare blir sammen med hvem som helst som passer utifra et multiple choice-system omtrent. Pluss litt chatting. Disse forholdene må jo gå i oppløsning raskt. Tror heller jeg møter noen der jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melissa Gioberti utl. Skrevet 2. november 2004 #8 Del Skrevet 2. november 2004 Ja klart jeg mener det...hvertfall der og da da jeg skrev det! Men man sier jo ikke "jeg er ikke forelsket/er forelsket" med en gang vel? Det er bare noe man merker når to finner tonen, er det ikke? Jeg synes det går alt for tregt med folk som skal hale og dra det ut. Det beste er å bestemme seg raskt, fordi man tar en avgjørelse basert på en feeling man bare har. Og da snakker jeg bare for meg selv. Trådstarter må gjøre det som er best for henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 2. november 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 2. november 2004 Begynner å føle at det kanskje var min feil likevel. Jeg ville gjerne ha en venn, og ikke nødvendigvis bare en kjæreste... Og det er kanskje ikke rette instillingen å avtale et møte? Føler ikke at jeg har lurt ham, for jeg skrev til ham før vi møttes at det var viktig for meg når vi skulle se hverandre for første gang at vi møttes som venner og ikke noe mer. Jeg takler ikke press i slike situasjoner og ville ikke ha en romantisk date med en jeg ikke kjente. Ville jo egentlig ha ham som en kamerat... Men innser med dette at det kanskje ikke er særlig lettere å finne en kamerat enn å finne en kjæreste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2004 #10 Del Skrevet 3. november 2004 Begynner å føle at det kanskje var min feil likevel. Jeg ville gjerne ha en venn, og ikke nødvendigvis bare en kjæreste... Og det er kanskje ikke rette instillingen å avtale et møte? En venninne av meg har fått mange internett-kompiser som hun har møtt på samme måte som deg, ingen av de forventet at hun skulle forelske seg i dem på null komma niks. Jeg tror du bare var uheldig med han fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #11 Del Skrevet 3. november 2004 man kan jo merke om man liker noen mer enn normalt ganske fort... og en del har sikkert som hovedformål med all dating å fortest mulig "få seg noe"... men for meg er veien fra det å bli småbetatt/ganske betatt og til å være KJÆRESTE veldig lang - ikke noe man kan bestemme seg for på en kveld. kalrt, hvis han egentlig lurte på sannsynligheten for at dere skulle komme til å ha sex er situasjonen litt annerledes. Men fortsatt en enkel sjel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Gioberti Skrevet 3. november 2004 #12 Del Skrevet 3. november 2004 Begynner å føle at det kanskje var min feil likevel. Jeg ville gjerne ha en venn, og ikke nødvendigvis bare en kjæreste... Og det er kanskje ikke rette instillingen å avtale et møte? Føler ikke at jeg har lurt ham, for jeg skrev til ham før vi møttes at det var viktig for meg når vi skulle se hverandre for første gang at vi møttes som venner og ikke noe mer. Jeg takler ikke press i slike situasjoner og ville ikke ha en romantisk date med en jeg ikke kjente. Ville jo egentlig ha ham som en kamerat... Men innser med dette at det kanskje ikke er særlig lettere å finne en kamerat enn å finne en kjæreste! Det er vel ikke noen feil akkurat...du advarte ham jo på forhånd at du var ute etter vennskap. Så du var jo klar. Min erfaring er at menn gjerne overhører slike kommentarer først, fordi de tenker "hun vil jo møtes og da er det håp". (De tenker "bytte og nedleggelse", neida, skal ikke være mannevond her...) Jeg tror altså ikke menn er interessert i å møte nye damer fra byen eller internett som bare "venner". De vil nok alltid noe mer. Ikke vær lei for denne fyren, det dukker sikkert opp noen nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 3. november 2004 #13 Del Skrevet 3. november 2004 Var på date i helga. Men en fyr jeg ikke hadde møtt før, bare skrevet litt med på spray. Tenkte at jeg får vel prøve dette, da, ettersom bysjekking viser seg å være lite interessant og rett og slett fruktløst. Fyren var ålreit, det var en kveld med gode diskusjoner og mye vin, og da vi kom til den uunngåelige slutten på kvelden så sa jeg at jeg godt kunne tenke meg å gjenta dette, møtes som venner og bli litt bedre kjent. Da sa han at han ikke var interessert i noe vennskap. Men han ville gjerne at vi skulle være kjærester! Og skjønte ikke at jeg ikke kan finne ut om jeg kommer til å bli forelsket i ham etter bare ett møte. :o Kan menn bestemme seg for å bli forelsket etter bare ett møte?!!! jeg trenger tid, først vennskap så kanskje noe mer. Men han ville ikke møte meg en gang til hvis vi da ikke møttes som kjærester. Mannfolk!!!! Aldri mer spray iallefall. Virker på meg som han kun er ute etter sex. Hadde han virkelig likt deg hadde han akseptert å hatt deg som venn (og kanskje kjæreste seinere). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 3. november 2004 #14 Del Skrevet 3. november 2004 Si hadet. Kos deg med erfaringen. Og bedre lykke neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 4. november 2004 #15 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg møtte faktisk min eks på spray (ble slutt i helga.. pga han følte vi var mer "venner" enn kjærester + for mye jobbing fra hans side).. vi var nesten sammen 1 år. var bare tilfeldig at vi møttes på spray, han skulle sjekke en profil som kameraten hadde snakket om... og trykket feil - på meg! og jeg meldte meg inn bare på gøy. slike steder tar jeg ikke på alvor.. men gjett om det ble mer alvorlig enn jeg hadde tenkt meg! Og den gangen der hadde jeg bestemt meg for å ikke møte noen på internett, og i tillegg en som ikke var i militæret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 28 Skrevet 4. november 2004 #16 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg tror altså ikke menn er interessert i å møte nye damer fra byen eller internett som bare "venner". De vil nok alltid noe mer. Ikke vær lei for denne fyren, det dukker sikkert opp noen nye. Det tror jeg du har rett i ja. Menn ønsker seg ikke en/eller flere venninner når de er ute på by'n, de ønsker seg en kjæreste om de ikke har det fra før. Og spesielt tror jeg det er viktig å lese profilen en person har som man har truffet på f.eks. sprydate. Står det i profilen at en mjente/gutt søker kjæreste, ja da er det naivt å tro at de ønsker å treffe deg for å bli venn. Da bruker de heller tid på andre slik at de kanskje finner seg den kjæresten de jo har lagt inn en annonnse i håp om å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå